czwartek, 12 lipca 2018

Biolonica - krem do rąk

Dzień dobry Kochani! 
Pogoda piękna a dla mnie doba i tak za mała... Aż mi głupio że bywam tu tak rzadko, doba dla mnie za krótka: wiecznie ciągle coś... do zrobienia... Cokolwiek robisz gdziekolwiek jesteś dłonie są ważną wizytówką: to dłonie służą do podawania, szef patrzy na ręce, no i podając je witamy się i żegnamy.
Jam jest gałgan w materii kremów do rąk, a gdy nadejdzie problem to sie reflektuję...
Krem do rąk marki Biolonica otrzymałam w pakiecie z kremem pod oczy (zestaw na poniższej fotce) o nim będzie innym razem. Dziś krem do rąk regenerujący od marki Biolonica:


Profesjonalny krem regenerująco-odżywczy, przeznaczony do intensywnej pielęgnacji dłoni i paznokci. Kosmetyk kierowany do osób, które potrzebują właściwej pielęgnacji dłoni oraz do tych, których skóra wymaga silnej regeneracji i odbudowy. Chroni skórę przed działaniem czynników zewnętrznych, zmniejsza ryzyko podrażnień, zapobiega suchości i szorstkości skóry. Nie pozostawia uczucia tłustości.

Roślinne komórki macierzyste z jabłoni zawierają metabolity zapewniające długowieczność komórek skóry. Stanowią ochronę DNA przed starzeniem spowodowanym stresem oksydacyjnym, a zawartość epigenetycznych substancji ma bezpośredni wpływ na „młodość” naszej skóry.

Dzięki innowacyjnym formułom Biolonica proponuje zdrową i skuteczną pielęgnację Twojej skóry opartą na komórkach macierzystych jabłoni. Regenerujący krem do rąk został oparty na surowcach pozyskiwanych z naturalnych i kontrolowanych upraw, a ich ekologiczność została potwierdzona licznymi certyfikatami. Receptury posiadają ponad 90% surowców pochodzenia naturalnego.


skład:

Skład: Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Palmitate, Cetyl Alcohol, Pyrus Malus (Apple) Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Fruit Butter, Dipalmitoyl Hydroxyproline, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Citrus Grandis Extract, Mel Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Malus Domestica Leaf Cell Extract, Sodium Lactate, Sodium Hyaluronate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Nicinamid, Inositol, Lactic Acid, Mica, Panthenol, Xanthan Gum, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Hexylene Glycol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate-80, Sorbitan Oleate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, CI 77891.

Moja opinia:

Biała tubka z miękkiego plastiku otwierana na klik. Na białej etykiecie znajdziemy wszelkie informacje na temat zawartości.
Gdy koleżankę "poczęstowałam" kremem zwróciła uwagę na zapach który przypadł jej do gustu,  wprawił ją w zachwyt. Dla mnie woń i owszem przyjemna delikatna, świeża i słodka za razem. Krem aplikuje sie przyjemnie, szybko rozprowadza na skórze - rzec by można że oto ideał znalazłam... gdyby nie lekki film jaki pozostawia mazidło. Świetnie nawilża skórę, wspaniale wygładza zmiękcza nadając lekką przyjemną woń.

cena ok 20,00/ 75ml

45 komentarzy:

  1. Kremów do rąk używam bardzo dużo. To chyba jedyne kosmetyki, które kupuję bez opamiętania 😊
    Tego, który pokazujesz nie miałam, ale będę wypatrywać 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze wypróbować, skoro zachwalasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmę znam ale tylko z nazwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go gdzieś na półce hi hi trzeba zacząć stosować

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze zapominam o kremowaniu rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie korzystałem jeszcze z tego kremu, ale tę firmę bardzo lubię i mam wiele kremów z biolonica

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.
    Krem super, ale nie dla mnie. Ja takich wymyślnych nie używam.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele osób go chwali i widzę, że dołączyłaś do tej grupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej marce jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzies juz chyba widzialam ten krem ale nigdy nie mialam. U mnie krem do rak to niezbedny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tej marce :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, nie znam ale z przyjemnością wypróbuję jak wpadnie mi w ręce, i to dosłownie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeden z najlepszych kremów do rąk jakie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie ten film by odpowiadał, moja sucha skóra pewnie i tak by go zassała a kremy do rąk błyskawicznie zużywam

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten krem jest w moich top 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie kremow do rak nigdy dosc :) sa wszedzie... :) przeczytalam, ze jest to Polska firma ;) tym bardziej sie zainteresuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy ten krem do rąk, wiele widziałam, uzywałam słyszałam ale o tym z biolonicy nic a nic.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for the interesting post! Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja dziś byłam na zabiegu SPA dla rąk. :) było bosko. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydałby mi się, bo mam strasznie suche dłonie, a ten krem, który aktualnie posiadam niestety słabo się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo bardzo ciekawy krem. Skład zdecydowanie w moim typie więc z przyjemnością go wypróbuję jak gdzieś spotkam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Używałam kilka razy i podobał mi się, a moja mama go uwielbia :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Od jakiegoś czasu jestem wielką miłośniczką kremów do rąk. Kiedyś było w zupełności odwrotnie, co w konsekwencji prowadziło do przesuszonych, czerwonych dłoni.
    Chciałabym osobiście przetestować ten krem, liczę, że w najbliższym czasie mi się uda :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!