poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Rozmaitości

























10 komentarzy:

  1. Dobre :D Te szklane owoce i warzywa coś przypominają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty mojego najlepszego przyjaciela wyciągnęły wagę spod szafki ostatnio. On twierdzi, że chciały powiedzieć "czas na dietę ". ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kupnymi sałatkami, to rzeczywiście różnie bywa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Sałatka Bajka ha ha ha jakie to dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem lwem i do mnie taka graciarnia totalnie nie przemawia., pozostałe memy zabawne

    OdpowiedzUsuń
  6. Zasłony, inspirujące wnętrza pokoi.... Miło i przyjemnie popatrzeć. Naprawdę dla oczu to ogromne wspaniałe danie. Im zabrzmiało chyba obiadowo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie zdecydowanie mój pokój nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako Libra stwierdzam, że za dużo przepychu. Natomiast te szklane "dekoracje" przepiękne, biorę 3 kilo :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!