niedziela, 28 marca 2021

New

 Siemaneczko! Jak tam niedzielne samopoczucie? Moje samopoczucie jest nieco mieszane przyznam. A to na okoliczność odkrycia kolejnego sklepu typu Kik czy Pepco, ma być dużo i tanio, asortyment podobny. Odwiedzenie takiego składu to pochłaniacz czasu, produkty są jak clickbait szybko przyciągają uwagę, emocje wow jakie fajne.... ja biorę zazwyczaj do ręki sprawdzam cenę i odkładam na miejsce. Ktoś jeszcze tak ma? No wchodzę i czasem zdarza mi się nabyć drogą kupna sprzedaży jakąś rzecz, oczywiście z myślą o blogu by zdjęcia były ładniejsze. A co kupiłam o tym w dalszej części, znajdą się tutaj różne rzeczy z różnych miejsc, zapraszam:


W takim sklepie z "mydłem i powidłem" sieciówce o nazwie o ile dobrze pamiętam: Tedi - chyba jakoś tak, kupiłam sobie tło do zdjęć! Tło fotograficzne było przecenione, dwustronne po jednej stronie jak widać po niżej a po drugiej motyw choinkowo prezentowy.... może kiedyś sie przyda. Za papierowe tło okazyjnie zapłaciłam... całe 50 groszy. Myślę że zakup dobry, szkoda że Pani nie miała żadnej gumki ani nic co by rulon w ryzach utrzymało. Reszta była w normalnych cenach czyli jakieś 7,50 o ile kojarzę. Fajnie że są takie tła, może kiedyś upoluję fajniejsze. 
Tą tackę wypatrzyłam sobie przez okno pewnego małego cudnego sklepiku. Jednak albo mi nie po drodze, albo za późno byłam w okolicy by trafić w godzinach otwarcia. Mieli być do końca miesiąca.
Wczoraj, mimo że zgodnie z planem sklep miał być zamknięty, to Pani była w pracy i można było zakupy zrobić. Przyznam że ten sklepik to przyjemność sama w sobie, mnóstwo cudnych ozdób, ale i rzeczy przydatnych, może i nie pierwszej potrzeby ale jednak. Pani tworzyła takie małe mikro pokoiki, podświetlane, oj cudeńka! Kiedyś na instastory pokazałam wystawę tego miejsca. Miło było rzucić okiem na wystawę, super było wejść i cieszyć się obecnością wśród takich cudeniek, niepowtarzalnych bo robionych ręcznie. No cóż wczoraj to była ostatnia moja wizyta tam. Pani pewnie przeżywała mocno zamknięcie działalności, wiązała nadzieje w końcu sama jest autorką  części oferowanych tam cudeniek.
Co teraz? A no pusty sklep, który będzie służył może do udzielania pożyczek, w końcu lombardów przybywa.... na gabinet powierzchnia za mała, choć kto wie, czas pokaże. Część działalności upada ale i nowe sie otwierają. Trochę jak w ekosystemie... pada drzewo a dzięki temu pojawia sie coś innego...
Rzeczywistość ponura bo przyznam że zamiast lombardów wolałabym więcej takich fajnych sklepów gdzie miło wejść.
A oto na co sie skusiłam: 
Pani ładnie mi tację zapakowała w celofan, dodatkowo skusiłam sie jeszcze na taki pojemnik na listy? 



Bajer bo wysuwana jest ta część środkowa:


Po jednej stronie statki a po drugiej: 


W prezencie dostałam taki pokrowiec na dzbanek. Jak mam czajniczek do parzenia herbaty to by dłużej trzymał ciepło. Mój czajniczek ceramiczny jest, więc na pewno długo trzyma, wiec nie wiem na co wykorzystam ów cudo:


Termos obiadowy, jest! Super że i na coś gorącego obiadowego i na zimne lody jak znalazł! Postanowiłam przetestować nowy nabytek. Zgodnie z instrukcją najpierw na cztery minuty zamknęłam w nim cos zamrożonego, potem zamknęłam w nim siatkę z kostkami lodu. Po sześciu godzinach były twarde no i co tu ukrywać lekuchno mokre, ale twarde trochę kropelek było ale po sześciu godzinach? Jak na razie super. Wiecie co jest zabawne? Termos nie jest polecany między innymi do produktów mlecznych ;/
Kolor mi sie nie podoba, jak to na Esbit przystało farba już zaczyna na dole złazić. Nie, nie był na górskim szlaku, w survivalu też nie służył. To wada produktów Esbit, a może i zaleta, bo ktoś "lepkoręki" widząc złażącą farbę pomyśli że tego kraś nie warto i odstąpi od zamiaru. 


Śmietanka do ciała anty cllulitowa, kupiona ze względu na chęć poznania zapachu, tym razem zdecydowałam się na mandarynkę.
Eveline - krem żel do depilacji. Był w cenie na dowodzenia.
Lady Speed Stick też w jakiejś wyprzedaży za około pięć złotych więc kupiłam. Fajny patent z opakowaniem bo stoi na zakrętce jak nie zakręcamy to dezodorant jest wygodny w użyciu sięgam, używam i odkłam. Super! 


No i to na tyle, miłej niedzieli. Buziole:***

58 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, niech Ci dobrze służą :) Mam dokładnie tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W takich sklepach z różnościami można się zatracić. Ciężko wyjść z pustymi rękoma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zaglądać do sklepów szwarc, mydło i powidło, zawsze znajdę coś, co trudno znaleźć w innych sklepach, jest nietypowe, a przydaje się w domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Termos obiadowy to super sprawa. Ekstra gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki Fluff mają urocze opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten termos jest świetny, długo trzyma cieplo, na pewno dobrze Ci posłuży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki termos warto mieć. Znam i lubię ten antyperspirant.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie sklepy. Można w nich znaleźć wiele perełek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy :) Przepiękna jest ta tacka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cuda. Ta śmietanka do ciała jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkim jest ciężko ale takie czasy. Świetne zakupy i piękne tacka

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkim jest ciężko ale takie czasy. Świetne zakupy i piękne tacka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że są tacy co im nie jest cieżko a i tacy co mają sie jeszcze lepiej ;/

      Usuń
  13. Pojemnik na listy jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy. Takie termos jest bardzo przydatny mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama do granic staram się ograniczyć zakupy - chociaż nie powiem, bo czasami zdarza mi się zaszaleć...:) U mnie jest jednak duża rotacja, bo na codzień dużo rzeczy staram się też sprzedawać...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten pojemnik wygląda bardzo ładnie, nigdy nie widziałam nic podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  17. mam taki listownik podobny, przydatna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo udane zakupy, zwłaszcza termos. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Termos mnie zainteresował, choć kolorystycznie faktycznie słabo wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Czuć wakacje w zakupach:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ja uwielbiam pepco i nigdy nie wychodzę z pustymi rękoma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle po podgrzewacze chodzę ale czasem nic nie kupuję.

      Usuń
  22. Ciekawe produkty,zawsze chętnie czerpię inspiracje z takich wpisów i zestawień :) Na pewno znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!