środa, 16 czerwca 2021

Haul zakupowy

 Podobno pieniądze szczęścia nie dają, ale ile radości można sobie sprawić dzięki pieniążkom właśnie. W poniedziałek byłam na rozmowie w kancelarii prawnej. Ogłoszenie znalazłam na stronie PUPy, kontakt telefoniczny to dzwonię, pan chciał bym przyjechała, więc sie pojawiłam osobiście. Pytania jakie padały padać nie powinny o życie prywatne... Tydzień próbny został zaproponowany, zapytałam czy płatny a pan że bezpłatny, a czasem chce dwa tygodnie. Pół miesiąca bez ubezpieczenia i wynagrodzenia. Kancelaria prawna która szuka i znaleźć nie może...no cóż zarabiać trzeba.  To mamona daje możliwości i je ogranicza, no to przejdźmy do rzeczy,zapraszam


....

Sukienka na lato, z wiskozy, fajna sprawa. Jednak najlepszy chyba z wszystkich materiałów na lato to jest len... mam jedną bluzkę lnianą pół na pół z bawełną, super sprawa. 


Tutaj moje łowy w sklepie z antykami, nabyłam te rzeczy z myślą o zdjęciach na bloga:) Ta czarna szkatułka jest drewniana. Mniejsza kolorowa miseczka ceramiczna.
Fa żel pod prysznic jogurtowy, pachnie deserem, przyjemny gagatek:)


Na pokazy garów i innego badziewia (? a może i nie) chodzę czasami, tym razem skusił mnie ekspres do kawy, której nie piję ale rzadko mi sie zdarza. Ekspres dostałam i stoi nie używany. 
W czym rzecz? Otóż firma przed wejściem na salę pokazową daje do wypełnienia ankietkę covidową.
Co w tym niezwykłego? Otóż pytają o imię, nazwisko, ale i pesel. Tak, pesel ich interesuje. Moim zdaniem to za dużo zdecydowanie by chcieli wiedzieć, bo co następne będzie, skan dowodu osobistego? 
Zapytałam czy trzeba wypełniać, pani odpowiedziała że to do jakiegoś urzędu, po chwili widząc że nie daje sie nabrać odpuściła mówiąc że jak nie chcę to nie muszę wypełniać. 
No a ile osób poda numer, jak to trzeba być ostrożnym i mieć sie na baczności. 

Miłego dnia:**

21 komentarzy:

  1. Widać jaka to kancelaria, że szukają niewolników do roboty. Pod latarnią zawsze najciemniej, wykorzystają i wybronią się, a Ty szukaj sprawiedliwości :/ Dobrze, że nie podałaś peselu, a za ekspress to oni sobie dawno zarobili. Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za partactwo... Aż człowieka wściekłość bierze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może to u nich standard, co dwa tygodnie Nowy darmowy pracownik. Słyszałam już o takich .

    OdpowiedzUsuń
  4. Omijam szerokim łukiem takie pokazy, najzwyczajniej w świecie szkoda mi na nie czasu, choć czasami mam chęć pójść i ostrzec starsze osoby przed manipulacją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba być czujnym na każdym kroku. Swoją drogą ekspres fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokazy jak widzę zawsze w cenie, najlepiej chcieliby jeszcze się dowiedzieć o numer buta :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka w lecie to must have :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja unikam takich pokazów. Dobrze, że byłaś czujna i nie podałaś swojego peselu

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chodzę na takie pokazy, bo to najczęściej zwykłe naciąganie ludzi :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Unikam wszelkich pokazów, ale ekspres fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zdziwiłabym się, gdyby tak ciągle zmieniali i kombinowali z tym okresem próbnym, szukając darmowej siły roboczej. Już kilka taki firm widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie dlatego nie chodzę na takie pokazy i zawsze kojarzyły mi się z jakimś naciągactwem oraz wyłudzaniem kasy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Omijam takie pokazy szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet za okres próbny się płaci . Coś kombinują . Super te antyki 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Żenada- na takich warunkach tylko uciekać. Moja znajoma w małej, skromnej firmie miała zapłacone za kilka dni okresu probnego. Nie zatrudnili jej, ale pieniądze za te dni w pracy dostała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna sukienka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja całkowicie nie ufam takim rzeczom, za dużo się słyszy o właśnie takich naciągaczach

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałby mi się właśnie ekspres :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!