środa, 15 września 2021

Zakupowo

 


No to zapisałam się do szkoły, dodam że jestem ich absolwentką tylko innego kierunku. Na lekcjach, praktykach sporo sie dowiedziałam, wydarzenia z tej szkoły sporo mnie nauczyły, wpłynęły na to jak patrzę na pewne sprawy.

Dlaczego sie zapisałam? Widuję nie mało ogłoszeń na to stanowisko, pomyślałam sobie że warto sie zapisać i spróbować, a mogę jedynie zyskać! 
Poszłam sie zapisać! Wiecie że mnie pamiętają? Jejku tyle lat minęło... Pani od praktyk po imieniu do mnie, z uśmiechem, przekazała informacje no i że zaraz mnie do dziennika wpisze, Pani dyrektor też sie ucieszyła i z uśmiechem wspominała ileż to lat temu kończyłam szkołę. Miłe to było! Sympatycznie gdy czasem spotykam inną absolwentkę miło zamienić kilka słów, jedne pracują w zawodzie inne nie, fajnie pogadać. 
Teraz w naszej klasie same nowe osoby jest nas... szesnaście, ale chodzi mniej. Elitarnie nauki pobierać:)  Wiadomo jak to jest gdy praca i szkoła więc i z frekwencją różnie. Sama sie zastanawiam jak pogodzić pracę ze szkołą, wiem że skoro inni dają radę to może i mnie też sie uda!
Ja już mam pierwsze zajęcia za sobą i przyznam że jak na razie miła grupka, dziewięć nas było, same dziewczyny, w różnym wieku: jedne bardziej w temacie inne odwrotnie.  Zajęcia super! Zwłaszcza pani psycholog... miał być angielski a w praktyce bywa różnie, tym razem była... grafologia. Z zajęć wyszłam zachwycona!
Odebrałam kartę mieszkańca mojego miasta, i fajnie bo bilet do kina i do teatru raz w roku przysługuje. Fajnie, trzeba korzystać.
Napisałam do Fundacji Dobroczynności Atlas, z prośbą o pomoc. Z tego co sie dowiedziałam dają pomoc do 5 000 złotych dla osób niepełnosprawnych na leki, rehabilitacje... tak by odciążyć budżet domowy. Podanie trzeba wysłać na adres Jaśkowa Dolina 17, 80-252 Gdańsk, tel: 58 342 11 22. W podaniu należy opisać swoją sytuacje zdrowotną, jaki stopień niepełnosprawności, jaka sytuacja materialna, z czego sie osoba utrzymuje i na co chciałaby przeznaczyć pomoc przyznaną. Z tego co słyszałam na rozliczenie się, to jest przedstawienie faktur jest pięć lat. Mam nadzieje że mi sie uda, bo chętnie zadbałabym o swój kręgosłup, zwłaszcza że po ostatniej pracy mam poczucie że sie pogorszyło ;/
A teraz do tematu zakupowego, zapraszam


Zakupy w YR, dawno nic tam nie kupowałam, mam wrażenie że sklep stracił na popularności, kiedyś kolejki były a panie nieco zarozumiałe. Dziś przestrzeni sklepowej dla klienta więcej, jak i ekspedientka bardziej do klienta;)
Za zakupy dostałam taki plastikowy bidonik półlitrowy, kupiłam lakier do paznokci: "Rose Fushia"







Lakier do paznokci: "Framboise Intense". 
Gratis dostałam żel pod prysznic Evidence. Żele to mają super.
W Drogerii Natura kupiłam sobie piankę do mycia dłoni. Ładnie pachnie, fajnie myje. Szkoda że waniliową wycofali, tak mi powiedzieli... może jeszcze sie pojawi...
No i to tyle miłego dnia :***

42 komentarze:

  1. Życzę Ci powodzenia moja droga. Czarna bluza bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tak do szkoły wrócić po latach, życzę powodzenia w planach :) Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że będziesz się dokształcać. Ja planuję studiować drugi kireunek, gdy odchowam trochę dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to próbuje robić 💗.
      3mam kciuki za powodzenie u Ciebie.

      Usuń
  4. Super sprawa ze szkołą. Ja też się zapisałam. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta pianka mnie interesuje, mam alegro smart i codziennie coś kupuję., na wysyłce zaoszczędziłam już ponad tysiąc złotych

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę widze, ze zakupy Ci sie udały. Bardzo mnie ciekawi ta pianka, pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię niektóre produkty YR ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy ok, ale wieści, wieści - to jest dopiero coś! Super, że ta szkoła i masz fantastyczne nastawienie! A takie dofinansowanie to fajna sprawa, jakis sprzęt sobie może do ćwiczen w domu pokupujesz, rehabilitację opłacisz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy co mi odpowiedzą, przydałaby mi się rehabilitacja...

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Tak, też mi się podobają bo można i jako turniczka i do spania jako koszule nocną...

      Usuń
  10. To bardzo miło, że dalej Cię pamiętali w tej szkole. Trzymam kciuki, aby wszystko Ci tam szło po Twojej myśli! Co do tych biletów od karty miejskiej, to nie wiedziałam, muszę koniecznie ją w takim razie wyrobić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że warto się dowiedzieć z czego można za darmo korzystać:)

      Usuń
  11. fajnie że Cię pamiętali:) to miłe po tylu latach zwłaszcza:) a zakupy zacne;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że postanowiłaś ukończyć nowy kierunek w szkole. Życzę Ci powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna jest ta czarna bluzka :D Super zakupy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia z nowym kierunkiem:)
    Fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulina Kwiatkowska16 września 2021 08:34

    To bardzo miłe, że pamiętali Cię po latach. Powodzenia w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odważny krok odnośnie powrotu do szkoły - ja nie wiem czy teraz chciałoby mi się pobierać naukę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia Ci życzę. Pierwsze dwie bluzeczki bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super bluza. Powodzenia w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super że jest okazja do rozwoju i z tego korzystasz. Powodzenia 🍀

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w szkole! Ja też się zastanawiałam przez długi czas,czy nie pójść od pażdziernika na kolejny kierunek - ale stwierdziłam,że już za stara jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy uczy się całe życie w szkole, na kursach .....

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w nowej szkole. Zdradzisz co to za kierunek? Bo ja w tym roku startuję z trzyletnią pedagogiką i, jeżeli otworzą, dwuletnią terapią zajęciową. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w nowej szkole :) fajnie, że masz takie pozytywne wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia w szkole.
    Sama chcę wrócić do szkoły na naukę języka angielskiego. 2 lata temu ukończyłam pół roczny kurs i mam przerwę, bo mam małą córcię. Myślę że za rok mogłabym już wrócić na kurs.

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia na nowej ścieżce edukacyjnej :) Samych sukcesów!
    Fajne zakupy upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna ta czarna bluzka z uśmiechniętą miską :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!