wtorek, 29 listopada 2022

Glutek

 Ludzie są są różni, w ciągu lat przeczyałam wiele psich historii gdzie cisną sie na usta słowa dosadne, sa momenty w których zdaje sobie sprawę że słownik jest zby ubogi na komentarz. To czego doświadczył ten pies jest po prostu straszne, dlatego nie będę publikowała tutaj całości. Człowiek zły, ale jest też człowiek dobry który pomaga, dba, pielęgnuje ale jest też taki który pomaga pomagać. Dziś pies o wdzecznym imieniu: "Glutek"


"(...)Teraz powoli nabieramy ciałka i rozpoczynamy poszukiwania nowego domu. 

Szukamy domu bez psów, gdyż obecnie jego stosunek do nich jest mocno napięty. 

Trzyma czystość, nie niszczy i nie płacze pozostawiony sam. 

Na smyczy bardzo ciągnie jeszcze.

Przed nim jeszcze długa droga, jednak jeżeli człowiek poświęci mu czas, da stabilizację w zamian otrzyma cudownego przyjaciela." źródło klik

7 komentarzy:

  1. Oby szczęście uśmiechnęło się do niego, jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Człowiek to niezbadana istota. Jak mi żal takich piesków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj podobny słodziak na ulicy chciał się ze mną miziać, ale jego pani się spieszyło na drugą stronę ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że znajdzie swój dom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy <3 Mam nadzieję, że szybko znajdzie kochający dom.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!