środa, 8 lutego 2023

Aloesove". Zestaw do twarzy: Żel myjący do twarzy i krem na noc przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego typu cery

Aloesove to seria kosmetyków pielęgnacyjnych do ciała i twarzy, ich skład bazuje na aloesie a konkretnie na ekstrakcje. Extractum przyspiesza regeneracje naskórka, oraz gojenie ran. Doczytałam że aloes ma działanie bakteriobójcze i oczyszczające, sprzyja likwidacji stanów zapalnych. 
Surowiec używany do produkcji Aloesove pochodzi z upraw ekologicznych i posiada certyfikat UE dla rolnictwa ekologicznego. Doczytałam też że wyżej wspomniany składnik jest: "200-krotnie zatężony standaryzowany ekstrakt z aloesu, który został poddany procesowi liofilizacji. Szybka obróbka liści po zbiorze pozwala zachować aktywność biologiczną i zapobiega degradacji enzymów. Dzięki procesowi liofilizacji ekstraktu, kosmetyki ALOESOVE posiadają w swoim składzie minimum 20% czystego organicznego soku z aloesu."
Marka Aloesove szczyci się że jej produkty spełniają w 100% kryteria stawiane produktom naturalnym. Kosmetyki Aloesove  jak wyczytałam nie powodują, są stworzone z myślą o każdej cerze. Mogą być stosowane w ciąży i w czasie karmienia piersią, oraz są odpowiednie dla vegan.

Żel do mycia twarzy



Żel myjący do twarzy, który dzięki zawartości delikatnych środków myjących, usuwa wszelkie zanieczyszczenia, nie podrażniając nawet wrażliwej skóry. Zawiera organiczny ekstrakt z aloesu oraz ekstrakt z miłorzębu japońskiego o silnych właściwościach nawilżających oraz antyoksydacyjnych. Dodatek kwasu jabłkowego odpowiada za delikatne złuszczenie i rozjaśnienie przebarwień. Połączenie naturalnych olejków eterycznych wspomaga procesy regeneracji i regulacji pracy gruczołów łojowych. Po zastosowaniu cera pozostaje wyraźnie oczyszczona, odświeżona i gładsza w dotyku.

Produkt polecany dla cery; Cera mieszana wrażliwa, Cera mieszana-dojrzała, Cera mieszana-naczynkowa, Cera sucha-atopowa, Cera sucha-wrażliwa, Cera tłusta-dojrzała, Cera tłusta-trądzikowa, Kosmetyki do cery normalnej, Kosmetyki do cery suchej, Kosmetyki do cery tłustej


 

Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract,

 Panthenol, Malic Acid, Glyceryl Oleate, Linum Usitatissimum Seed Oil, Sodium Benzoate, Juniperus Communis Fruit Oil, 

Pelargonium Graveolens Oil, Mentha Piperita Oil, Rosmarinus Officinalis Oil, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Limonene.


Konsystencja: 


ALOESOVE Odżywczy krem do twarzy na noc



opis: Krem na noc przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego typu cery. Zawiera oleje roślinne o cennych właściwościach regenerujących i przeciwstarzeniowych (z wiesiołkajojoba z pestek winogron). Masło Shea w połączeniu z alantoiną odżywiają i wspomagają odnowę komórkową, a organiczny ekstrakt z aloesu utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia. Zawarty w kremie kompleks naturalnych olejków eterycznych łagodzi i przygotowuje skórę do nocnej odnowy. W uzupełnieniu codziennej pielęgnacji rekomenduje się stosowanie Nawilżającego kremu do twarzy na dzień.

Polecany dla cer Cera mieszana wrażliwa, Cera sucha-atopowa, Cera sucha-wrażliwa, Cera tłusta-dojrzała, Cera tłusta-wrażliwa, Kosmetyki do cery normalnej, Kosmetyki do cery suchej


Aqua, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Seed Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Glyceryl Stearate, Panthenol, Lecithin, Stearic Acid, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Sodium Hyaluronate, Cetearyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Xanthan Gum, Lavandula Angustifolia Oil, Thymus Vulgaris (Thyme) Oil, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Juniperus Communis Fruit Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Limonene, Linalool.



Moja opinia:

Żel do twarzy otrzymujemy w zielonej buteleczce na której oprócz grafiki znajdziemy potrzebne informacje o produkcie: opis, skład jak używać. Wszystko jasne i czytelne. Na odwrocie znajdziemy w widocznym miejscu datę  ważności produktu. Dozowanie żelu jest za pomocą pompki, aparatura działa bez zarzutu. Zapach delikatny. Podczas mycia czuję w pierwszej chwili jakby takie ochłodzenie które przyjemnie koi moja buzię, lubię ten efekt. Spoko myje, jednak do zmywania makijażu w pierwszym etapie stosuję płyn micelarny potem żel i z takim domywaniem radzi sobie ok, solo bez micela nie używałam. Generalnie spoko produkt:)

Krem do twarzy na noc dostajemy  w szklanym słoiczku z aluminiową nakrętką, w środku jest sreberko które prawdę powie czy ktoś już sie dobierał do zawartości. W kartoniku z kremem znajdziemy także drewniany patyczek do nakładania. Ja aplikuję kosmetyk palcami. Mazidło ma przyjemny zapach, dobrze rozprowadza sie po twarzy zostawiając biały ślad który sie wchłania dość szybko, na buzi tworzy taki filmik dość lepki. Krem fajnie nawilża bardo dobrze, dość rzadko ale jednak czuję potrzebę nałożenia maski dodatkowo nawilżającej. Krem polubiłam tak mocno że jak jestem w domu stosuję go jako krem na dzień, wiem że skoro nie ma filtra to powinien być na noc:) Przetestowałam go i pod podkład, co prawda dość ciężki ale dał radę:)

Zestaw okazał się przyjemnym duetem dla mojej suchej naczynkowej cery:) 

Za możliwosć przetestowania dziękuję marce Aloesove 

35 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ten zestaw. Mam ostatnio bardzo suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki. Prawdę mówiąc kompletnie jej nie kojarzę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel do mycia ma całkiem fajny skład:) Kremów do twarzy nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba najmniej znana seria kosmetyków od Sylveco, ale jak najbardziej warta poznania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzę tych kosmetyków, ale chętnie zerknę bliżej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw. Na krem do twarzy chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że jesteś zadowolona, ja jednak nie skorzystam, już czuję że mnie skóra swędzi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. markę kojarzę, ale nigdy nic nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam produkt z aloesem wiec to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw, chociaż ja akurat nie jestem fanką kosmetyków z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam kiedyś i okazało się, że mam uczulenie na aloes, więc nie kupuję tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki, ale wyglada ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię aloesowe kosmetyki :) coś czuję, że ten zestaw przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tej firmie i miałam ich kilka próbek, byłam zadowolona :) Jednak staram się nie kupować kosmetyków z aloesem, bo zdarza się, że mój chłopak mi coś podwędzi, a to peeling, a to żel do twarzy czy odżywkę i problem gotowy - silna reakcja alergiczna. A że z chłopami to jeszcze nieraz jest tak, że myślą, że żel do higieny intymnej może służyć za mydło to tym bardziej trzeba uważać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno kosmetyki tej firmy idealnie sprawdzają się w roli prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aloes koii to i fajnie że produkty Ci się sprawdziły - ja też zawszę puder czymś zmywam wcześniej a potem żel ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsze słyszę, ale fajnie,że jest taki wszechstronny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aloes jest sprawdzonym preparatem nawilżającym , więc zakup na pewno udany!
    Teraz testuję serię roślinną do twarzy, dostałam w prezencie gwiazdkowym.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej firmy, ale zestaw wygląda bardzo kusząco, więc chyba trzeba będzie się poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Regularnie kupuje kosmetyki z wyciągiem z aloesu. Po prostu ta roślina robi cuda z moją cerą. Co prawda nie znam tej serii kosmetyków,ale chętnie się z nią zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda kusząco, może spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe produkty. Lubię aloes, a jak producentem jest Sylveco, to chętnie wypróbuję te kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam jeszcze produktów tej marki ale mam na nie ochotę

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo dobrego słyszałam o tych produktach więc chyba warto się skusić

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachęcający skład kosmetyków, może wiosną się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy zestaw aloesowych kosmetyków. Chętnie poddałabym swoją cerę ich działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie miałam, ale niejednokrotnie spotkałam się z opiniami na temat tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z całą pewnością warto jest zwrócić uwagę na kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za polecenie kosmetyków tej marki. Zapamiętam je na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  30. Szukam właśnie jakiegoś kremu na noc. Skorzystam z polecania.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym zestawem. Moja skóra szczególnie w zimnie jest strasznie sucha i nie potrafię jak naraIw znaleźć idealnego produktu do nawilżenia. Z chęcią przetestuje to.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zestaw wygląda bardzo zachęcająco, a aloes ma zawsze świetne działanie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Prawdę mówiąc nigdy nie słyszałam o kosmetykach od tego producenta. Jestem bardzo ciekawa jakby się u mnie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam swoje ulubione kremy do twarzy i nie lubię zmieniać go, bo niektóre po prostu mi nie służą. Jednak do aloesowego bym się przemogła i chętnie wypróbowała. Pamiętam jak babcia mojego męża zawsze mówiła, że aloes jest bardzo zdrowy i dobry.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!