poniedziałek, 5 czerwca 2023

Rozmaitości

 




















11 komentarzy:

  1. Świetna dawka humoru przed snem.🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym grzechem to naprawdę dobre ha ha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zaczynam mieć alergię na ludzi. ;p
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, najbardziej spodobał mi się szczęśliwy kot :).

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie te z kotkami też się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie świetne, ale najbardziej spodobało mi się czytanie książek na plaży, lenistwo i napój dla komara ;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, wszystkie świetne i jakie prawdziwe. Ten z kotkiem i telefonem najbardziej mnie rozbawił 😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytanie, czy na zdjęciu jest kibelek w bibliotece, czy biblioteka w kibelku?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak spora dawka humoru od rana :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!