niedziela, 11 czerwca 2023

Zawieszka z łańcuszkiem spoo.design

Dzień dobry:) Jak mija niedziela? Mam nadzieje że ok, pogoda cudna a temat dziś przyjemny bo chyba każda z nas biżuterię lubi. Od sklepu spoo-design.de/pl otrzymałam wybraną przez siebie zawieszkę, w komplecie z łańcuszkiem, dziś chciałabym coś więcej napisać, zapraszam. Tak wygląda motyl w niebieskim naszyjniku z emalii | Srebrny wisiorek z łańcuszkiem 925 na kwiatkach bzu 


Na mniszku lekarskim: 




Na szyi: 



opis ze strony: 

  • Biżuteria zwierzęca od SpacerDziewczyna Zoo Store ♥ Emocjonalna i zabawna biżuteria srebrna, która tworzy wspomnienia.
  • Naszyjnik motyl Wisiorek wykonany w 100% ze srebra próby 925, bez niklu, bez ołowiu, bez kadmu, hipoalergiczny.
  • Wysoce polerowane, emaliowane i platynowany.
  • Wymiary ok. 24,4 x 24,4mm (wysokość z zawieszeniem).
  • Grubość ok. 3,39mm.
  • Waga: ok. 5g.
  • Długość łańcuszka ze srebra 925 do wyboru.
    – ok. 40, 45 lub 50+5cm (z łańcuszkiem przedłużającym).
  • W zestawie małe pudełko upominkowe. źródło klik



Moja opinia:

Motylek jest symbolem zmiany na lepsze, jest wdzięcznym obiektem w sztuce. Ten motylek naprawdę urzekł mnie swoją delikatnością, jest nie wielki a jak widać całkiem dobrze widoczny. Jest solidnie wykonany. Pewna osoba powiedziała mi że nie może oderwać wzroku od wisiorka. Śliczny delikatny i bardzo kobiecy. Zawieszka przychodzi opakowana w prezentowym pudełku, po otwarciu dwa woreczki strunowe. Jest też łańcuszek, obawiałam sie że będzie za krótki okazało się że jest ok, łańcuszek faktycznie jest delikatny ale świetnie spełnia swoją funkcję. Co do przechowywania to w zależności kto jak przechowuje bo może sie plątać. Tutaj mamy informacje że jest to srebro próby 925, co prawda chemikaliów do sprawdzania nie mam, ale... tak sie składa że kiedyś pracowałam w lombardzie gdzie skupowaliśmy złoto. Na szkoleniach uczono nas że w przypadku srebra i złota w pierwszym kroku badamy magnesem jeśli nie zareaguje to ok i można dalej badać kwasami. Ja tutaj ograniczyłam się do magnesu i zarówno motylek jak i łańcuszek nie zareagowały, jedynie ta ruchoma część zapinka czy jakoś tak przyciągała sie do magnesu. 
Zawieszka jest śliczna, idealnie pasuje do białych ubrań, a jasne częściej nosimy latem. motyl w niebieskim naszyjniku z emalii | Srebrny wisiorek z łańcuszkiem 925, świetnie nadaje sie jako upominek. Ogólnie jestem mega zadowolona zarówno z łańcuszka jak i zawieszki. Polecam! 

Dziękuję sklepowi spoo-design.de/pl/



47 komentarzy:

  1. Chyba już był ten motylek lub podobny?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny. Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wzór kojarzy mi się z latem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny. Chyba aż poszukam podobnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co szukać podobnego, we wpisie znajdziesz link do niego;)

      Usuń
  5. Wydawało się, że jest większy. Ale ma rozmiar w sam raz. Pięknie wygląda na kwiatku. :)
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, w sam raz na wiosnę i lato!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Bardzo ładny, uwielbiam motylki, sama mam z nimi biżuterię :) Uroczy dodatek, będzie idealnie pasował do wiosennych i letnich stylizacji!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten motylek! Idealny do wiosennych i letnich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Generalnie uwielbiam motyw motyli - a ten jest naprawdę ładny,subtelny i mimo wszystko rzuca się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, ależ śliczny naszyjnik. Podoba mi się ta zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna, mam nadzieje, że będzie pasować do twoich letnich stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten motylek prezentuje się naprawdę znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest cudowna. Mam tylko nadzieję, że nie uczula, znam takie maetale co niby nie uczulają, a jednak to robią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy organizm jest inny, dla mnie ta zawieszka to sama przyjemność:)

      Usuń
  15. Wygląda pieknie, ja odkąd wyszłam za mąż raczej preferuje złoto, ale motyl jest piękny. Oby się dobrze nosił :) Kinga

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam motylkowe gadżety i dodatki 💖

    OdpowiedzUsuń
  17. No, muszę przyznać że bardzo ładne cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa zawieszka. Zawsze zwracam uwagę na skład materiałów, z których takie rzeczy są zrobione, bo potrafią uczulać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie go zaprezentowałaś. Kolorowa biżuteria w sam raz na lato

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny ten motylek. Od razu myśl się o lecie :) I popieram, może być cudnym prezentem dla kogoś.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten motylek, prezentuje się naprawdę znakomicie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!