środa, 27 września 2023

Nowości

 Dzień dobry. Wczoraj miałam niemiłą niespodziankę w pracy. Wysoki szczupły młody mężczyzna pytał o coś, dla swojej dziewczyny, niby byli coś ona chciała.... w pewnym momencie zauważyłam że pewna pani coś majstruje przy kasie. Pan próbował zagadywać pani coś  tam mąciła.... potem mężczyzna próbował znowu odwracać moją uwagę. Szkoda że nie mamy monitoringu, w zasadzie to żadnych zabezpieczeń, ani bramek, zupełnie nic. Pan gdy mu sie nei udało mnie odciągnąć "oburzony" wyszedł ze sklepu. Ciekawe jest w tym to że wrócił... niby tak bardzo mu zależało na tym co  jego dziewczyna sobie upatrzyła. Na szczęście nic nie zginęło, ale stresu i nerwów sie najadłam. 17,50 na godzinę i jeszcze złodziejstwo sie czai, nie zamierzam sponsorować im alkoholu, papierosów czy czego jeszcze gorszego... do szefa zadzwoniłam to skomentował że sie zdenerwowałam, jak sie nie denerwować taką sytuacją... potem zadzwonił że będzie umawiał jakiś monitoring... podobnie jak śmieci miał zabierać... kosz pełny stał i sama musiałam kombinować. Co jeszcze dziwnego? Przedwczoraj kupił ciasto jako poczęstunek, wczoraj soczek był... no miło, ale....umowy dalej nie mam... no i stawka... hehhh... chciałabym odłożyć pieniądze i pojechać sobie na rehabilitacje do uzdrowiska... tymczasem czekam na wizytę do lekarza rehabilitanta który może zleci mi jakieś zabiegi ambulatoryjnie. Od pani neurolog dostałam skierowanie na badania i recepty. Na jedno z badań czekam w kolejce a drugie skierowanie to cóż.... nie można zrealizować no i tak to jest.

A teraz o czymś przyjemniejszym, czyli zakupy, zapraszam:


Czarna herbata Skarby Jesieni
Neboa, maska nawilżająco odżywcza. fajna nawilżająca maska. 
Fluff śmietanka do ciała bardzo przyjemny zapach, szybko sie wchłania:)
Facelle wkładki. 


No i to na tyle moich szaleństw. Miłego dnia <3

11 komentarzy:

  1. Ta nawilżająca maska wydaje się być ciekawa 💞

    OdpowiedzUsuń
  2. To rzeczywiście mało komfortowa sytuacja. Ja bym miała mocno zszargane nerwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję sytuacji w pracy... A herbata Skarby Jesieni brzmi świetnie, w sam raz na relaksujący czas "po robocie". ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zagadywanie zawsze jest podejrzane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podejrzana sprawa, dobrze, że zachowałaś czujność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie mam jak zrealizować jednego skierowania, zaraz w sumie to dwóch!
    Może ten monitoring załatwi, bądź dobrej mysli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie, że ostatnio jakby więcej kradzieży, więc chyba generalnie ludziom się gorzej wiedzie. Co nie znaczy oczywiście, że to pochwalam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy udane, pracodawca szemrany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście kiepski dzień w pracy miałaś, takie potrafią człowieka zniechęcić do wszystkiego. Mnie również zaciekawiła ta maseczka.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!