czwartek, 17 sierpnia 2017

Recenzja - Fresh & Natural - orzeźwiający olejek do ciała z pomarańczą i wanilią 150ml

Olejek otrzymałam od Fresh & Natural, gdy znalazłam go w paczce miałam nieco mieszane uczucia z jednej strony intrygował mnie zapach a z drugiej obawiałam się warstwy filmowej a jak wiecie bardzo lubię i cenie gdy balsam szybko sie wchłania no wiecie o co chodzi, ten produkt jest moim pierwszym olejkiem do ciała - nie licząc tych przeznaczonych do mycia ale to odrębna historia:)
Jeśli jesteście ciekawe czym ten produkt różni się od wielu innych i jak sie u mnie sprawdził to zapraszam do dalszej części:

Cóż mówi producent:

Działa pobudzająco i orzeźwiająco. Olejek pomarańczowy ma właściwości odkażające, oczyszczające i antybakteryjne. Działa rozświetlająco i napinająco. Kompozycja naturalnych olejków roślinnych natłuszcza i regeneruje skórę.

Orzeźwiający olejek do ciała o ciepłym i otulającym zapachu tropikalnych owoców. Działa pobudzająco i orzeźwiająco. Olejek do ciała to alternatywa dla balsamów. Bogatszy, bez wody, dłużej natłuszcza skórę. Mieszanka trzech, szybko wchłaniających się olei z pestek winogron, arganowego oraz migdałowego - regeneruje i nawilża, ale nie pozostawia tłustej warstwy.

Olej z pestek winogron nawilża i chroni skórę przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych. Dzięki dużej zawartości witamin i antyoksydantów nadaje zdrowy kolor i blask skórze. Zawarty w oleju wapń, zapobiega rozpadowi włókien kolagenowych odpowiadających za elastyczność skóry.

Olej ze słodkich migdałów zawiera kwas oleinowy, linolowy oraz witaminy: A, B1, B2, B6, D i E.

Olej migdałowy stosowany jest w leczeniu egzemy, łuszczycy oraz do skóry suchej, swędzącej i podrażnionej. Używanie regularnie kosmetyków z tym składnikiem nawilża skórę.

Olej arganowy wykazuje silne działanie wygładzające i ujędrniające – poprawia elastyczność i jędrność skóry, wspomaga odnowę komórek, przeciwdziała procesom starzenia się skóry i powstawaniu rozstępów, a także regeneruje naskórek.

Oprócz tego chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi - regeneruje, przyspieszając gojenie ran, oparzeń i pęknięć skóry.

Olej pomarańczowy działa antyseptycznie. Ma silne właściwości drenujące i jest naturalnym antyoksydantem. Wnika w głąb skóry, likwidując cellulit i przyspieszając proces pozbywania się toksycznych związków z organizmu. Poprawia kolor skóry. Korzystnie wpływa na elastyczność skóry. W aromaterapii działa relaksująco, łagodzi napięcie i zapobiega bezsenności.
źródło


SPOSÓB UŻYCIA: Niewielką ilość olejku nanieść na wilgotną skórę i wmasować.
źródło



Olejki do ciała jak resztę naszych produktów możemy używać w różnych sposób. Idealne po kąpieli, nakładane na mokrą skórę; dodane do kąpieli; do masażu, a nawet stosowane na wlosy. My znaleźliśmy jeszcze jedno zastosowanie: świetnie sprawdza się do golenia ciała. Nałóż olejek zamiast pianki czy żelu, a Twoje nogi będą gładkie jak nigdy.
źródło


SKŁADNIKI/INCI: Vitis Vinifera Seed (Grape) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Argania Spinosa Nut (Argan) Oil, Lavendula Angustinfolia Oil, Parfum, Tocopherol Acetate, Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Citronellol*, Limonene*, Hexyl Cinnamal*, Geraniol*, Linallol*, Lilial*, Eugenol*, Citral*, Benzyl Salicylate*, Coumarin*        
*składniki naturalnego pochodzenia występujące w olejkach eterycznych


 Przyjrzyjmy się bliżej składowi:

Skład dla niektórych może być kontrowersyjny i już wiem dla kogo:))
Na początku składu mamy oleje z pestek winogron, ze słodkich migdałów mamy arganowy - proszę jak ładnie:)) potem mamy olejek lawendowy który ma szerokie działanie "antyseptyczne, przeciwzapalne, reguluje gospodarkę płynami, dlatego stosowany jest w kosmetykach antycelulitowych. Wykazuje silne działanie, dlatego olejku nie należy stosować w pierwszych miesiącach ciąży.źródło ja cellulitu nie mam więc się nie wypowiem w tej kwestii oraz plus dla produktu nie wiem czemu pomija go producent na swe stronie - może dla tego że nie każdy lubi tę roślinę którą sie albo kocha albo nienawidzi. Lubić za właściwości można a gdybym nie spojrzała na skład to po zapachy nie wyczułabym że jest tu lawenda:)

Octan tokoferylu Substancja o działaniu antyoksydacyjnym (przeciwutleniającym), hamuje procesy starzenia się skóry wywołane np. promieniowaniem UV lub dymem papierosowym. Jest doskonałym czynnikiem hamującym rodnikowe utlenianie lipidów w naskórku i skórze właściwej. Wykazuje zdolność wbudowywania się w struktury lipidowe błon komórkowych i cementu międzykomórkowego warstwy rogowej, dzięki czemu wzmacnia barierę naskórkową. Wzmocnienie bariery naskórkowej nie tylko utrudnia wnikanie substancji obcych i zapobiega podrażnieniom, ale także hamuje TEWL (transepidermalną utratę wody) dzięki czemu wpływa na poprawę nawilżenia skóry. Zapobiega powstawaniu stanów zapalnych, wzmacnia ściany naczyń krwionośnych i poprawia ukrwaienie skóry. Witamina E w formie estru - octanu tokoferylu, znalazła zastosowanie w kosmetykach plażowych, ze względu na zwiększoną trwałość w warunkach silnej ekspozycji na promieniowanie UV. Funkcja w kosmetyku

Naturalny olejek eteryczny pomarańczowy - budzi uczucie relaksu,dobrego samopoczucia, łagodzi napięcia nerwowe, rozładowuje stresy, pomaga przy bezsenności i depresji. W zastosowaniu zewnętrznym na skórę, olejek działa dezynfekująco, polecany jest dla poszarzałej, mieszanej i tłustej cery oraz w przypadku cellulitu. (...) Ma działanie antyoksydacyjne, łagodzące, przeciwzmarszczkowe i antynowotworowe. Główny składnik olejku pomarańczowego to D-limonen, związek należący do monoterpenów, który posiada właściwości antyoksydacyjne, antybakteryjne, antynowotworowe oraz hamuje aktywność enzymu elastazy, tym samym zapobiega degradacji elastyny, białka, które razem z kolagenem odpowiadają za sprężystość i jędrność skóry. D-limonen zwiększa także przyswajalność koenzymu Q10. Poza tym olejek pomarańczowy zawiera również małe ilości bioflawonoidów, obecnych w skórce pomarańczy, o silnym działaniu anty-wolnorodnikowym np. nobiletynę, tangerytynę, hesperytynę i hesperydynę.

Citronellol*, Limonene*, Hexyl Cinnamal*, Geraniol*, Linallol*, Lilial*, Eugenol*, Citral*, Benzyl Salicylate*, Coumarin* *składniki naturalnego pochodzenia występujące w olejkach eterycznych - informuje producent:)



Konsystencja olejku dość rzadka:


Moja opinia:

Olejek otrzymujemy w metalowej buteleczce z pompką, opakowanie jest eleganckie i robi bardzo dobre wrażenie na mnie. Etykietka zawiera potrzebne informacje jednak czcionka mogła by być nieco większa.
Skład uważam jest dobry doczepić sie można substancji zapachowych, parfum.... one są potencjalnymi alergenami ale mi ten produkt krzywdy nie zrobił. Olejek stosowałam po kąpieli na skórę osuszoną ręcznikiem i wiecie co? Czułam obawę przed powłoką na skórze a czego doświadczyłam? Pompka działa na medal zapach przyjemny olejek dość rzadki rozprowadza sie przyjemnie na skórze ale to nic w porównaniu do jego działania na zmysły gdy już cała otulona byłam tym zapachem.... bądźmy szczere warstwa jest ale nie jakoś różniąca od tej którą mamy w balsamach potem zostaje warstewka bajecznie wygładzająca skórę ale to w dalszym ciągu nic w porównaniu do zapachu który mnie otula wprowadzając w euforyczny stan... jestem łasuchem a woń która mnie otula i niesamowicie cieszy kojarzy mi się z pysznym ciachem.... po prostu zatapiam się w rozkoszy jaką daje mi ten zapach skóra wygładzona nawilżona, dopieszczona. Ten produkt pokochałam... nie potrafię go oszczędzać a jedne nad czym ubolewam to fakt że mi się kończy on niestety.

Plusy:

+ cudownie otulający zapach poprawia nastrój pieści zmysły
+ nie testowany na zwierzętach
+ nawilża
+ wygładza
+ można stosować do masażu
+ można do depilacji
+ ładne opakowanie
+ zawartość wartościowych naturalnych składników

Minusy

- czcionka na etykiecie mogła by być większa

Produkt myślę cenowo najkorzystniej można nabyć na stronie producenta klik gdzie kosztuje 37,99

Za możliwość przetestowania dziękuję marce



88 komentarzy:

  1. Lubię takie produkty, już na starcie podoba mi się opakowanie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się świetnie, ciekawa jestem tego zapachu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że nie testowany na zwierzetach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach będzie jest świetny :)
    Nigdy nie używałam takich olejków,sporo ma plusów u Ciebie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie i bardzo chętnie bym go kupiła :) Mała czcionka nie ma dla mnie znaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wystarcza dwa słowa - pomarańcza i wanilia i już czuję zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj taki olejek to czysta przyjemność :) bardzo polubiłam olejki do ciała

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że ci przypasował. Marka mi nieznana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na zdjęciu wygląda jakby miał większa pojemnośc ;) Lubię takie zapachy balsamów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że nie jest testowany na zwierzakach ;) Przyznaję się, że marki wcześniej po prostu nie znałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnóstwo plusów, chętnie wypróbuję ten olejek, zwłaszcza, że pomarańczowe nuty. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  12. Więcej plusów :) Więc wart uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozornie wszystko ładnie, tylko że "parfum" jest dość wysoko w składzie.. pewnie dlatego nie wyczuwasz lawendy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie kiedyś po niego sięgnę :) Marka kusi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Po takim opisie, to dla samego zapachu bym go poznała :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Zapach bardzo apetyczny i w dodatku na długo zostaje na skórze💛

      Usuń
  17. Ja z tej marki miałam tylko masło orzechowe, innych produktów póki co nie sprawdzałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten zapach mógłby mi się spodobać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Już jakiś czas temu ten olejek wpadł mi w oko :) Mam pastę do mycia twarzy tej marki i jestem nią zachwycona. To mój ogromny hit!
    Po Twojej recenzji także z chęcią sięgnę po ten olejek:)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. UWielbiam tę kombinację zapachową

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda świetnie :)
    Zdecydowanie chciałabym przetestować! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapragnęłam mieć go w swoim posiadaniu:) myślę że mogłabym go bardzo polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pewnie by mnie kusił na włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe połączenie zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapach pomarańczy i dozownik mnie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba dla samego zapachu skusiłabym się na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy produkt, zapach wanili uwielbiam :) ha! ,, większa czcionka na etykiecie,, osobiście wnoszę taki postulat do większości etykiet /produktów ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam balsam i już go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mogłabym go polubić, ale cena trochę odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale on taki fajny że mimo ceny chyba sie skuszę ponownie:)

      Usuń
  30. Nigdy nie próbowałam.
    Wydaje się fajny. Niemalże same plusy.
    Kiedyś się na nie skuszę może.
    Pozdrawiam serdecznie! :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubie takie olejki i zapach boski :D

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ciekawia mnie te produkty

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie bym się na niego skusiła ;) Pomarańcza i wanilia to coś co uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny produkt, zupełnie go nie znałam wcześniej. Znów dowiaduje się czegoś nowego ;]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy produkt :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię takie połączenia zapachowe, a już zwłaszcza wtedy, gdy długo utrzymują się na skórze bo nałożeniu, też jestem takim zapachowym łasuchem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. połączenie pomarańczy i wanilii to może być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  38. That's a very good product.

    OdpowiedzUsuń
  39. Brzmi super, jednak mam awersję na zapach wanilii w kosmetykach od kiedy siostra wypryskała cały dezodorant waniliowy w moim pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!