poniedziałek, 15 kwietnia 2024

Rozmaitości

 










17 komentarzy:

  1. Ten domek na plaży jest cudny 👍
    Jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pobudki w weekend są niestety moją codziennością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Echhhh... mieć taki domek na plaży <3 :D
    Ostatnie psie fotki cudo i jakie prawdziwe hahaaha...
    Ściskam, Agness :))

    OdpowiedzUsuń
  4. mój organizm ma tak samo w weekendy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pobudkami w weekend mam dokładnie tak samo. A w takim domku na plaży, chętnie bym się znalazła.

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim domku na plaży chętnie spędziłabym czas. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Domek na plaży wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Domek świetny. Też budzę się wcześnie rano w weekendy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorzej, że z lekami bywa tak samo jak z tymi lampkami wina...

    OdpowiedzUsuń
  10. HA! Ja nawet w długi urlop budzę się o 4.30...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet kwiaty dekorują ten bajkowy domek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym zamieszkała w takich domku 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety czasami zdarzają mi się takie pobudki w weekend.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!