sobota, 15 czerwca 2024

Frutti di Mare Prezent 92 g

 Dzień dobry, jak tam weekendowe nastroje? Dziś przedstawię dobrze już znane Frutti di Mare Prezent 92 g.

Łakocie mają takie ładne złote pudełka z kokardką. 


Wewnątrz złota tacka zabezpieczona foljką żeby uchronić smak i aromat

opis

  • Kształt pralin inspirowany jest kształtem owoców morza
  • Każda pralina skrywa w sobie nadzienie w jednym z czterech smaków: orzechowym, mlecznym, kakaowym i karmelowym  
  • Czekoladowa otoczka pralin stanowi mix czekolady deserowej i białej
  • Produkt nie zawiera barwników 
  • Produkt nie zawiera konserwantów
  • Opakowanie zawiera hermetycznie zapakowaną wypraskę z pralinami
  • Opakowanie prezentowe produktu z dołączoną prawdziwą kokardą, pozwala traktować go jako drobny, słodki upominek
  • Mała bombonierka z układem pionowym grafiki idealnie dopasowuje się do półki sklepowej - nawet z ograniczoną powierzchnią dla produktów czekoladowych
  • Opakowanie dostępne jest w dwóch szatach graficznych: z bordową kokardą lub kokardą w kolorze ecru


Skład podany na opakowaniu:


Czekolada i turkawki dobrze sie komponują. 


 Frutti di Mare cieszy piękną grafiką, wygląd czekoladek jest też ładny estetyczny, napewno czekoladki położone na stół będą jego ozdobą. Zapach czekoladowy bardzo przyjemny. Czekoladki są w czterech smakach: karmel, orzech, mleko i kakao. 

Czekoladki są smaczne, twardość idealnie wyważona. Idealnie nadają sie na prezent dla kogoś albo dla siebie:) 

Za miłe chwile dziękuję marce Vobro

19 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś, ale nie kupiłam więcej, nie powalają smakiem ani jakością.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, może coś innego polubisz. Fajne są galaretki😺

      Usuń
  2. Dziękuję za piękne prezenty. Te łakocie są pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi smakują i są fajnym dodatkiem do prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt nie zawiera ceny.

    Nina

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulubione czekoladki mojej córki. Dla mnie za słodkie, ona uwielbia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie bardziej kusza truskawki, niestety z powodu nieladnej pogody wciaz jest ich malo, a jesli sa to bardzo drogie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają. Ale mnie już tylko podziwianie z boku zostało 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Maria Kasperczak17 czerwca 2024 06:13

    Pojawiają się u Ciebie już kolejny raz, widać że jest to Twój ulubiony słodycz. Ja też je bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  9. Vobro ma wiele smacznych pralin, te są jedne z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze lubiłam te praliny. Są bardzo delikatne i nie tak wściekle słodkie jak niektóre.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!