niedziela, 21 lipca 2013

Przypominam o moim rozdaniu

Ostatnie dni:


7 komentarzy:

  1. pamiętamy i czekamy na wyniki z niecierpliwością bo nie piłam jeszcze waniliowej coli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest pyszna!Wybierając ja jako nagrodę własnie tym się sugerowałam, że nie jest znana u nas... niestety

      Usuń
    2. i chyba jest trudno dostępna bo ja jej jeszcze w sklepach nie widziałam.

      Usuń
    3. i kosmetyki balea też nie są dostępne wszędzie, przemyślana nagroda :)

      Usuń
    4. nie da się ukryć że nie łatwo ja kupić. Ale są sklepy z chemią niemiecką ja sie kręciłam pytałam i... mają dwa sklepy! A nawet trzy znam mówią, że dobrze schodzi więc i ja i oni mamy korzyść:)

      Usuń
    5. To fakt:) ale zapach żelu w sam raz na upały. A i podpiwek trudno dostać, a tak świetnie gasi pragnienie...
      Ten Fa też niemeicki:)

      Usuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!