środa, 18 czerwca 2014

Ziaja - Intima - kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem laktobionowym regenerująco - łagodzący.

Szukałam jak najtańszego płynu do higieny intymnej który da uczcie świeżości oraz pomoże załagodzić otarcia, odparzenia. Do sklepu firmowego Ziaji przywiodły mnie nie wygórowane ceny. Z pośród nie wąskiej gamy kosmetyków myjących intymne strefy moją uwagę od razu przykuł ten z napisem regenerująco – łagodzący. I taki wybrałam. Czy słusznie?

Opakowanie:


 Skład:


Konsystencja:

Moja opinia:

Kremowy płyn zamknięty w 200 ml buteleczce zamykającej się na „klik”. Opakowanie wygodne w otwieraniu:

 Zapach typowy dla kosmetyków pielęgnacyjnych, nie przeszkadza. Kolor specyfiku biały konsystencja kremowa, pieni się średnio co nie  czyni go najwydajniejszym. Myślę że starczy mi na jakieś dwa miesiące. Myje dobrze stopniowo łagodząc przykre stany zapalne, ja zostawiam go na chwilkę. Spłukuje się dobrze pozostawiając skórę oczyszczoną i złagodzoną. Dłuższe stosowanie kosmetyku wspomaga komfortowe życie bez stanów zapalnych. Ja jestem z niego zadowolona, mimo że dość szybko się zużywa to jednak cena – 5,75/200ml przełamuje jakiekolwiek obiekcje. Chętnie nabędę go ponownie. Polecam ten produkt zwłaszcza teraz latem gdzie temperatura robi swoje…

18 komentarzy:

  1. Mam właśnie jakiś produkt do higieny intymnej z Ziaji tylko w opakowaniu z pompką. Bardzo mi pasuje. Wygląd i konsystencję ma podobną do tego i grafika również jest biało niebieska :).

    OdpowiedzUsuń
  2. używam kremów ziaji, płyn do higieny intymnej ziaji stosowałam przez lata. teraz używam a.a.

    OdpowiedzUsuń
  3. ...też kiedyś używałem, ale za bardzo wysuszał skórę. Zmieniłem firmę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U kobiet to jest trochę inaczej...

      Usuń
    2. ...a dla mężczyzn coś jest bo z niczym takim dla płci brzydkiej się nie spotkałem...

      Usuń
  4. Miłego dnia,pozdrawiam.Lubię Ziaję.

    OdpowiedzUsuń
  5. do higieny intymnej najczęściej kupuję właśnie ziaję ale od razu w wielkiej butli z pompką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym także inne ich rodzaje wypróbować by dłużej nie mieć tego samego:)

      Usuń
  6. Bardzo lubię ich płyny,nie podrażniają a odświeżają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie strasznie zawsze wkurzało otwieranie tych opakowań Ziaji ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprzedaży są jeszcze większe pojemności z pompką.

      Usuń
  8. Ziajowym płynom do higieny intymnej, jestem wierna od lat :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!