sobota, 13 grudnia 2014

Rozmaitości:))
























25 komentarzy:

  1. hah fajne obrazki ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Big Mac i Sasha Grey, zacne zestawienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mam teraz smaka na Big Mac-a :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah lord vader jako choinka. Sprytny kamuflaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez Ciebie jestem głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te da pierwsze są dla mnie straszne. Nie znoszę zapachu burgerów. O smaku nie wspominam, bo nie mogłabym tego jeść...

    Ale choinka Darth Vader mnie rozwaliła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedne obrazki bardzo zabawne :) uśmiałam się :P

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna kuchnia, chciałabym miec taką przestrzeń i okna

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!