sobota, 1 września 2018

Szama czteroletnia sunia szuka domu.

No elo! Co tam? Weekendzik wolny? Łapiemy promyki słoneczka, chłoniemy piękną pogodę... a może....
Spędzanie czasu na świeżym powietrzu ma wiele zalet: dotleniony mózg lepiej pracuje, samopoczucie jest lepsze, cera.... najfajniej czas spędzać z czworonogiem - sprawdzone info:) 
Na "Fejsbuku" ktoś udostępnił info o suni... no i sie zakochałam! No czy ona nie jest cudna! Noooo.... 
Opis mało jest szczegółów niestety, może później pojawi sie jakiś szczegółowszy opis.
Szama niestety nie ma tyle szczęścia co zwykle ogłaszane tu psy... Sunia jest w schronisku dla zwierząt "Ciapkowo" w Gdyni.... nie znal jej osobiście, ale wygląda tak słodko.... 
Jasne: nie jest pod opieką domu tymczasowego więc ciężko o tak szczegółowy opis jak w przypadku innych psów. Nic autorka, wnioskuję wolontariuszka wyprowadzająca pieski -  nie podaje na temat przeszłości zwierzęcia, nie wiadomo dlaczego straciła dom.... mieszkanką "Ciapkowa" jest od ponad miesiąca - chyba, czy i jakie ma deficyty nie wiadomo.... jak w przypadku każdego psa ze schroniska. Ale czy to powód by skreślać sunię? Zdecydowanie nie! Można zasięgnąć informacji od osób z Ciapkowa można przyjść osobiście:

Małokacka 3A, 81-654 Gdynia,

można zadzwonić 58 622 25 52.

Można napisać maila - schronisko@ciapkowo.pl

Ma w tym spojrzeniu coś bajecznego.... jak z kreskówki <3

Treść zamieszczona przez Panią Martę:

SZAMA - nowa mieszkanka Ciapkowa.
Mix malamuta / husky. Jest młoda, ma ok 4 lat.
Pięknie chodzi na smyczy. Jest bardzo delikatna.

Poznać, pokochać i brać do domu !!! 😊👣💓
Prosimy o udostępnienia Panny. 😉


Wiem że wygląd bywa złudny.... ale ona tak cudnie wygląda.... no zobacz... to pierwsze zdjęcie.... ile ona ma w sobie uroku <3 przyznam że skradła me serduszko.... może i ktoś też zakocha sie w tej cudnej suni.... zechce osobiście poznać Szamę....

Małokacka 3A, 
81-654 Gdynia, 
 58 622 25 52. 
 schronisko@ciapkowo.pl

48 komentarzy:

  1. Jaka śliczna i jakie ma mądre, ale smutne spojrzenie... Oby szybko znalazła dom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest prześliczna. Serce mi się kraje. Mam nadzieję, że już wkrótce znajdzie szczęśliwy dom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bardzo urocza :) pewnie szybko znajdzie dom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i jakie spojrzenie.... jak można krzywdzić niewinne stworzenia :(
    Oby znalazła szczęsliwą i kochającą rodzinę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiemy nic na temat jej historii, ciężko powiedzieć czy i jakiej krzywdy doznała

      Usuń
  5. Oby szybko znalazła dom! Jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna z cudownym spojrzeniem.. Aż żal, że nie mogę jej przygarnąć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też żal... też bym ją wzięła ale... no ale... nie mogę;/

      Usuń
  7. Jest tak urocza, że aż dziwne, że nie ma domu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest śliczna, oby znlazła nowy domek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, mam nadzieję, że szybko znajdzie nową rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu prześliczna, oby znalazła domek☺

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczy piesek, mam nadzieję, że znajdzie kochający dom.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowny psiak! Oby znalazł szybko dom!

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka sliczna :) zebym ja byla w pl to bym ja wziela :) kocham wszystkie psiaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny pies, wielka szkoda, że jeszcze nikt go nie przygarnął :/ Ja niestety mam już dwa podobnej wielkości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki by znalazła dom :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna! Nowy wlasciciel bd bardzo zadowolony!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękności. Na pewno szybko znajdzie nowy dom

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczna sunia, że ktoś takiego psiaka wyrzuca :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodki psiak, mam nadzieję, że szybko znajdzie nowy dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybym ja miał czas na pieska :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że szybko znajdzie odpowiedzialny dom :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny pies! Gdybym tylko mieszkała w domku...
    Szczęścia dla tego psiaka

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna :) . Oby szybko znalazła kochającą rodzinę .
    Kiedyś pracowałam w schronisku , ale musiałam przestać , bo najchętniej wszystkie zwierzaki bym wzięła.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny, a jakie cudne oczy... tylko kochać

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki śliczny piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna! Już mam jedną czterołapą kluskę na wychowaniu, a dla samotnej osoby więcej niż 1 pies to byłby problem... ale mam nadzieję, że ona prędko znajdzie dom, tak jej dobrze z oczu patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Słodziak w całej krasie. Piękna sunia. My mamy dwie w domu i serce się kroi, na te pieski w schronisku.
    Oby szybko !!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale śliczna! i ma piękne oczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne ma oczka :) Oby szybko znalazła dom :)

    OdpowiedzUsuń
  30. To spojrzenie elektryzuje:D Mam nadzieję że szybko znajdzie odpowiedni, fajny dom!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, że szybko znajdzie swój domek, trzymam mocno kciuki. Jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna jest jak wszystkie hasiory! Oby szybko znalazła dobry dom.. dom, który zna specyfike rasy!!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!