Obserwatorzy

poniedziałek, 15 lutego 2016

Kilka nowości moich


cappuccino orzechowe milka - fajne, najbardziej mi smakuje.... na mleku... takie kako o smaku kawowym, ale wiadomo każdy ma swoje preferrencje. Kupiłam przecenione 10 pln za pół kilo:)
Wafelek Góralki cytrynowy, a lubię cytrynowe wafelki;) truskawkowe chyba bardziej, ale niestety rzadko je widuje;)
Moraz - Suche Dłonie - nawilżający krem do rąk z wyciągiem z rdestu całkiem przyjemny więc powtórzyłam zakup;)
Obcinaczka do paznokci - poręczny wygodny gadżet go obcinania paznokci kosztował jakieś 6-7 pln więc uważam zakup za udany:)

56 komentarzy:

  1. Wczoraj chciałam kupić cappuccino przeszłam trzy sklepy i samo Mocate :(
    Dzisiaj jadę dalej szukać a że poniedziałek to może się uda ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w polskich sklepach mały wybór... polecam szukać w chemii niemieckiej jak mają słodycze to pewnie i kawa sie znajdzie;)

      Usuń
  2. Lubię Góralki, a z tym Capuccino pierwszy raz się spotykam

    OdpowiedzUsuń
  3. Poluję na te cappuccino już od bardzo dawna i nigdzie nie mogę do znaleźć.
    Proszę zdradź w którym sklepie można je dostać. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może w chemii niemieckiej, albo net:
      http://imged.pl/z-niemiec-jacobs-cappuccino-orzechowe-milka-0-5-kg-3285248.html

      Usuń
  4. Te obcinaczki z Be Beauty są bardzo w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te cappuccino jest obłędne! Ale szukaj o smaku Oreo albo Daim, zwłaszcza tego drugiego. To jest dopiero coś cudownego! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oreo, Daim, Toblerone chyba miałam mniam:)

      Usuń
  6. Też lubię góralki ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie piłam cappucino z milki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta milkowa kawa musi być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Góralki uwielbiam, zwłaszcza orzechowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie nie lubię Góralków. Przejadłam się nimi i teraz już ich nie ruszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. NIe piłam nigdy tego cappuccino, ale pewnie jest pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż nabrałam ochoty na Cappuccino :) Dawno już piłam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie najbardziej zaciekawił ten krem. Nigdy wcześniej nie rzucił mi się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie niedawno odkryłyśmy, że Góralki nam już nie smakują :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Takiego cappucino to bym się napiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę kupić sobie takie cappuccino ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam, że Górlaki mają aż tyle smaków. Jednak ja nie bardzo lubię smakowych rzeczy, mam wrażenie, że mają one sztuczny posmak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jest trochę, ja lubię najbardziej truskawkowe:)

      Usuń
  18. Uwielbiam capuccino ;) Najbardziej o smaku orzechowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To orzechowe capuccino chętnie bym wypiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Góralka cytrynowa jest super, ale gdzie Ty ją dorwałaś jak to była letnia limitowana wersja?! A truskawki nie widziałam w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatesy Alma, był w wyprzedaży czy coś. Nawet nie wiedziałąm ze to limitka.

      Usuń
  22. oooo! kawka milka:D takiej jeszcze nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!