poniedziałek, 14 listopada 2016

Filiżanka postanowiła iść z duchem czasu.

Co tam u Ciebie kochana czytelniczko, gościu mój wspaniały? Ja miałam doła jakoś przemęczona byłam, aktualnie dochodze do siebie:)
Świat mknie do przodu wciąż i ciągle - więc dlaczego i filiżanka czerwona miałaby w miejscu siedzieć. A co mi tam - pomyślała!
Założę blogaskowi fanpafe na "feeezzzbuku" wrzucać tam postaram sie miłe i ładne rzeczy które to pieścić będą Wasze oczy, słodkie i miłe widoki. Między innymi:)))
Profil założony już jest a coby pustką nie świecił zamieściłam tam co nieco, zamieszczać będę na pewno ale jak często? Czas pokaże.
Miło mi naprawdę będzie gdy i Ty polubisz czerwonafilizanka ... na instagramie...



A co z FB?


No i podziękowałam im za współpracę... woją drogą kim są a za kogo sie uważają by chcieć skanów dokmentów?!
Zdjęcia robić lubię i focić mogę często więc czynię to chętnie, czasem nie mogę się zdecydować które konkretnie foto zamieścić we wpisie tyle ich robię:)
Lubię też uwieczniać rozmaite rzeczy do koła więc... jest gdzie je zamieszczać, mam nadzieje że i Tobie sie spodobają:) instagram

  
            klik

przypominam o rozdaniu bo jest bardzo fajna nagroda:


50 komentarzy:

  1. yyyyy co? ja bym zgłosiła wyłudzenie danych osobowych... :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jesteś na Insta! Oczywiście dodałam cię natychmiast (jako justynka_sbg) :-)
    A Facebook dla mnie nie istnieje. Założyłam tam konto prawie 8 lat temu, i wtedy wszystko wyglądało zupełnie inaczej. Po 4 latach zamknęłam konto - Facebook zmienił się bardzo na niekorzyść. I jak widzę z czasem jest jeszcze gorzej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już lecę na insta i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałam na insta, a co do FB to musi być jakiś nowy przepis prawny bo gdy ja zakładałam fan page na FB 2 lata temu to takiego "cyrku" nie było.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam kilka razy o tej wiadomości z FB, ja na szczęście nie musiałam. Też bym im podziękowała po takiej wiadomości :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Instagramie dodałam :) A co do Facebooka to chyba jakaś kpina. Jak można czegoś takiego żądać. Bezprawie... Pozdrawiam. Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najzabawniejsze że oni obiecują skasowanie danych po weryfikacji.... Tylko jak chcą to udowodnić,a po za tym dlaczego mam mieć do nich zaufanie?

      Usuń
  7. Zaraz zajrzę i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno dodam Cię na IG. Jeśli chodzi FB...kiedyś było inaczej...dopóki poprzednie konto nie zostało mi przez kogoś zabrane- w mojego FB wkładałam dużo pracy i serca..teraz mam nowe konto, ale to już nie to samo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masakra ! Widzisz kochana ty rozsądna jesteś i nie podałaś tego dla FB a ktoś mógł nie pomyśleć i to zrobić, a wiadomo jaki oni pożytek by z tego zrobili ;/ ah

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo... zaraz pędze na insta! Co do facebooka... tam się non stop zmienia regulamin, jest coraz gorzej i z wolnością wypowiedzi, coraz więcej i więcej danych. Ale czego się spodziewać po dziecku CIA? ;)
    Ja założyłam tam stronę równo ze startem bloga.. ale jeszcze jej nie uaktywniłam.. cały czas się zastanawiam, czy jest sens.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo proszę, nie sądziłam że na Fb takie rzeczy :O Gdy sama zakładałam tam konto to wszystko szło "normalnie". Nie dziwi się że się zniechęciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. eee to zdjęcie z FB mnie zaszokowało :P

    OdpowiedzUsuń
  13. FB ma dziwną politykę ... trzeba być świadom, że instagram to również fb :)

    OdpowiedzUsuń
  14. słabo z tym żądaniem o dowód...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza podstawowa zasada. Nie dawać nikomu dowodu. Jest na to odpowiedni paragraf.

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteśmy znajomymi na insta ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkie kiciaki ;) Na insta obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. To jakaś kpina. Że niby po co ten dowód??? Nawet nie wiem czy to jest zgodne z prawem... Lata temu wystarczyło podać imię i nazwisko. Świat zwariował pod tym względem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Instagram polubiony, a co do fb wiem, że wymagają dowodu tożsamości jeżeli stwierdzą, że dane czyli imię i nazwisko mogą być nieprawdziwe. Wszystko dlatego, że zakładanych jest wiele fikcyjnych kont.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tym dowodem to kilka osób tak miało... że fb prosił o weryfikację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za kogo oni sie uważają... to tylko portal społecznościowy a nie administracja Państwowa

      Usuń
  21. Dodałam na insta (blogzmojejstronylustra). Z fb nie miałam takiej akcji, ale za to na ig już mi dwa razy zablokowali konto za niby sztuczne zbieranie lajków i żeby odblokować miałam wysłać swoje zdjęcie z kartką z nazwiskiem. Chyba ich pogięło. Po dłuższej przerwie zrobiłam trzecie podejście i na razie mam spokój

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy oni zgłupieli na tym Fejsie? PiS już tak ludzi inwigiluje? ;) Nie mam konta na Insta, ale kiedy ze 2 lata temu zakładałam je na FB, nie było takiego cyrku.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dowód tożasamości i facebook, hehe... co za czasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sie ludzie teraz nie zbuntują to być może to będzie ich warunek by dalej móc z ich usług korzystać.... oby nie ale....

      Usuń
  24. Zdecydowanie dodam cię na insta! Sama dałam się wciągnąć nieco ponad pół roku temu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Też muszę w końcu Instagram ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!