Obserwatorzy

czwartek, 25 maja 2017

Przesyłka z Be.Loved

Wczoraj oprócz biegania za nowym sprzętem miałam bardzo miłą chwilę gdy Pan w serwisie wskrzesił mojego grata.... cała uradowana pociesznie poszłam do domku, a w domku już laptop nie był tak chętny do współpracy.... co udało się późnym wieczorem....
Najmilszą częścią dnia była chwila gdy sam Pan listonosz przyniósł mi taką oto niezwykłą kopertę, przyznam że ciężko mi było opanować ciekawość na potrzeby zrobienia fotografii:


W środku kartonik z wizytówką:


Otwieram czytam i od razu się uśmiecham:


Jak przyjemnie odpakowywać:


taki oto woreczek a co kryje w sobie:


W środku woreczka Woda różana ,  serum rozjaśniające & ujędrniające pod oczy Próbka to Take the Day off balsam do demakijażu  :


Serum pod oczy:


Skład:



Ślicznie dziękuję Pani Kindze za przesyłkę:




90 komentarzy:

  1. Piękna przesyłka i w jaki uroczy sposób podana do otwarcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna niespodzianka :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie paczki mogę dostawać codziennie! Zapakowane cudownie i humor od razu się poprawia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym z chęcią przygarnęła taką niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłych testów ;) Uwielbiam gdy paczki są zapakowane z taką starannością!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to miłe!!! Wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz słysze o takim sklepie

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania ;) Pięknie zapakowane ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie zapakowane miło otwiera sie takie paczki☺

    OdpowiedzUsuń
  10. I would love to get such a lovely package.
    the products Sound lovely, such a nice review.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama mogłabym przytulić taką przesyłkę tym bardziej że ich produktów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O proszę jak pięknie zapakowane i również nie słyszałam o tej firmie, czekam na relację. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. super paczka, muszę powrócić do ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przefajna ta paczuszka! Same rewelacyjne produkty w niej :)
    Z wielką chęcią bym mogła taką rozpakowywać :D
    Pozdrowionka :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna paczucha, miłych testów 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. pues mira, que estoy mirando un producto parecido y esta marca, me la voy a mirar, gracias, buen post. besos guapa

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie zapakowane ;) Uwielbiam takie przesyłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłego testowania, serum jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jakie ładne pudełeczko i świetna zawartość :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miła przesyłka -fajnego używania :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa paczuszka :) Super, że udało się wskrzesić komputer :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjemnie zapakowali w ten woreczek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super :) Miłego testowania kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  24. faktycznie miła neispodzianka;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zawsze czekam z wytęsknieniem na paczę, a najlepsze co jest to folia bąbelkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłabym zadowolona z takie paczuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie zapakowana paczuszka, ciekawe jak będą się sprawdzać :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pewna, że te kosmetyki będą świetne :) Używałam Be.Loved olejku do demakijażu i byłam bardzo zadowolona :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. The eye serum must be very good! And a label on your parcel is so lovely with your smile!
    Enjoy your testing!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przyjemnie to wygląda:) Miłych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyjemnych testów, paczuszka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!