wtorek, 18 lipca 2017

Co wybrałam z Nails Company

Pogodę mieliśmy cudną! Nic tylko focić, a ja zabiegana. Trochę zakupowo było wczoraj ale to pokażę innym razem;) Uchylę rąbka tajemnicy: kupiłam w końcu myche do laptopa, w końcu... znacie to uczycie w sklepie: wiem że coś chce ale nie wiem co? A w domu przychodzi odpowiedź na pytanie zadane w sklepie... no właśnie. W kwestii myszki już mnie ono nie dotyczy:) Za substytut touhpada zapłaciłam 4,37. 
 Do domu wróciłam wieczorem gdzie czekała na mnie przesyłka od Nails Company.
Jeśli jesteście ciekawe co wybrałam w ramach współpracy z bogatej oferty to zapraszam:



Litrowy zmywacz do paznokci ha! Coś dla mnie odkąd z uporem maniaka bawię sie płytkami i stempelkami. Odnotowuję wzloty ale więcej upadków niestety więc z takim zapasem zmywacza czuję się pewniej:) bo zmywacza ostatnio sporo u mnie idzie. Ten chyba pachnie truskawkami, chyba... po zmyciu. Ja takie bajery jak wiecie uwielbiam:) a czy dobrze zmywa to się okaże:)


Balsam do ciała nawilżający, natłuszczający ma koić podrażnienia a zapach jego inspirowany Si Armaniego. Zapowiada sie ciekawie:)

Zapach do auta? Jako miły gadżet niespodzianka, miło:)

Za możliwość wyboru oraz przesyłkę dziękuję:


65 komentarzy:

  1. Interesuje mnei ten body lotion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie z rana pogoda była ładna ale potem nieco się zepsuła i zrobiło się pochmurno. Mam nadzieję, że w czwartek dopisze i nie zniszczy moich planów ;)

    Zakupionych przez Ciebie produktów nie znam - dopiero dzisiaj je poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dobrej pogody życzę i zrealizowanych planów

      Usuń
  3. ja mam za dużo obecnie mazideł do pazurów;D muszę przystopować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachniało przed monitorem truskawkami tak sugestywnie to opisałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On naprawdę fajnie pachnie;) po chwili takimi słodyczami truskawkowymi

      Usuń
  5. No i teraz narobiłaś mi ochoty na taki balsam do ciała!
    Ja akurat zakupiłam niedawno masełka i nic nowego nie planuję.
    Fajna paczucha z różnościami!
    Pozdrawiam cieplutko :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby się produkty sprawdziły;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten perfumowany balsam na pewno jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się zapowiada ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego testowania! Oby wszystko Ci się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy wybrałaś!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię perfumowanych balsamów do ciała. Drażnią mi nos ZAWSZE.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pochwal się efektami twoich zabaw, chętnie się zainspiruję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa....jak na razie nie ma czym ;( się chyba nie nadaje do tego... Pozostanie mi chyba podziwianie u innych

      Usuń
  13. Myszka do laptopa rzecz niezbędna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym nie przeżyła bez mojej myszki do laptopa, najlepsze co może być :) Nie lubię uzywać touchpada, strasznie mnie denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w starym laptopie to już wydłużony jest zwłaszcza lewy przycisk.

      Usuń
  15. Unfortunately, this brand isn't in our country :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki zmywacz u mnie byłby bardzo długo zużywany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe na ile mi starczy. Jeszcze co prawda mam zapasy...ale szybko idą....

      Usuń
  17. Ja właśnie zaczynam przygodę z hybrydami, właśnie tej marki, póki co idealnie się współpracuje z lakierami.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dobrze pamiętam miałam próbki balsamu więc powinnaś być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio też się bawię stempelkami u owszem, trochę zmywaczu przy tym schodzi 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też by się przydał taki zmywacz, bo ostatnio non stop biegam do drogerii uzupełniać zapasy :P Rzeczywiście na stempelki sporo się go zużywa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te balsamy do ciała są super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w ogóle nie mam myszki do laptopa i w ogóle mi ona nie jest potrzebna, chyba tylko utrudniałaby mi życie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W starym laptopie mam lewy przycisk zużyty i bez muchy ciężko...

      Usuń
  23. wow! zapachu balsamu jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam zatem na recenzję balsamu.

    OdpowiedzUsuń
  25. mialam probki balsamow i pachnialy oblednie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem jak pachnie ten balsam, bo Si jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z NC mam tylko 1 hybrydę i to jeszcze nietestowaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa jestem tego balsamu do ciała. Może kiedyś się skuszę i wypróbuję. :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!