Obserwatorzy

wtorek, 18 lipca 2017

Co wybrałam z Nails Company

Pogodę mieliśmy cudną! Nic tylko focić, a ja zabiegana. Trochę zakupowo było wczoraj ale to pokażę innym razem;) Uchylę rąbka tajemnicy: kupiłam w końcu myche do laptopa, w końcu... znacie to uczycie w sklepie: wiem że coś chce ale nie wiem co? A w domu przychodzi odpowiedź na pytanie zadane w sklepie... no właśnie. W kwestii myszki już mnie ono nie dotyczy:) Za substytut touhpada zapłaciłam 4,37. 
 Do domu wróciłam wieczorem gdzie czekała na mnie przesyłka od Nails Company.
Jeśli jesteście ciekawe co wybrałam w ramach współpracy z bogatej oferty to zapraszam:



Litrowy zmywacz do paznokci ha! Coś dla mnie odkąd z uporem maniaka bawię sie płytkami i stempelkami. Odnotowuję wzloty ale więcej upadków niestety więc z takim zapasem zmywacza czuję się pewniej:) bo zmywacza ostatnio sporo u mnie idzie. Ten chyba pachnie truskawkami, chyba... po zmyciu. Ja takie bajery jak wiecie uwielbiam:) a czy dobrze zmywa to się okaże:)


Balsam do ciała nawilżający, natłuszczający ma koić podrażnienia a zapach jego inspirowany Si Armaniego. Zapowiada sie ciekawie:)

Zapach do auta? Jako miły gadżet niespodzianka, miło:)

Za możliwość wyboru oraz przesyłkę dziękuję:


73 komentarze:

  1. Interesuje mnei ten body lotion :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie z rana pogoda była ładna ale potem nieco się zepsuła i zrobiło się pochmurno. Mam nadzieję, że w czwartek dopisze i nie zniszczy moich planów ;)

    Zakupionych przez Ciebie produktów nie znam - dopiero dzisiaj je poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dobrej pogody życzę i zrealizowanych planów

      Usuń
  3. ja mam za dużo obecnie mazideł do pazurów;D muszę przystopować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachniało przed monitorem truskawkami tak sugestywnie to opisałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On naprawdę fajnie pachnie;) po chwili takimi słodyczami truskawkowymi

      Usuń
  5. No i teraz narobiłaś mi ochoty na taki balsam do ciała!
    Ja akurat zakupiłam niedawno masełka i nic nowego nie planuję.
    Fajna paczucha z różnościami!
    Pozdrawiam cieplutko :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Taka prawda,ciekawe na ile ten litr mi starczy

      Usuń
  7. Oby się produkty sprawdziły;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten perfumowany balsam na pewno jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie się zapowiada ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Di Armaniego w końcu musi do mnie trafić;)

      Usuń
  10. Miłego testowania! Oby wszystko Ci się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy wybrałaś!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię perfumowanych balsamów do ciała. Drażnią mi nos ZAWSZE.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pochwal się efektami twoich zabaw, chętnie się zainspiruję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa....jak na razie nie ma czym ;( się chyba nie nadaje do tego... Pozostanie mi chyba podziwianie u innych

      Usuń
  14. Myszka do laptopa rzecz niezbędna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym nie przeżyła bez mojej myszki do laptopa, najlepsze co może być :) Nie lubię uzywać touchpada, strasznie mnie denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w starym laptopie to już wydłużony jest zwłaszcza lewy przycisk.

      Usuń
  16. Unfortunately, this brand isn't in our country :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki zmywacz u mnie byłby bardzo długo zużywany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe na ile mi starczy. Jeszcze co prawda mam zapasy...ale szybko idą....

      Usuń
  18. To ja czekam na recenzję balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie zaczynam przygodę z hybrydami, właśnie tej marki, póki co idealnie się współpracuje z lakierami.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dobrze pamiętam miałam próbki balsamu więc powinnaś być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio też się bawię stempelkami u owszem, trochę zmywaczu przy tym schodzi 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie też by się przydał taki zmywacz, bo ostatnio non stop biegam do drogerii uzupełniać zapasy :P Rzeczywiście na stempelki sporo się go zużywa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te balsamy do ciała są super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w ogóle nie mam myszki do laptopa i w ogóle mi ona nie jest potrzebna, chyba tylko utrudniałaby mi życie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W starym laptopie mam lewy przycisk zużyty i bez muchy ciężko...

      Usuń
  25. wow! zapachu balsamu jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam zatem na recenzję balsamu.

    OdpowiedzUsuń
  27. mialam probki balsamow i pachnialy oblednie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa jestem jak pachnie ten balsam, bo Si jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z NC mam tylko 1 hybrydę i to jeszcze nietestowaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa jestem tego balsamu do ciała. Może kiedyś się skuszę i wypróbuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. When wanting something for a better life then struggle in a way of praying, truly and truly confident
    cara menyembuhkan abses yang sudah pecah
    cara mengatasi telinga berdengung

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!