sobota, 25 listopada 2023

Figures od Vobro

 No i u nas śnieg za oknem a to wprawia mnie w taki nastrój zimowy, niedługo Mikołaj czyli słodycze:) Voboro obdarowało mnie czekoladkami świątecznymi Figures:


Słodkości są w trzech smakach:

- czekoladowy

- orzechowy

- ananasowo mleczny

Jak widać każda czekoladka ma swoją gustowną zawijkę:


A tak prezentują się bez zawijek:


W przekroju:


Co ja sądzę?

Czekoladki wyglądają naprawdę uroczo a jak wiadomo "jemy" także oczami, myślę że nawet taka pojedyncza Figures sprawi przyjemność, idealnie jeśli wiemy czy ktoś preferuje owocowe, czekoladowe czy owocowe klimaty;) Moja mama najpierw zachwycała sie ananasowo mleczną wersją by potem stwierdzić że lubi je wszystkie, bardzo chwali za to że nie są przesadnie słodkie. Każda z trzech wersji warta jest spróbowania. 

 Ananasowo mleczny lekko orzeźwia by po chwili zamienić się w mleczna błogość wykończona czekolada. 

Orzech to czekoladowa błogość wykończona aromatem orzechowym. 

Kakao to czekoladowa przyjemność przeplatająca się z mlecznym kremem,w subtelnym wydaniu. A Ty na którą wersję się skusisz?

Za przyjemności dziękuję marce vobro.pl


49 komentarzy:

  1. Czekolada i pyszna kawa, to najlepszy zimowy duet:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam! Pyszne!! Chyba się uzależnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno skusiłabym się na orzech. Pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy to ładnie kusić tak ślicznymi czekoladkami?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale czekoladowe prezenty, w sam raz na swiateczny okres.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądają i dobrze smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjadłam dziś pięć cukierków. Masakra ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jeszcze czekają w szafce bo kupiłam do kalendarza adwentowego dla córuś, ale ja chętnie zjadłabym orzechowe bo lubię pralinki w tym smaku 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Narobiłaś mi smaka. Z chęcią wypróbuje te czekoladki, zwłaszcza kuszący wydaje się smak ananasowo- mleczny 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypomniałaś mi , kupię sobie jakieś czekoladki Vobro sobie na niedzielę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie trafiłam na nie jeszcze w sklepie. Może mało spaceruję między alejkami. Jak znajdę to zasmakuję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że smakują, to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczyna się Mikołajkowo, można kupić w prezencie, lubię takie czekoladki...

    OdpowiedzUsuń
  14. I u mnie dziś biało :) jest w słodkościach w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam słodycze, a jesień i zima sprzyja słodkościom :) Wiadomo, że żaden prezent mikołajkowy lub pod choinkę nie obędzie się bez czekoladowego akcentu.

    OdpowiedzUsuń
  16. do kawki idealna dawka słodyczy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ananas? Coś nowego, mogłabym się skusić 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie ♡
    Wyglądają super! Piękna propozycja na świąteczny stół i jako prezent :) Muszą smakować pysznie, już sobie wyobrażam jak rozpływają się w ustach ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Ananasowo-mleczne? Ciekawe. Vobro nadal mnie nie przekonuje, ale może sprawdzę chociaż ten jeden wariant smakowy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej firmy, ale fajne są takie świąteczne słodkości, które są wypełnione w środku interesującym nadzieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Smakowicie wyglądają. Świetny pomysł na świąteczny drobiazg, dla kogoś, komu chcemy sprawić naprawdę niezobowiązujący prezent.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie trzy smaki na pewno są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pralinki idealne na zimę, a ich kombinacje smakowe też wydają się bardzo oryginalne i interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten nowy smak jest rzeczywiście zaskakujący i chętnie bym go spróbowała, bo lubię słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodko, wersja orzechowa mnie szczególnie zainteresowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Orzech chętnie bym zjadła. Fajne, świąteczne słodycze, lubię takie okazjonalne słodkości 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie 3 smaki chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!