piątek, 21 lipca 2017

Przesyłka od Fresh&Natural

Wczoraj dostałam taką oto zgrabniutką przesyłkę której nadawcą jest Fresh&Natural - manufaktury której filozofią jest symbioza człowieka z naturą co wyrażają przez naturalne nie okupione cierpieniem zwierząt produkty. Szacunek do zwierząt, naturalne składy bez wazeliny, parafiny, PEG-ów, parabenów, silikonów, SLS/SELS ani sztucznych barwników. Produkty Fresh&Natural są wegańskie, receptury opierają się na ekologicznych składnikach fair rate i prostych bazach kosmetycznych.

"W proces produkcji jesteśmy zaangażowani osobiście i nadzorujemy go od początku do końca, dbając o to, by zapewnić Wam kosmetyki najwyższej jakości. Wszystkie produkty testujemy na sobie, a każdą recepturę dopracowujemy i wielokrotnie poprawiamy, sprawiając, że kosmetyki Fresh&Natural to przede wszystkim połączenie doświadczenia, wiedzy, pracy naszych rąk i wspaniałych, wyselekcjonowanych darów przyrody."

Strona marki freshandnatural.pl jest ciekawa i warto ją odwiedzić, znajdziemy tam też słownik z którego można się czegoś dowiedzieć na temat składników używanych w kosmetyce:)

A teraz paczuszka i jej zawartość:) 


Produkty dobrze zapakowane:


  Próbki peelingów cukrowych "zielona herbata" i wersji korzennej, oraz różaną sól do kąpieli:)



Peeling Solny z Algami opis: Solne peelingi Fresh&Natural łączą w obrębie jednego kosmetyku funkcje natłuszczania, masażu, złuszczania, regeneracji, oczyszczania i aromaterapii. Ponadto są niezwykle delikatne i skuteczne. Drobne ziarenka soli subtelnie masują skórę i złuszczają martwy naskórek, wpływając zbawiennie na wygląd całego ciała."

olejek do ciała z pomarańczą i wanilią 150ml opis "Działa pobudzająco i orzeźwiająco. Olejek pomarańczowy ma właściwości odkażające, oczyszczające i antybakteryjne. Działa rozświetlająco i napinająco. Kompozycja naturalnych olejków roślinnych natłuszcza i regeneruje skórę."

Za przesyłkę dziękuję freshandnatural.pl


61 komentarzy:

  1. Świetna paczuszka :) Najbardziej ciekawi mnie peeling solny z algami. Zupełnie nie znam tych kosmetyków :) Idę sobie zerknąc na stronkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale skarby:) A logo tej firmy i opakowania przypominają mi pat&rub:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj rzyznaję się bez bicia, ze kręcą mnie te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. będę dębę tylko obfocić muszę a dziś deszczowo

      Usuń
  5. OLejek do ciała wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz więcej firm stawia na naturalność...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to modne i klienci oczekują. Dobrze że wzrasta świadomość klientów dzieki czemu dostają lepsze rzeczy

      Usuń
  7. Ale będziesz mieć testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna paczuszka :) Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super paczka, przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo przyjemnego testowania, bardzo jestem ciekawa Twoich wrażeń :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo tego ! :) Teraz pozostaje tylko czekać na Twoje recenzje zakupionych rzeczy !! ;) Powodzenia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam naturalne kosmetyki, tak więc wyczekuje Kochana recenzji.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna ich produkty chcę wypróbować! super paczucha :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie naturalne kosmetyki, uwielbiam dostawać paczki :D
    \Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Olejek ma bardzo ciekawy opis :) chętnie bym po taki sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Markę znam niestety tylko wirtualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie się prezentują te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno kiedyś się skuszę na ich produkty, wspominałam zresztą o nich przy tworzeniu ostatniej wishlisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajne kosmetyki dostałaś do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super paczuszka ;) Testuj testuj i pisz <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Love it! Happy weekend dear.


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmetyków nie znam. Peeling brzmi zachęcająco :) Czekam na jego recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Peeling z algami brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na taki peeling to ja bym się z chęcią skusiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Część z kosmetyków chętnie bym wypróbowała, ciekawe jak się sprawdzą u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna paczka, mnie najbardziej ciekawi peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawi mnie peeling. Kurczę, chyba się skuszę, ale w domu mam ich już tak dużo... 😜
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale super zawartość, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale będziesz mieć testowania :) Super przesyłka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam na recenzję peelingu z algami i soli różanej. Świetna paczka aż pozazdrościłam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna przesyłka! Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!