sobota, 16 września 2017

Paczki paczuszki:)

Cześć Kochane! Dzień dobry Czytelniczko, Gościu mój Drogi, dziś będę sie chwalić i to nie byle czym. Paczki dostałam dwie, jeśli jesteście ciekawe w co mnie wzbogacono to zapraszam do dalszej części:

Jako pierwszą pokażę podarek od Aneczki aneczkablog.blogspot.com, ta przesyłka to prawdziwa wędrowniczka która na skutek pomyłki wróciła wiele kilometrów do adresatki.... ta paczuszka była w moim mieście, być może na mojej ulicy w aucie przejeżdżała ale do mnie nie trafiła... zwiedziła cały kraj w obie strony w końcu zawitała u mnie. Uffff. Zawartość była tajemnicą pilnie przez Aneczkę strzeżoną więc gdy zadzwonił kurier pocztowy poprosiłam by ostawił co ma dla mnie w umoówionym miejscu i jakież było moje zdziwienie gdy po powrocie niczego nie zastałam. 
Dzwonię to rozwoziciela z zapytaniem okazało się że nie mógł drugiej paczki znaleźć więc będzie za godzinę półtorej. Ciśnienie nieco opadło, dreszczyk emocji wraz z niepewnością zaciekawieniem przeplatały się. Prysznic, smakowity balsam i dalej czekam....
Jest. Aniu: naprawdę świetnie zapakowałaś:*


W środku był Olejek Makadamia z Marionu:


Malinowa kula do wanny:)
Glinka czerwona:)
Krem do rąk z AA
Isana olejek przeznaczony jest do włosów cienkich i normalnych a Intensiv 2w1 do długich i zniszczonych.

Szczoteczka soniczna do której podchodziłam jak pies do jeża, a bo to mało mam w łazience? Ciekawość kazała mi podłączyć ustrojstwo i gdy poczułam to miłe uczucie na skórze przepadłam....
Dziękuję Aniu :**** Ty wiesz co dobre!


Ramka na zdjęcie:


Zapraszam na bloga aneczkablog.blogspot.com którą chyba wszystkie znamy:))

Tymczasem druga wyczekiwana paczuszka z lanaline.eu to mała rodzinna firma z Wielkopolski a dokładnie z Poznania. Lanaline to świece i woski naturalne i ekologiczne: sojowe oraz palmowe. Ich zalet jest kilka: nie dymią podczas palenia, są biodegradowalne, nie wywołują reakcji alergicznych, a czas spalania jest nawet dwukrotnie większy w porównaniu ze świecami z wosków parafinowych.
Produkty są robione ręcznie w niewielkich seriach źródło


Kokosowa wanilia opis:

Ekskluzywna świeca zapachowa z naturalnego wosku palmowego w kolorze białym. Cudowny zapach wanilii otoczonej nutą kokosa, aromat ciepły przyjemny. Większe świece zapakowane są w białe eleganckie pudełko.

Skład świecy zapachowej: naturalny wosk palmowy, olejek zapachowy, bawełniany knot, blaszka mocująca knot do naczynia.(...)


Truskawkowy sorbet
opis:


Ekskluzywna świeca zapachowa z naturalnego wosku sojowego, w naturalnym kolorze wosku i białym naczyniu. Zapach pysznych lodów truskawkowych. Świeca sojowa zapakowana w eleganckie czarne pudełko.

Skład świecy zapachowej: naturalny wosk sojowy, olejek zapachowy, bawełniany knot, blaszka mocująca knot do naczynia.

Wymiary: 9 cm × Ø 8 cm
Czas palenia ok. 60 godzin



Za przesyłkę dziękuję lanaline.eu

48 komentarzy:

  1. Do mnie też dotarła paczka ze świecami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło! Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. super nowości, fajna ramka , też mam tą świecę ale w czarnym szkle

    OdpowiedzUsuń
  4. Świece są rewelacyjne z chęcią przyjrzę im się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem do rąk AA wygląda ciekawie, może sobie taki kupię jak gdzieś mi wpadnie w oko:)Miłego używania nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te nowinki Marion olejkowe u mnie się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to zawsze pokażesz coś ciekawego!
    Naprawdę super paczki.
    Marion bardzo lubię.
    Pozdrowionka weekendowe :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paczka od Aneczki, a jeśli chodzi o szczoteczkę soniczną to używam jej od kilku tygodni i uwielbiam. Zresztą wczoraj u siebie na blogu pisałam co nieco o tym urządzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję że choć częściowo będziesz zadowolona :) niech ci służy :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paczuchy ! <3 U mnie średnio się sprawdził ten olejek z Mariona ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są takie paczki i paczuszki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze, że ostatecznie trafiła do Ciebie :). Świece wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega paczka! Olejek mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowności dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi mnie ta kula do kąpieli - lubię takie rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  16. These products are so nice. Most of all I like Red clay. I would try it immediately!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super nowości kochana :) Jestem bardzo ciekawa tej szczoteczki sonicznej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę dużo nowości, miłego testowania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!