środa, 18 października 2017

Recenzja - Anna Pikura - Douxmatique® – luksusowy całodobowy krem do cery suchej (50 ml)

Anna Pikura to młoda polska marka która po raz pierwszy pokazała swoje produkty 16 kwietnia 2010 roku w Bolonii na targach kosmetycznych Cosmoprof. 
"Blisko 2.300 wystawców z 55 krajów świata w „targowym miasteczku" o powierzchni prawie 20 hektarów. Jeśli się pomylisz i wysiądziesz z autobusu czy taksówki nie przy tym wejściu na teren targów, od razu łap następny środek transportu. Powierzchnia i odległości są ogromne."źródło
Dziś Anna Pikura nagradzana wysoko półkowa nagradzana marka. Anna Pikura to nie tylko kosmetyki: to także sprzęt profesjonalny, to także salony kosmetyczne oraz kliniki medycyny estetycznej.
Wczoraj była mgiełka różana którą używam jako tonik - dziś krem do twarzy który jest najdroższym kremem, produktem do twarzy jaki miałam w życiu, a jak z działaniem? Zapraszam do dalszej części:



opis:

Tego właśnie pragnie skóra bezbronna względem agresji tego świata. Ekskluzywny zestaw roślinnych składników aktywnych i ochronnych sprawia, że ten luksusowy całodobowy krem dla cery suchej zapewnia jej najlepszą ochronę i komfort, jednocześnie pobudzając jej regenerację.

Składniki czynne: Masło z owoców tucuma, ekologiczny olej z nasion dzikiej róży piżmowej, woda kwiatowa z kwiatów lipy szerokolistnej, olejek eteryczny z drzewa różanego.

Wskazania: Suchość skóry, skłonność do podrażnień, skóra o niedostatecznych funkcjach ochrony i odnowy, zszarzała karnacja, zwiotczenia, brak jędrności, zmarszczki.

Działanie: • eliminuje suchość skóry, • przywraca skórze blask, • poprawia jędrność i sprężystość skóry, • redukuje zmarszczki, • przywraca skórze komfort i naturalną ochronę, • łagodzi podrażnienia, • dostarcza niezbędnych składników odżywczych, • wspomaga proces odnowy naskórka, • odmładza, zwiększając zawartość prawidłowo zbudowanego kolagenu w skórze, • pobudza procesy regeneracji skóry. Cera odzyskuje miękkość, świeży i młodszy wygląd, jest przy tym doskonale chroniona.

Dla kogo stworzyliśmy Douxmatique ®

Skóra sucha nie może należycie wypełniać swoich funkcji, zwłaszcza w zakresie ochrony i regeneracji, co tylko wzmaga przykre objawy takie jak przesuszenie, skłonność do podrażnień i oznaki starzenia się. Luksusowy krem do cery suchej Douxmatique stworzyliśmy jako najlepszą codzienną pielęgnację skóry o niedostatecznych funkcjach ochrony i odnowy. Bogata receptura, oparta na innowacyjnym połączeniu masła z owoców tucuma, ekologicznego oleju z nasion róży piżmowej i wody z kwiatów lipy szerokolistnej, skutecznie redukuje takie problemy jak suchość skóry, zszarzała karnacja, zwiotczenia, brak jędrności i zmarszczki, a przy tym chroni przed skutkami agresji wolnych rodników, promieni UV i innych szkodliwych czynników zewnętrznych.

Dlaczego Douxmatique jest tak skuteczny

Recepturę luksusowego kremu do cery suchej Douxmatique skomponowaliśmy z odpowiednio dobranych najwyższej jakości składników roślinnych, z których każdy jest sam w sobie naturalną skarbnicą substancji aktywnych. Łącznie tworzą one bogaty zestaw dostarczający skórze wszystkiego, co potrzebne, w najskuteczniejszych, naturalnych proporcjach. Innowacyjnie zastosowany kompleks masła z owoców tucuma i oleju z nasion róży piżmowej przywraca skórze funkcje ochronne, zarazem skutecznie ją rewitalizując. Dzięki naturalnym składnikom roślinnym krem działa „inteligentnie” - optymalnie chroni i pielęgnuje skórę, a przy tym pobudza naturalne procesy regeneracji. Jednocześnie wpływa na skórę kojąco, nie drażniąc.

Dlaczego Douxmatique jest przyjazny dla skóry

• Opracowując recepturę Douxmatique, kierowaliśmy się pragnieniem stosowania przede wszystkim substancji naturalnych. • Bogaty kompleks składników aktywnych obejmuje łagodne dla skóry substancje roślinne. • Zamiast zwykłej wody zastosowano wodę kwiatową z kwiatów lipy szerokolistnej. • Kojący zapach nadają kremowi wyłącznie jego naturalne składniki czynne, przede wszystkim olejek z brazylijskiego drzewa różanego oraz woda kwiatowa z kwiatostanów lipy i masło z owoców tucuma. • Wyjątkową cechą Douxmatique jest również wykorzystanie innowacyjnych naturalnych emulgatorów i stabilizatorów, przyjaznych dla skóry.
źródło


Najważniejsze składniki aktywne Douxmatique

Masło z owoców tucuma Astrocaryum tucuma Substancja o kojącym, maślano-karmelowym aromacie, tłoczona na zimno z pestek jadalnych owoców brazylijskiej palmy Astrocaryum tucuma, rosnącej w Puszczy Amazońskiej. Masło tucuma jest bardzo bogate w naturalną prowitaminę A. Dzięki normalizującemu wpływowi na grubość i strukturę warstwy rogowej naskórka wzmacnia jego funkcję ochronną i zmniejsza utratę wilgoci przez naskórek. Wpływa korzystnie na tkankę łączną skóry właściwej, dzięki czemu skóra staje się bardziej jędrna i sprężysta, a ilość zmarszczek zmniejsza się. Masło tucuma działa też łagodząco (zmniejsza zaczerwienienia), wygładzająco i zmiękczająco, a przy tym pobudza procesy regeneracji w suchej i zniszczonej skórze

Ekologiczny olej z nasion dzikiej róży piżmowej Rosa moschata Zawiera cenny kwas retinowy, wraz z innymi kwasami tłuszczowymi współtworzący zewnętrzną barierę chroniącą skórę przed utratą wilgoci. Kwas retinowy - będący formą witaminy A - ma także tę wyjątkową cechę, że przyczynia się do zwiększenia zawartości prawidłowo zbudowanego kolagenu w skórze właściwej. Kwas trans retinowy w oleju z nasion róży jest najbardziej aktywną postacią witaminy A. W odróżnieniu od tretinoiny syntetycznej może być w pełni bezpiecznie stosowany, ponieważ nie wywołuje żadnych efektów ubocznych w postaci podrażnień skóry i działań teratogennych. Olej z nasion róży piżmowej stanowi też bogate naturalne źródło witaminy C, o silnym działaniu przeciwrodnikowym i przeciwstarzeniowym. Wpływa na poprawę jędrności skóry, wspomaga proces odnowy naskórka, dostarcza niezbędnych składników odżywczych.

Woda kwiatowa z kwiatów lipy szerokolistnej Tilia platyphyllos Tzw. hydrolat lipowy zawiera aż 20 rodzajów flawonoidów, cenionych jako skuteczne antyoksydanty, a także bogactwo innych naturalnych składników czynnych, o właściwościach zmiękczających, oczyszczających, ochronnych i pielęgnujących cerę wrażliwą. Ma piękną delikatną woń kwitnącej lipy.

Olejek eteryczny z drzewa różanego Aniba rosaeodora Pozyskiwany z drewna brazylijskiego drzewa różanego (zwanego też palisandrem brazylijskim), o ciepłym kwiatowym zapachu przypominającym piwonię, jest wysoko ceniony w perfumiarstwie, a w aromaterapii wykorzystuje się jego zalety łagodzenia depresji, stanów przygnębienia i apatii. W kosmetyce ceni się przede wszystkim jego właściwości odmładzające skórę. Ze względu na bardzo wszechstronne działanie, m. in. antyseptyczne, stymulujące przywracające skórze naturalną równowagę, jest stosowany w preparatach do skóry problematycznej, m. in. pozbawionej blasku, przesuszonej, wrażliwej.

Naturalny emulgator Misterne połączenie kwasów tłuszczowych, pod względem chemicznym przypominające skład zewnętrznej warstwy lipidowej naskórka, nie tylko nie drażni skóry, ale wręcz pielęgnuje naturalną barierę ochronną naskórka, jednocześnie ułatwiając przenikanie w głąb cennych substancji czynnych.
źródło 


Rezultaty

Dzięki wszechstronnemu działaniu naturalnych składników aktywnych luksusowy krem do cery suchej Douxmatique przywraca komfort skórze suchej, a także skórze wiotkiej i pozbawionej blasku. Cera odzyskuje miękkość, świeżość i młodszy wygląd, jest przy tym doskonale chroniona.

Stosowanie

Nakładać codziennie rano i wieczorem na dokładnie oczyszczoną skórę, omijając okolice oczu. Delikatnie wklepać.
źródło 


Przechowywać w temperaturze od 5°C do 20°C, najlepiej w lodówce lub w chłodnym zacienionym miejscu. Nie stosować po upływie terminu ważności zamieszczonego na opakowaniu. Nie stosować w przypadku uczulenia na którykolwiek ze składników preparatu. Produkt hipoalergiczny, testowany dermatologicznie. Wszystkie preparaty ANNA PIKURA zawierają w swoim składzie naturalne substancje biologicznie aktywne, w większości pozyskiwane z roślin pochodzących z certyfikowanych upraw ekologicznych.
źródło 

Skład:


Krem zamiast w kartoniku przywędrował do mnie w takim przeuroczym woreczku... cóż za miłe zaskoczenie.
W środku była także szklana szpatułka do nakładania kremu (zdjęć kilka powyżej).


Moja opinia:

Douxmatique przywędrował do mnie kurierem w styropianowym pudełku wraz z mgiełką o której pisałam wczoraj. Douxmatique umieszczony był w woreczku z wyjątkowo miłego w dotyku materiału - aksamit? Plusz? - ciekawe w każdym razie pierwsze odczucie związane z marką było wyjątkowo przyjemne. Na woreczku jak widać naszyte logo Anna Pikura. Przyznam że bardzo spodobał mi się wyjątkowy sposób pakowania kremu:) w woreczku znalazłam szpatułkę do nakładania kremu - także uważam za świetne rozwiązanie dzięki któremu mniej bakterii mamy  w słoiczku. Przed i po aplikacji szpatułkę szklaną wyparzałam wrzątkiem:)
Niestety - pewnego dnia łokciem strąciłam słoik z kremem i szpatułkę która upadku nie przetrwała i musiałam się z nią niestety rozstać.  Słoik z kremem pozostał nie wzruszony... krem który sie wylał postanowiłam zaaplikować na dekolt i ręce.... Przyznam że części mojego ciała tak obdarowane nigdy wcześniej nie były tak nawilżone i pachnące - to sie czuje.
Zapach: dla mnie jest to mocna woń herbaty Earl Grey, uwielbiam go i bardzo sie cieszę nim, gdyż jak wiecie lubię herbaty:) Wiem już kto napisze o zapachu i co - pozdrawiam tę osobę:)
Przed nałożeniem kremu aplikuję mgiełkę  gdy buzia wyschnie nakładam krem. Początkowo stosowałam produkt na dzień i na noc, teraz stosuję go na dzień - tak poradziła mi kosmetyczka.
Douxmatique od Anna Pikura to krem wyjątkowo dobrze nawilżający - przy nim zapomniałam co to maseczki nawilżające wystarczy mi Douxmatique. Oczywiście oczyszczam i peelinguję skórę twarzy ale na szczęście nie potrzebuję dodatkowego nawilżenia.
Z pełną premedytacją poczekałam do chłodniejszych dni gdzie moja naczynkowa skłonna do przesuszeń skóra cierpi i wiecie co - Douxmatique okazał się panaceum dostarczając wszystkiego co moja skóra potrzebuje.
Krem pozostawia lepką warstewkę zabezpieczającą przed utratą wilgoci. Na szczęście mnie nie zapchał;) Douxmatique dobrze sprawdza sie jako krem pod podkład, zapewnia komfort i nawilżenie.
Jestem bardzo zadowolona z kremu Douxmatique  marki Anna Pikura.
Cena to


Za możliwość przetestowania dziękuje marce annapikura.com



YT

19.10. ukaże się publikacja w Wysokich Obcasach Extra.
Materiał prasowy który się ukaże jutro to okazja
by
dowiedzieć się czegoś więcej o marce Anna Pikura.

76 komentarzy:

  1. Dobrze, że jest coraz więcej kosmetyków bazujących na naturalnych produktach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam suchej skóry, ale muszę go kupić :) Będzie prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam bardzo tłustą cerę, więc nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem coraz bardziej zaintrygowana tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na razie mam zapas mazideł na lata:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wygląda ma ładny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne opakowanie. Bardzo mi się podoba ten krem.
    Sama chciałabym mieć podobny.
    Super na dzień!
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszesz naprawdę świetne recenzje...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam od nich parre produktow i jestem bardzo zadowolona. Wprowadzie ten krem o ktoryn piszesz nie jest do mojej cery ale w ofercie znalazlam inny dopasowany do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to wygląda. Cenowo tez do przeżycia, jeśli to tak dobry produkt. Do mojej cery się nie nadaje, ale jak napisała wyżej Ania.. na prezent jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzo dobrze sie sprawdził nie miałam jeszcze tak dobrze nawilżającego kremu.

      Usuń
  12. Ten krem to coś dla mnie - mam wrażenie, że skóra mojej twarzy jest wiecznie przesuszona i nienailżona!

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem nie do końca nadaje się do mojej skóry, ale kiedyś może przetestuje :) Ale sam krem wydaje się być naprawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie słyszałam o tej marce ;-) Chętnie przetestowałabym go ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam tej firmy wcześniej, a krem bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kremy dwa w jednym na dzień i na noc. Pierwszy raz u Ciebie o tym czytam. Ciekawa recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne rozwiązanie na świąteczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zainteresowałaś mnie, bo ja bym się nie obraziła, jakbym musiała o maseczkach na trochę zapomnieć :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy produkt, muszę sprawdzić, czy do mojej cery naczynkowej tez coś jest.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego kremu, na razie używam z firmy Fitomed. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. I have a combination skin, so this cream isn't for me, but it looks great.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe czy mają coś dla cery tłustej, chociaż cena trochę odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba muszę zapoznać się z marką Anna Pikura :) świetnie, że jesteś zadowolona z kremu

    OdpowiedzUsuń
  24. Cena troszkę wysoka ale może jest wart tej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tego kremu, aczkolwiek chyba nie jest to mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą marką oraz jej produktami - może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa jestem o kim wspominasz :P Wiesz doskonale że Uwielbiam herbaty, a zapach Earl Grey dosłownie kocham. W takich czarnych zwykłych herbat jest to moja najbardziej ulubiona i często ją pijam. Między pod tym kontem odpowiada mi w 100%
    Przypuszczam że z działania też bym była zadowolona. Znając mnie stosowała bym go na noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zapach bardzo przyjemny, zrobiłabym Ci odlewkę ale produkt musi być w lodówce niestety, krem jest naprawdę fajny:)

      Usuń
  28. lubie ich produkty i całą tę oprawę

    OdpowiedzUsuń
  29. Taki zapaszek to bardzo by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie znałam tych kosmetyków:/ dzięki za recenzję:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tej marki. Ciekawy krem. Widzę,że nadaje się do suchej skóry.
    Z chęcią go kupie i wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nic nie miałam z tej firmy, kremik mnie bardzo kusi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak do tej pory wszystkie luksusowe i drogie kremy z jakimi miałam do czynienia były warte swojej ceny. Tego produktu nie znam ale chętnie wypróbuje :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda ciekawie, ale cena już nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż... dzięki temu produktowi mogę zapomnieć o dodatkowym nawilżaniu, no i krem wydajny jest

      Usuń
  35. Gdyby nie ta cena... ale z drugiej strony, jeżeli chcemy aby kosmetyk działał, musi być dobry, a dobry to niestety często znaczy drogi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety... ja czekam może jakaś promocja będzie, mgiełka jest już na mojej wish liście

      Usuń
  36. Trochę nie na moją kieszeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znoszę jak krem zostawia jakiś film - to go skreśla...

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam marki, ale krem bardzo obiecujący :) Coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce ale może kiedyś coś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapowiada się ciekawie. Nie miałam do czynienia z tą marką, ale może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  41. kosmetyki anny pikury to już wyższa półka. dużo osób sobie je mocno chwali! klaudia j

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!