poniedziałek, 23 października 2017

Uzo

Blog mój jak wiecie ma misje pomocy - szczególnie psom ukochanej mojej rasy, jak wiecie TTB (Teriery Tyupu Bull) to zwierzaki do których mam sentyment, jest wiele wspaniałych ras jednak te są dla mnie wyjątkowe, niestety na chwilę obecna nie mogę sobie pozwolić na psa, jednak misję pomocy konsekwentnie realizuję. Wczoraj weszłam na strone Fundacji Aamstaff Azyl. Jako że dawno nie ogłaszałam żadnego pieska wpadła mi w oko pewna sunia, ale jednak wybrałam innego pieska jako bohatera dnia dzisiejszego posta. Osobiście nie znam psa więc zapraszam do opisu, może kogoś zainteresuje i zadzwoni pod podany numer gdzie Pani z fundacji dzieli informacji. W cuda nie wierzę jednak może, nie wykluczone.
Zapraszam do opisu:


Na spacerach jest go wszędzie pełno, wesoły i energiczny. Trudno mu usiedzieć choć chwile na miejscu, ogon chodzi jak wiatrak, a uśmiech nie znika z pyska. Uzo to energiczny pies, szuka aktywnego opiekuna, który chętnie będzie spędzał z nim czas na spacerach i wspólnej zabawie. Lubi przeciągać się sznurkiem i aportować, nie ma problemu z oddawaniem zabawek. Jest łasy na pieszczoty i drapanie po zadku.
Brał udział w szkoleniu „Fajny pies, ale bezdomny” gdzie bardzo się otworzył i wreszcie włączył w pracę z przewodnikiem. http://www.paluch.fajnypies.eu/03_uzo Chętnie współpracuje za smakołyki i lubi się popisywać tym co umie.
Ze względu na jego rozmiar i siłę nie polecamy go do domu z małymi dziećmi (przy nadmiarze emocji Uzo skacze). Preferowany dom bez innych zwierząt. Uzo jest wykastrowany, zaszczepiony i zaczipowany.
Czeka na nowy dom od 2009 roku. Obecnie jego wiek ocenia się na ok 8lat.
Jeśli jesteś zainteresowany adopcją skontaktuj się z wolontariuszką Anitą 511 283 185 anitaborowa@gmail.com
Adopcja jest możliwa na podstawie minimum trzech wizyt w schronisku – o ile wzajemne relacje z osobą zainteresowaną nie budzą od początku jakichkolwiek wątpliwości. Pies jest własnością schroniska w Warszawie. Schronisko podejmuje ostateczną decyzje o wyborze adoptującego. Adopcje możliwe są przez 7 dni w tygodniu w godzinach 12.00-16.00




Anitą 511 283 185
anitaborowa@gmail.com

41 komentarzy:

  1. Oby piesek znalazł szczęśliwy dom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna i słodka mordka! Mam nadzieję że znajdzie odpowiedni i kochający dom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo fundacja weźmie pod skrzydła i weźmie choćby w dom tymczasowy

      Usuń
  3. Jest słodki i mam nadzieję, że znajdzie kochający dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej... praktycznie od szczeniaka w Schronisku. :( Ciekawe czemu nie znalazł domu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi cokolwiek więcej powiedzieć o Uzo, warto by skontaktować się z Panią Anitą. Powodów może być wiele: od niechęci do tych ras, poprzez to że Uzo gdzieś ginie w masie innych bezdomniaków ;/ a na jakimś ukrytym problemie kończąc bo i tak się zdarza. Pies idealny, rasowy i bez skazy też czasem zostaje bez domu. Ten jest po szkoleniu... biedak może na tymczas go ktoś weźmie, tyle już w schronisku

      Usuń
  5. Śliczny piesek :) Życzę mu szczęśliwego domu i kochających właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nic nie wiadomo, gdzie nasza informacja trafi i trzeba ogłaszać...

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki piesek <3 Oby znalazł dobry dom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ wspaniały piesio <3 ! mam nadzieję, że ktoś się nim zaopiekuje!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej te ostatnie zdjęcie jest takie cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. słodki psina :) Oby znalazł swój dom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no czas najwyższy by już była w domku choćby tymczasowym

      Usuń
  11. Śliczny psiak, niestety ja też absolutnie nie mam szans na zwierzaka. Ledwo utrzymuję przy życiu moje rybki (i to tylko dzięki temu, że moja mama je karmi), a co dopiero opieka nad pieskiem...

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, że ogólnie nie podobają mi się te psy, ale patrząc na te serca i znając jego historię aż mi serce zmiękło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Looks really interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czeka na nowy dom już od 8 lat? Mam nadzieję, że w końcu go znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. ojejku jaki cudowny! oby znalazł kochający domek,pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że szybko znajdzie zasłużony domek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bidulek tyle lat w azylu, a widać że kochane zwierzątko

      Usuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!