niedziela, 8 października 2017

ZWIĄZKI - kryzys | jak go rozwiązać? |

13 komentarzy:

  1. U mnie w związku kryzysów brak i mam nadzieję, że tak będzie zawsze, ale chętnie wysłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę w żadne tego typu porady.. Każdy związek jest tak wyjątkowy, że tylko dwie osoby, które go tworzą znają odpowiedź na to jak rozwiązać kryzys i albo tego chcą albo nie. To nie takie proste.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała obejrzeć jak będę mogła zapuścić ;) Ogólnie wydaje mi się, że potrzeba chęci dwojga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks a lot for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie posłucham, chociaż każda para powinna sama znaleźć przepis na kryzys...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że tak,ale czasem dobrze posłuchać:) może coś się przyda

      Usuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!