wtorek, 3 kwietnia 2018

Kosmetyki DLA - kuracja łągodząca

Zieleń traw, żywa tętniąca życiem przyroda to coś za czym tęsknimy i na co niecierpliwie czekamy. koc i ciepły napój  teraz są wyjątkowo przyjemne i nie smakują tak dobrze ale słońce i cała reszta to przyjemność wielka. 
Natura ma do zaoferowania wiele: wiedzą o tym dziewczyny - twórczynie marki Kosmetyki DLA.
Jak wiecie to co przeznaczone do cery naczynkowej to bardzo mnie kusi jeśli jesteście ciekawe jak sprawdziła sie u mnie KURACJA ŁAGODZĄCA do cery naczynkowej zapraszam do dalszej części:

"Po 2 latach jak kosmetyki DLA sprzedawane były w sklepach zielarsko-medycznych, coraz częściej słyszałyśmy zapytania od właścicieli tych sklepów: „Dziewczyny te Wasze kremy są takie super i tak pomagają wielu osobom, może byście zrobiły coś do cery naczynkowej i z trądzikiem różowatym?”

No i podjęłyśmy wyzwanie, na początku starałyśmy się poznać przyczynę powstawania trądziku różowatego i to było bardzo trudne bo wiele publikacji naukowych podkreśla że etiopatogeneza nie jest do końca poznana, ale rozmowy z bardzo doświadczonymi dermatologami, dały pewien obraz. I tak zaczęło się poszukiwanie roślin, konsultacje z naszym doktorem nauk biologicznych, największym znawcą fitochemii roślin w Polsce i nie tylko.

Później próby, testy i tak po 2 latach był gotowy produkt. Dziś cieszy się olbrzymim powodzeniem, a najpiękniejsze są opinie Klientek, które były już po kuracjach antybiotykowych, sterydowych i na szczęście mogły je porzucić i stosować nasz ziołową Kurację Łagodzącą. Jest najbardziej ziołowa z ziołowych pachnie lasem, sianem, wsią – tak określają Klientki."źródło


do cery naczynkowej i dotkniętej trądzikiem różowatym z naparu orzecha włoskiego, żywokostu, pięciornika gęsiego, kozieradki krem na dzień/noc pojemność 30 g

Świat kosmetyków naturalnych to zdrowie, witalność i piękno, dlatego też Kosmetyki DLA wraz z jednym z największych autorytetów fitoterapii, stworzyły najlepszą, kompozycję składników w preparacie dedykowanym do pielęgnacji cery dotkniętej rozszerzonymi naczynkami i problemem trądziku różowatego. 

Regularne stosowanie kremu zmniejsza widoczność naczynek i łagodzi objawy trądziku różowatego . Skutecznie zapobiega zmianom grudkowo - krostkowym. Już po pierwszym użyciu łagodzi i niweluje podrażnienia. 

Skuteczność potwierdzona badaniami*: - zmniejsza intensywność rumienia - przyspiesza gojenie ran i wyprysków - poprawia nawilżenie - poprawia elastyczność i jędrność skóry, oraz wygładza skórę - wyrównuje jej koloryt *Badanie przeprowadzone w niezależnym Laboratoriumźródło

Sposób użycia:

Delikatnie wklepać niewielką ilość kremu w oczyszczoną skórę dotkniętą problemem rozszerzonych naczynek i trądziku różowatego. Preparat należy stosować dwa razy dziennie lub w zależności od indywidualnych potrzeb. Krem szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości na skórze. Idealny pod makijaż.źródło


skład:

Aktywny krem nawilżająco-ochronny zawiera unikalny kompleks czterech ziół gwarantujący prawidłową pielęgnację cery problematycznej.
Świeży napar z pięciornika gęsiego - obkurcza rozszerzone naczynia krwionośne i rozszerzone pory. Hamuje rozwój bakterii i grzybów chorobotwórczych. Ze względu na właściwości przeciwzapalne i antybakteryjne dedykowany jest do pielęgnacji skóry wrażliwej, delikatnej skłonnej do podrażnień i alergii.
Świeży odwar z korzenia żywokostu lekarskiego - pobudza regenerację tkanek, szczególnie nabłonkowej i działa przeciwzapalnie, likwiduje zaczerwienienia , łagodzi objawy trądziku różowatego.
Świeży napar z liści orzecha włoskiego – łagodzi świąd skóry; zawiera kwercetynę, witaminę C, K, F dzięki właściwościom przeciwkrwotocznym i bakteriobójczym jest prawdziwym sprzymierzeńcem w pielęgnacji cienkiej, delikatnej i problemowej skóry.
Świeży napar z kozieradki – zawiera witaminę PP, H, F, B1, karoten, saponiny sterydowe, które działają wyraźnie hormonalnie i wykazują wpływ anaboliczny, niwelując stan zapalny i pobudzając ziarninowanie tkanek. W skład kremu wchodzą też doskonale dobrane naturalne oleje.
Olej z rokitnika– zawiera bardzo duże ilości witamin A, C, E, K jest wspaniałym antyoksydantem - niweluje wolne rodniki, dzięki czemu opóźnia proces starzenia się skóry. Pobudza wszelkie procesy odnowy tkanek, przyspiesza gojenie ran i wyprysków powstałych na tle alergicznym.
Olej z lnianki posiada wyjątkowo wysoką zawartość NNKT dochodząca nawet do 90%. Olej ten ma świetne właściwości odżywcze, a niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe pomagają w naprawie uszkodzonych komórek, dzięki temu skóra nabiera elastyczności.
Ze względu na wysoką zawartość naturalnych tokoferoli olej z lnianki jest bardzo skutecznym „wymiataczem” wolnych rodników dzięki czemu zaliczany jest do środków ''anti-aging”
Działanie tych wszystkich składników uzupełnia alantoina, działając przyspiesza odnowę i wspomaga procesy naprawcze naskórka. Wykazuje silne właściwości łagodzące i kojące.
D-pantenol działa łagodząco na skórę i głęboko nawilża. Reguluje gospodarkę wodną, zapewniając skórze elastyczność. 

0% parabenów 0% sztucznych barwników 0%kompozycji zapachowej 

Kolor i zapach kremu pochodzi od świeżego, naturalnego naparu z ziół. 

INCI: Infusion of Juglans Regia Leaves, Symphytum Officinale Root, Potentilla Erecta, Trigonella Foenum Graecum, Camelina Sativa Oil, Cetearyl Alcohol/Ceteareth-18, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Hippophae Rhamnoides Oil, Glycerin, Linolenic Acid/Oleic Acid/Linoleic Acid/Palmitic Acid/Stearic Acid/BHT, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Allantoin, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Retinyl Palmitate.źródło



Moja opinia:

Krem otrzymujemy w estetycznym opakowaniu z pompką, zarówno na kartoniku jak i plastikowej butelce znajdziemy wszelkie niezbędne informacje przedstawione w sposób jasny i czytelny. Opakowanie spełnia swoje zadanie bez zarzutu. Sam krem ma woń jak dla mnie orzecha włoskiego, nie mam tu na myśli łakoci a prawdziwy orzech a konkretnie jadalną część czyli środek, wnętrze.
Konsystencja kremu pozwala na wygodne rozsmarowanie go na twarzy zapach podczas aplikacji jest wyczuwalny. Co do działania to przez pierwsze kilka użyć miałam delikatne wrażenie że nie do końca moja cera sie polubiła z nowym kremem który stosowałam dalej i co prawda był moment kiedy nie do końća czułam się zadowolona z produktu to było warto poczekać bo buzia polubiła się z Kuracja Łagodząca od Kosmetyki DLA buzia była bardziej ukojona i choć co prawda czasem brakowało  nawilżenia więc częściej stosowałam maseczki nawilżające, moja skóra idzie w kierunku suchej więc tak miała. Kuracja Łagodząca od Kosmetyki DLA to fajny, wydajny i nie drogi produkt wart wypróbowania:) 41.50zł/30 g Produkty DLA Kosmetyki możemy znaleźć w sieci Drogerii Hebe

Za możliwość przetestowania dziękuję kosmetykidla.pl


71 komentarzy:

  1. Nie stosowałam produktów tej marki, ale są kuszące :) Mogłam wprawdzie testować, ale jak napisali mi warunki to podziękowałam. Dobrze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosyć nietypowa nazwa firmy i w sumie powiem ci że chyba ich nigdy nie widziałam w hebe. Może kiedyś sama spróbujesz z ciekawości póki co mam zapasy i zużywam z mamą to co jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nazwa oryginalna. Ja też ich w Hebe nie zauważałam do momentu jak zapytałam sprzedawczyni i faktycznie sa ale niestety mało wyeksponowane niestety no i szkoda że tego płynu myjącego nie ma... bo świetny był

      Usuń
  3. Mogłabym spróbować. Może efekt będzie u mnie dobry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się z tymi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi super. Napwwno kupie a link wysyłam do znajomych dla których być może będzie ratunkiem na czerwone policzki i naczynka. Właśnie dostałam kilka pytań o takie kosmetyki :)
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o kosmetykach tej marki już wiele dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, jednak ziołowy skład jest zachęcający.
    Wprawdzie nie mam trądziku różowatego, ani cery naczynkowej, ale może ta marka będzie miała cokolwiek ziołowego do rąk. Muszę sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcające jest to że produkty z dobrym składem na wyciągach roślinnych można nabyć za nie wielką kwotę:) DO rąk mają produkty ale osobiście na chwilę obecną ciężko mi cokolwiek o nich powiedzieć bo jeszcze ich nie testowałam

      Usuń
  8. Nie znamy się.. i akurat z tą linią się nie poznamy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już gdzieś o kosmetykach tej firmy czytałam w pozytywach ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sobie kupić ten krem i wypróbować koniecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie skorzystam, bo nie mam cery naczynkowej, ale może polecę koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam chyba dwa kremy i byłam z nich mega zadowolona. Lekka konsystencja, cudowny ziołowy zapach i znaczna poprawa skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znalam kompletnie, ale moze powinnam wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skład bardzo zachęcajacy nieznam marki i pewnie nigdy bym nie poznała gdyby nie ta recenzja mysle że poszukam w drogeri.

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że to byłoby coś dla mnie i dla mojej mamy! Obie mamy cerę naczynkową, choć moja mama ja sobie zacznie pogorszyła peelingami gruboziarnistymi :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Słsyszałam o tej marce ale jakoś nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam problemów naczyńkowych, ale polecę koleżance!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. na szczęście już problemów z cerą większych nie mam - zawsze była tłusta (a co za tym idzie bardzo trądzikowa przez dobrych kilka/kilkanaście lat), teraz wreszcie się uspokoiła i wystarczy dobre nawilżenie :) Za to moja mama ma problemy z naczynkami, może to coś dla niej? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie, że przetrwałaś ten pierwszy moment niepewności i w konsekwencji krem okazał się być fajnym produktem

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiłaś mnie, poczytam wiecej o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam takich problemów, ale moja mama ma bardzo naczynkową cerę, polecę jej tę serię!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej marki. Prezentowane kosmetyki są raczej nie dla mnie. Jednak dobrze wiedzieć że powstają takie produkty, które będą odpowiednie dla cery z tym konkretnym problemem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor ma średnio zachęcający, ale dobrze, że są też naturalne i ziołowe kosmetyki, tyle tej chemii wszędzie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem... dla mnie liczy sie to że w kremie nie ma barwników:)

      Usuń
  24. Zaciekawiły mnie te kosmetyki :) Muszę kiedyś wypróbować.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Skład mi się podoba, jestem ciekawa jak u mnie by zadziałała.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapowiada się przyjemnie, ale to nie dla mnie kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś krem z tej marki i miło go wspominam

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tego kosmetyku. Ale zdjęcia piękne, kosmetyki jak modelki na nich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie jest to produkt przeznaczony dla mnie :). Jak widać nie zawsze warto na początku skreślić :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Firmę znam z drogerii i blogów, ale nigdy mnie jeszcze żaden ich kosmetyk nie skusił ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Sporo dobrego czytam o ich produktach, ale mi jeszcze w ręce nie wpadły :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Troszkę drogi produkt, jednak chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drogi? Nieeee... uważam że drogi nie jest jak za tak dobry skład, opakowanie i miłe działanie

      Usuń
  33. As usual very interesting) thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  34. Krem raczej nie dla mnie, pomimo, że moja cera jest naczynkowa.Potrzebuję dobrego nawilżenia :) Firmy nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojej ja pierwszy raz o nich słyszę, a z tego co piszesz są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  36. Przyznam, że nie spotkałam Waszych kosmetyków. Rozejrzę się za nimi, bo cenię sobie naturalne składniki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Słyszałam o tych kosmetykach - zawsze miałam ochotę coś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. this is not a product intended for me :). as you can see, it is not always worth striking out at the beginning :)

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest to krem w sam raz dla mojego narzeczonego. Może uda nam się go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czaje się od dłuższego czasu na kosmetyki DLA. Myślę, że spróbuje, tym bardziej że potrzebuje ukojenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Musze koniecznie jego wypróbować bo uwielbiam takie łagodzące produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!