czwartek, 17 maja 2018

Thor

Starszy pies spokojniejszy jest, może mniej słodszy od szczeniaka ale ma też swój urok starszy zwierz. Spokojniejszy jest i prawdopodobnie ułożony już. Co pies to inna historia, dziś starszy pies imieniem Thor znaleziony na stronie Fundacji AST, zapraszam:


Thor to 12-letni amstaff, który trafił pod skrzydła Fundacji dzięki pomocy dwojga młodych ludzi, którzy nie zważając na wiek Thora i na dzielące ich kilometry, postanowili pomóc staruszkowi. Przez ostatni tydzień, Sandra i Grzegorz, tymczasowi opiekunowie Thora, działali na pełnych obrotach. Pies przeszedł kompleksowe badania, których nie miał przez całe swoje życie, bo na oko był zdrowy. Morfologia, biochemia, jonogram i profil tarczycowy dały całkiem niezłe wyniki. Niestety badanie USG pokazało, że jednak wcale tak różowo nie jest. Thor ma znacząco powiększoną prostatę, pokrytą licznymi torbielami. Może być to przyczyna częstego siusiania i popuszczania przez sen. Najbardziej niepokojącym jest jednak płyn w jamie brzusznej, dlatego też Thor ma umówioną konsultację kardiologiczną, po której będziemy podejmować dalsze decyzje. A jaki jest nasz nowy pies w paski? Fantastyczny, bezproblemowy, grzeczny, kontaktowy. Na spacerze spokojny, ładnie chodzi przy nodze. Jak na amstaffa przystało, zawodowo żebrze przy stole, rozpycha się w łóżku i na maksa rozkochuje w sobie swój dom tymczasowy! Kochani, apelujemy do Was o pomoc dla naszego nowego Złotego Bulla: w formie rzeczowej czyli karma w puszkach (np. Dolina Noteci, Animonda) i suplementy na stawy (np. AniFlexi +, Chondorline Senior) lub pod postacią darowizny, która przeznaczona będzie na leczenie psiaka: AST Fundacja na Rzecz Zwięrząt Niechcianych 76 1160 2202 0000 0000 8061 3463 w tytule: DAROWIZNA THOR Prosimy Was także mocno o trzymanie kciuków za chłopaka i moc pozytywnej energii.




16 komentarzy:

  1. Jaki siwiutki, jak nasza Iguana. Oby na starość znalazł dobry dom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie się boję takich psów, ale mam nadzieję że znajdzie szczęśliwy dom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej rasy wiele osób się boi - moja Mama uważa, że one maja we krwi agresję a ja mam wrażenie, że to kwestia wychowania. Oby piesek znalazł kochającą rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  4. Thor - trzymaj się dzielnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki słodziaczek, ja zazwyczaj zakochuje się w szczeniaczkach, ale dałaś takie ujęcia, że aż mi serce zmiękło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorosłe pieski jak piszesz są często ułożone i grzeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for the interesting post) Have a nice weekend)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam za niego mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki dziadziuś już nie powinien szukać swojego miejsca :/

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!