piątek, 15 czerwca 2018

Okazyje




Jak mija dzień? Upragniony piąteczek nam nastał łaskawie więc zapewne nastroje pozytywne:)                Jestem na etapie poszukiwań odzieżowych w rozmiarze plus size czy jak to sie tam nazywa. Przyznam ze na rynku panuje deficyt straszny.... ponoć, z tego co dziś słyszałam takie obrania sprzedają sie "na pniu". Ja potrzebuję ubrań jak to określono: "ubiór formalny. Nie musi być garniturowy ale strój luźny odpada." No i tak szukam i niestety ciężko jest... bardzo ciężko, mimo upływu lat sytuacja na rynku sie nie zmienia niestety.... mam wrażenie że ta sytuacja jest gdzieś po za prawami podaży i popytu.... albo nie ma.... znaczy jest ale kto ma mały rozmiar to od wyboru do koloru.... gdy ktoś ma rozmiar większy, no trochę większy niż ten większy.... no dobra ten "dodatni" to ma problem... a jeśli już coś znajdzie to albo "babcine" albo szmatka i w dodatku za droga albo coś za ciasne, albo coś za duże.... wpadłam na pomysł żeby coś uszyć, poznałam pewną osobę która nosi się  z zamiarem otwarcia działalności w ramach której zamierza szyć na miarę... z tego co z nią rozmawiałam jest to dla mnie rozwiązanie: pokazuję mówię co chcę, mierzymy kupuje materiał i szyjemy, z tego co mówiła drogo nie jest, a przyznam że gdy podawała jak  to cenowo wychodzi to przyznam że jest to całkiem sensowne rozwiązanie. Szyte na miarę - to musi dobrze wyglądać! Zobaczymy, jednak na początek wolałabym jednak coś gotowego kupić;) jak ktoś może coś polecić będę wdzięczna....
A co do okazyj to kilka udało mi się znaleźć:

1) Aby otrzymać pakiet trzech przypraw należy kupić jedną przyprawę Knor, zarejestrować paragon a firma zobowiązuje sie tu klik wysłać jeden z trzech pakietów przypraw:

- majeranek, gałka muszkatołowa, papryka słodka
- oregano, pieprz czarny, chili
- imbir, ziele angielskie, papryka ostra
więcej, źródło klik

2) Zwrot 10,- za zakup płynu Cocolino. Co zrbić? Kupić płyn do płukania marki Cocolino za min 10 pln. Zarejestrować paragon wypełniając formularz.

3) Próbki kapsułek piorących:

 

klik                                                             klik

4) Produkty BoboVita! Za darmo poradnik żywienia małego dziecka z unikalnym Planem 5 kroków urozmaicania diety oraz próbkami pysznych produktów* BoboVita dla Twojego dziecka! źródło, więcej klik


5) Ksiorka za polecenie mBanku od 50 do 300 pln klik w źródełko, więcej info


No i wsio...
Miłego piątku:****

37 komentarzy:

  1. Skorzystałam z przypraw Knorr, ale już taki czas temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyprawy zawsze się przydadzą, skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również skorzystam z przypraw :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio skorzystałam z pakietu dla kotka, jaki pokazałaś na swojej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbki kapsułek piorących to jest TO :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa okazja z przyprawami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może rzeczywiście warto mieć coś szytego na miarę, przynajmniej jest to oryginalne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopasowane, i powinno dobrze leżeć:) po za tym sama świadomość że to moje szyte na miarę jest miłe

      Usuń
  8. dzięki Kochana, kupuję przyprawy więc skorzystam z promocji i pakietu darmowych

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyprawami bym skorzystała i tak je kupuję :P

    OdpowiedzUsuń
  10. A to wszystko po to by firmy tworzyły sobie bazy danych. Z trzy przyprawy sprzedaje się swoje dane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze jak wyślą.... są takie firmy które nie wysyłają....

      Usuń
  11. Ja lubię kupować w Bon Prix. jak coś nie pasuje zawsze można odesłać i dostać zwrot kasy. Ogólnie fajne gatunkowo ciuchy i zawsze jakieś promocje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Bonprixu nigdy nic nie zamawiałam, odezwałam sie do Marconi Fashion i mam nadzieje że mi cos zaproponują..... bardzo podobają mi sie ich ubrania, szkoda że nie ma ich sklepów stacjonarnie

      Usuń
  12. Bo ja wiem... teraz wiekszxisc sklepów internetowych masekcjeplus size. Polecam Ci youtuberke Olge Kulig. Ona robi sporo plus size hauli z różnych stronek. Stacjonarne C&A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko zamawiać ubrania bez mierzenia.... ale widzę że trzeba będzie zacząć...

      Usuń
  13. Może i ja przy okazji kupię jakąś przyprawę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam też problem z ubraniami szczegółnie sukienki bo jestem niewymiarowa bardzo

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz co, w bonprixie czasem znajdą się fajne perełki, w tych trochę większych rozmiarach również:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biblioteka Feniksa15 czerwca 2018 21:24
    Ja ostatnio też poluje na ubrania, bo wyjeżdzam i są mi potrzebne i mam już tych zakupów serdecznie dość. Ciągle coś nie pasuje :( A na dodatek ja wiecznie mam z czymś problem, albo but nie pasuje, bo mam wąską a długą stopę i mi wszystko spada z nogi, albo bluzka jest nie taka lub strój kąpielowy, bo mam duży biust a jestem szczupła, więc albo mnie coś uciska, albo na mnie wisi... nienawidze zakupów ciuchowych...

    Mbank mnie wkurza, mieli dać mi karte w ciągu 2 tygodni i mają kilkudniowe opóźnienie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami jak pech to pech.... byłam w sklepie mierzyłam i nic nei kupiłam, spędziłam tam kilka godzin.... jedna bluzka już był moment radości ale okazało się że niestety.... rozpruta była ;( współczuję poszukiwań.... wiem co to znaczy ;/ życzę znalezienia tego czego szukasz

      Usuń
  17. Nie ma nic za darmo - wyciągają nasze dane, żeby potem spamować nam maile :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że każdy ma takiego maila coby sie spam osadzał

      Usuń
  18. Przypomniałas mi, że muszę spakować mini proszek na wyjazd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupię przyprawy i płyn :) Tego nigdy zbyt wiele :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!