wtorek, 25 września 2018

Toffik

Dziś kolejny pies którego przedstawiam swoim kochanym gościom:* z nadzieją ze może dzięki temu blogowi uda sie pomóc. Moim marzeniem jest by dzięki temu miejscu jedna z moich czytelniczek adoptowała psa, byłabym przeszczęśliwa wchodząc na jej bloga czytać wzmianki, może zobaczyć od czasu do czasu foto pupila... wiem- pies to duża odpowiedzialność i rozumiem że nie każdy może ją podjąć. TTB to wspaniałe psy, ale jak to w życiu bywa: coś za coś: to tani interes nie jest: karma, weterynarz.... ale czas by wybiegać zwierza, by poćwiczyć to i owo, tak na to potrzebny jest czas. Mimo wszystko marzyć zawsze można, dziś wymagający szkolenia Pitt Bull Toffik znaleziony na FB Amstaffy Niczyje

Tofik to kawaler który przeszedł już w swoim życiu długą i krętą drogę, wielokrotna zmiana miejsc pobytu i ciągle nowe twarze, pozytywem w tym wszystkim jes to że Tofik mimo tego wszystkiego nie zgubił wiary w człowieka. Każda nowo poznana osoba traktowana jest jako przyjaciel. Jego stosunek do psów jest również pozytywny więc powinien się dogadać ze znaczną większością pobratyńców. Tofik bardzo ładnie reaguje na smaczki i to również bardzo dobra wiadomość bo łatwo zmotywować go do pracy, a popracować trzeba nad samokontrolą chłopaka (na spacerze potrafi łapać za smycz i tego trzeba go oduczyć). Jest bardzo aktywny wg naszej oceny najlepszy byłby dom z ogrodem. Nasz podopieczny niestety skacze z impetem na dzieci, które z pewnością przewrócą się w trakcie takiej zaczepki w związku z tym szukamy rodziny bezdzietnej lub z dziećmi powyżej 10 roku życia. Tofik wymaga szkolenia.
Zapraszamy do kontaktu priv w celu uzyskania ankiety a kontakt telefoniczny w sprawie Tofika:
Adam 661037223 Agnieszka 503305077




źródło

19 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że piesek szybko znajdzie dom. Na drugim zdjęciu ma taki proszący wzrok, aż się serce kraje. 😔 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też od razu zwróciłam uwagę na to zdjęcie. Mam nadzieję, że szybko mu się uda.

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że ktoś się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały, niestety ja pieska już nie dam rady wziąć, zbyt mocno przeżyłam śmierć mojego ukochanego "koali"

    OdpowiedzUsuń
  4. Toffik... słodke imię i słodka mordka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Toffik - trzymam kciuki - znajdź fajny dom!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny :) Można się w nim zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale faktycznie, patrząc na to drugie zdjęcie może serce pęknąć :( Powodzenia, Toffik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udostępniam dalej. Mam nadzieję, że szybko znajdzie dom!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest piękny. Jednakże ja mam kota.
    Powodzenia piesku.

    OdpowiedzUsuń
  10. A jaki ma uścisk szczęk! Taką piłkę wielką taszczyć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy psiak, mam nadzieję, że szybko znajdzie dom.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za Amstaffami, ale ten wydaje się być bardzo sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie niestety pies odpada, bo przy moim trybie życia męczylibyśmy się oboje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zasługuje na przyjazny i pełen miłości dom.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!