piątek, 22 lutego 2019

Kubki bambusowe Woodway, Bicycles brown


Dzień dobry, dziś upragniony przez wiele osób piątek weekendu początek. Pogoda bywa kapryśna, do niedawna mieliśmy piękną pogodę, a dziś mamy śnieg i pluchę. Brrr.... oj nie fajnie, nie przyjemnie jest. 
Wiele mówi się o byciu eko, o tym by jak najmniej produkować śmieci, jednak mimo wielu artykułów na przestrzeni lat, kampanii społecznych i innych zabiegów, tendencja śmieciowa idzie w górę.
 "W 2017 r. zebrano w Polsce 11 968,7 tys. ton odpadów komunalnych. To o 2,7 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z najnowszych danych Głównego Urzędu Statystycznego. Zniknęło też 13 tys. dzikich wysypisk. Zostało ich jeszcze 1 661
Lwią część wytworzonych w Polsce odpadów stanowią śmieci odebrane z gospodarstw domowych. W 2017 r. było ich prawie 10 mln ton, czyli 83,3 proc. wszystkich odpadów. To o 4,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Na statystycznego mieszkańca Polski przypadło 312 kg zebranych odpadów komunalnych – o 9 kg więcej niż w 2016 r. – informuje w piątek GUS." źródło
W tym samym artykule wyczytałam że większość śmieci pochodzi z gospodarstw domowych. Pocieszające jest że ponad połowa nadaje się do recyklingu rzeczywistość pokazuje że trafia tam jakieś 26% z nich. A co z resztą? 
Myślę że nie da sie całkowicie nie produkować śmieci, ale można je ograniczać. Jednym ze sposobów jest używanie kubków termicznych. Dziś przechodzimy level wyżej.
Moja Butelka dała nam, uczestnikom kwietniowego spotkania blogerek w Gdyni możliwość wyboru produktu ze swojej oferty. 


Kubek do kawy WoodWay znajdziemy w różnych wzorach, kolorach przyjemnych dla oka. Mamy dwie pojemności 400 i 500 ml. Ja oczywiście wybrałam pół litrowy. Kubek Woodway można używać wielokrotnie przechowując w nim w nim zarówno kawę jak i herbatę. Myślę że dobrze sprawdzi się także do innych gorących napojów jak na przykład kakao, czy czekolada. Kubek Woodway wykonany jest  z włókna bambusowego + proszek kukurydziany + naturalna żywica (spoiwo).

mojabutelka.pl

 Produkt WoodWay jest wolny od BPA i ftalanów.
Możemy go używać do różnych napojów całe lata, a gdy sie znudzi można zwrócić go naturze, gdyż jest w 100% biodegradowalny, jego opakowanie też;)



Kubek jest szczelny, zakręcany od góry, jest też taka gumka która zakrywa dziurkę przez którą można pić bez odkręcania. Owa gumka ma malutką dziurkę co widać na zdjęciu poniżej, przez tą dziurkę wydostaje sie część pary ale także może się nieco zawartości wylać. Kubek ma wzmocnienie silikonowe dla dodania szczelności, znajduje się ono po  wewnętrznej stronie pokrywy. Rozwiązanie sprawdza się dobrze. Kubek jest dość lekki i bardzo przyjemny w dotyku, zauważały to osoby które z nim miały kontakt: "ale masz fajny kubek", "taki fajny w dotyku", "ładny, taki przyjemny" - słyszałam kilkukrotnie. 



Moja opinia, reasumując:

Kubki Woodway dostępne są w wielu przyjemnych wizualnie wzorach, bardziej kolorowe lub stonowane, myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. Pojemności są dwie 400 i 500 ml, ja lubię większe pojemności więc jak dla mnie jest ok. Mój kubek sprawdził się zarówno w pracy gdy nalewałam do niego kawę jak. Wlewałam do niego także herbatkę i zabierałam go ze sobą gdy chcieliśmy spędzić czas na świeżym powietrzu. Kubek nie przesiąka zapachami i aromatami więc jest bardziej uniwersalny:) Temperaturę trzyma jakiś czas, warto pamiętać o ostrożności by się nie oparzyć gdy jest w nim gorący napój, do tego służy gumowy pasek z napisem i logo marki Woodway. Kubek jest przyjemny w dotyku, fajnie sie z niego pije. Co do biodegradowalności czytałam że ponoć bambusowy kubek rozkłada się w ciągu roku do dwóch lat. Ja jak na razie nie zamierzam tego sprawdzać, gdyż lubię swój kubek i mam nadzieje ze będzie mi jeszcze długo służył:)
Minusem jest nie do końca szczelność, jak wyżej wspomniałam przez małą dziurkę w gumce coś może się wylać więc pozycja pionowa obowiązkowa jeśli jest tam płyn. Należy zachować ostrożność gdy w środku mamy gorący napój gdyż kubek ma jedną ściankę więc dla bezpieczeństwa należy kubek trzymać za ten gumowy pasek z napisem i logo Woodway. Cena za kubek 400ml to 46,00 a za pojemność 500ml 49.00 złotych to sporo. 
Generalnie jestem zadowolona ze swojego kubka, lubię go bo jest taki fajny, przyjemny w dotyku i wizualnie. Kubek Woodway ma lubianą przeze mnie pojemności 500ml, można je kupić na mojabutelka.pl
Za swój i kubki i butelki (oraz inne rzeczy) uczestniczek dziękuję sklepowi mojabutelka.pl na którym znajdziecie spory wybór butelek wielokrotnego użytku, kubki bambudsowe, termiczne....


A Ty co sądzisz o kubku bambusowym?

135 komentarzy:

  1. Przyjemnie jest pić z takiego kolorowego kubka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wizualnie ładny, ale cenowo nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o takich kubkach z bambusa 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie słyszałam, ale mają ładne wzory :)

      Usuń
    2. Mam nadzieje że staną sie popularne.

      Usuń
    3. To prawda ładne są, jest w czym wybierać:)

      Usuń
  4. U mnie by się nie sprawdził. Ja muszę mieć kubek z dużym uchem. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kubek to bardziej z myślą tak do auta, w podróży, na mieście...

      Usuń
  5. Raczej nie potrzeba mi takiego kubka. Aczkolwiek przyznam rację co do wizualnego dobrego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra, kocham tego typu kubki, znam ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo ciekawe :) chyba zajrzę na stronkę , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O świetny pomysł z takiminkubkami. Nie dość, że ekologiczne to jeszcze ładnie wygladaja

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba idea takich kubków! Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. O takiej formie kubka jeszcze nie słyszałam... ciekawa! Swoją drogą faktycznie ślicznie wygląda...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W końcu nasz upragniony piątek heh! Takie kubki to fajny rzecz, chodź mało się o nich mówi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa, nie słyszałam wcześniej o takich kubkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt, ładny jest ten kubek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że ze swojej butelki jesteś zadowolona:)

      Usuń
  15. Lubię takie różne kubeczki. Picie herbaty czy kawy staje się znacznie przyjemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam się nad zakupem, ale jednak zostaje przy klasycznym metalowym. Mam wrażenie, że z kubków z taką zatyczką cieknie

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie kubki a te wyglądają bardzo zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy wcześniej nie słyszałam o bambusowych kubkach, wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Są super, szkoda, że takie drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie gdyby stało się ogólnie dostępne i tansze, bo to naprawdę dobry pomysł jest :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają naprawdę pięknie! :) fajnie gdyby cena była nieco niższa, wtedy napewno wiele osób by się Na nie skusiło. Tak czy inaczej sama idea mega na plus! Pozdrawiam;)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne te kubki nawet nie wiedziałam że można je zrobić z bambusa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. idea tego kubka jak najbardziej super:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Idea kubka jest cudowna. Każdy powinien taki mieć.
    Tylko wydaje mi się, że cena powinna być naprawdę kusząca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy by miał i zamiast kawę w papierowym czy plastikowym kubku nosiłby swój i o ile mniej śmieci by było:)

      Usuń
  26. Śliczne te kubki sa. Sama osobiście nie mam takiego ale nie raz będąc w sklepie mam na niego ochotę

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się te kubeczki, sama taki bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy ten kubek. Jeszcze nigdy o takich nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Woow dane statystyczne porażają.
    Akurat z innej, lecz podobnej beczki - why? why why ludziska nie pakują np. warzyw do jednej siatki tylko 1 marchewkę to siatki, 1 seler do siatki ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam jeszcze twj firmy. Słaba szczelność niestety mnie zniechęciła. Pozdrowiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie wygląda, ale cenowo nie kusi mnie wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna sprawa, choć za tę cenę wolałabym by był szczelny. I wydaje mi się, że te silikonowe elementy chyba nie są biodegradowalne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe rozwiązanie i dla środowiska jakie korzystne :) szkoda że cieknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on nie cieknie, jeśli będzie cały czas w pionie, może być lekko przechylony to też sie nic nie stanie, grunt by uważać na tę dziurkę malutką na wieczku.

      Usuń
  34. Takiego kubka jeszcze nie miałam. Ciekawy posiada wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kubek naprawdę fajnie się prezentuje. Jestem tylko ciekawa czy zawartość napoju się z niego nie wyleje.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale czad! też chcę taki kubek :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne kubki, chętnie bym taki używała, gdybym miała :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kubek do kawy WoodWay bardzo mi się spodobał. chętnie kupię sobie na jakaś najblizsza okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygląda fajnie i przede wszystkim jest eko - dla mnie super :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądają pięknie, wzory są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Widywałam już takie kubki, ale niestety cena trochę odstrasza. Super, że jesteś zadowolona ze swojego ;) Faktycznie jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  42. No właśnie ja mam ten sam problem - też chcę produkować mniej plastiku w domu. Kubek świetny, ja natomiast szukam czegoś na wodę, w formie bidonu, ale ze szkła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie powyższego sklepu na pewno znajdziesz coś dla siebie:)

      Usuń
  43. Genialny kubek, ale przyzwyczaiłam się do swojego kubka termicznego 😉

    OdpowiedzUsuń
  44. Eko :) Bardzo mi się podobają, ale nie chcę powiększać swojej ilości kubków... i tak mam ich sporo :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Uważam, że to super pomysł, bo już za duże tego plastiku wokół nas.

    OdpowiedzUsuń
  46. Szkoda tylko, że nie jest szczelny :(

    OdpowiedzUsuń
  47. O kubeczkach z bambusa jeszcze nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  48. Takie wzornictwo przedmiotów użytkowych przekonuje mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wizualnie ! Ale wolałabym coś całkowicie szczelnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz że nawet producent markowego termosu nie gwarantuje mi 100% szczelności? Jeśli ten kubek trzymam w pionie szczelny jest:)

      Usuń
  50. Czytałam też już wcześniej, że są bardzo fajne. I dużo bardziej eko :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Też mam kubek bambusowy i to z tej samej firmy. Kawa przy zamknietym topie utzymuje cieplo do 2h!
    trzeba takie cudeńka rozpowszechniac

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne te kubki, super, że się szybko rozkładają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kusiło mnie by przetestować czy to prawda;) al kubka mi szkoda bo go lubię.

      Usuń
  53. Mega!
    Wyglądają fantastycznie :) Jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zawsze podobały mi się te kubeczki i dziewczyny popijające kawę z nich. Sama nie korzystam, bo kawy nie piję, a też nie jestem fanką herbaty. Ale design super! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja tez lubię kubki o większej pojemności, szczególnie do herbatki :D Te dodatkowo wyglądają bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  56. nie powiem, śliczne są te kubki i jak tylko będę miała okazję chętnie zakupię nie tylko dla siebie ale i mój mąż takie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  57. świetne kubki, dobrze się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajne kubeczki :) mam kilka podobnych ale ceramicznych

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajne są takie kubki :) ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  60. Słyszałam o bambusowych naczyniach, ale nie wiedziałam, że nawet tego typu kubki są z tego materiału. Chętnie bym przygarnęła jeden na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!