sobota, 25 maja 2019

Filmowo



Cześć kochani! Z uwagi na brak czasu pewnym sprawom muszę poświecić wiecej czasu, co odbija sie na innych sprawach. Irytuje mnei zachowanie pewnych potencjalnych pracodawców którym wydaje sie że są pempkiem świata. Rozumiem że prowadzenie interesu, zarządzanie to dopowiedziane zajęcie. Spotykałam sie z wyłudzaniem danych osobowych, a nawet sytuacją gdy zostalam poproszona o... wypełnienie wniosku o pożyczkę. Swoimi danymi. 
Ostatnio byłam na rozmowie z PUP i przez tą instytucję organizowaną.... otóż mimo że nei spełniam wymagań Pani zapisała mnie na tą rozmowę.... Czas, bilety, przygotowania.... cv nie na maila a musiałam mieć wydrukowane... Przed rozmową dostałam druk... pracodawcę nie interesowały moje uprawnienia a... dane osobowe... imię, nazwisko, adres zameszkania, wyksztaucenie i.... pesel! Przepraszam bardzo czy jest to rozmowa kwalifikacyjna pierwszego etapu czy podpisanie umowy?!
Jestem w szoku tym bardziej że Paniusie zgarnęły dokument, nawet nie patrząc na kompletność danych, mimo że pesel oznaczony był gwiazdką. Mam nadzieje że pracownice PUP nie podadzą im moich danych.  Jak tak można, tym bardziej że tyle sie mówi o słynnym RODO, ochronie danych, a tu urząd....
   Dziś propozycje filmowe na weekend, może kogoś zainteresują, zapraszam: 

Notatki o skandalu (2006)
Notes on a Scandal

reżyseria: Richard Eyre
scenariusz: Patrick Marber
gatunek: Dramat, Thriller
produkcja: Wielka Brytania


 Jeden z najlepszych filmów jakie w życiu widziałam. Notatki o skandalu - to historia... znajomości, uwikłania....
Momentami podróż w świat zakamarków kobiecej psychiki... to bardzo osobisty obraz... poznajemy dwie kobiety... świetne kreacje Judi Dench i Cate Blanchett...
Nauczycielka wchodzi w bliską rlacje z uczniem... przekrocza granice.... Sytuacja która nie powinna sie wydarzyć, a jednak...
 Film polecam! Judi Dench w tej roli jest super - no po prostu nie mogli znaleźć lepszej aktorki, Cate Blanchett emanuje takim ciepłem zmysłowością i tajemnicą. Warto zobaczyć:)

Misiaczek (2012)
Teddy Bear

reżyseria: Mads Matthiesen
scenariusz: Mads MatthiesenMartin Zandvliet
gatunek: Dramat
produkcja: Dania



Dennis jedzie do Tajlandii, z podróży nie wraca sam.  Mimo pokaźnych rozmoarów ten kulturysta jest nieśmiały. Pojawia się jeszcze temat mamy.... nie chcę pisać za dużo.... myślę że warto zobaczyć mimo że nie jest to miły, lekki i przyjemny obraz.

Babycall (2011)

reżyseria: Pål Sletaune
scenariusz: Pål Sletaune
gatunek: Thriller
produkcja: Niemcy, Norwegia, Szwecja


Opis: "Anna ucieka z synkiem przed agresywnym mężem. Zamiast rozpocząć nowe życie, zaczyna coraz bardziej tracić kontakt ze światem rzeczywistym."
Film widziałam dawno, wspominam jako całkiem dobry, zaskakujący na końcu więc myślę że warto zobaczyć. Nie jest to lekki i przyjemny obraz.... klimayczny thiller....

No to miłego weekendu :*****

17 komentarzy:

  1. Trzeci film bardzo chciałabym zobaczyć. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabuła wszystkich trzech do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Babycall to film, który mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego - muszę obejrzeć :) Choć ostatnio z czasem ciężko :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Z plakatu znam tylko ten ostatni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No bardzo fajne recenzje filmów. Ten pierwszy na pewno obejrzę. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni film muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam.
    Jakoś mi nie po drodze do kuna. Ostatni raz oglądałem Kler.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  9. "Babycall" bym oglądnęła 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio oglądałam "Najlepszego"

    OdpowiedzUsuń
  11. Skandaliczne zachowania pracodawców opisujesz. To juz nawet nie chodzi o to, że są pępkiem świata, to po prostu wyłudzanie danych!
    A ja mam ochotę obejrzeć "Dolinę Muminków". :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Babycall chyba najchętniej bym obejrzała z tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podałaś PESEL? W życiu bym tego nie zrobiła! Może jeszcze kur.. numer i serię dowodu? Toż to jest ordynarne zbieranie danych!

    OdpowiedzUsuń
  14. Co te urzędy pracy robią, szok. Miałam się zapisać ale już się boję tej biurokracji. Na filmy niestety nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!