poniedziałek, 24 czerwca 2019

Rozmaitości











23 komentarze:

  1. Jak zawsze świetne odsłona cyklu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś na początek tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne, zabawne memy . zawsze poprawiają mi humor

    OdpowiedzUsuń
  4. Plaża w Chinach - nie wiem czy śmiać się czy płakać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Damska torebka musi być duża ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj przydałby się taki basen...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle śmiechu co nie miara :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie bardzo prawdziwe.
    Idę po folię, zrobię sobie basen na balkonie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, ten pomysł z basenem na balkonie jest genialny. Jestem tylko ciekawa czy konstrukcja wytrzyma taki ciężar.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!