środa, 25 września 2019

Revers Cosmetics, Perfumowana Mgiełka do ciała BODY MIST SUNNY PASSION Sweet Vanilla & Coconut - recenzja.

Cześć Kochani! Jak tam mija tydzień? Mam nadzieje że wszystko ok:) Pogoda taka jakaś nie zdecydowana bo raz paskudnie a raz cudnie, tak pół na pół. Mamy wrzesień więc tak należy już jesiennie sie sposobić zarówno garderoba jak i zapach. Mgiełka do ciała to produkt kojarzący się z gorącymi dniami gdzie potrzebne jest orzeźwienie. Gdy gorąco i upał to z pomocą przychodzi mgiełka. 
Podczas spotkania blogerek w Rybniku zorganizowanego przez anaikosmetyki, w którym miałam przyjemność uczestniczyć, otrzymałam produkty marki Revers. 
Dziś napiszę o mgiełce która przeczekała lato, a dlaczego? O tym w dalszej części, zapraszam:


opis:

"Perfumowana Mgiełka do ciała BODY MIST

SUNNY PASSION Sweet Vanilla & Coconut

Wybierz się na egzotyczne wakacje przepełnione bogactwem aromatów i doznań. Niepowtarzalny zapach oparty o charakterystyczne nuty wody kokosowej i słodkiej wanilii rozgrzeją i pozwolą poczuć przypływ pozytywnej energii. Świeże kwiatowe nuty pobudzają zmysły i napędzają do działania. Idealnie sprawdzi się latem, przynosząc odświeżenie i przyjemny chłód.

NUTY GŁOWY: Lilia Wodna, Brzoskwinia

NUTY SERCA: Kokos, Heliotrop

NUTY BAZY: Wanilia, Piżmo

Wyjątkowo trwałe zapachy Mgiełek do ciała LOTUS PARFUMS, otulą Twoją skórę bogactwem zapachów. Będą też odpowiednie do pomieszczeń lub pościeli.

- idealne na ciepłe dni

- otulają skórę mgiełką aromatycznych kropelek

- idealne do odświeżenia pomieszczeń i pościeli

- szybko się wchłaniają

- nie pozostawiają śladów na skórze i ubraniach

- zapach pozostaje z Tobą na bardzo długo

Nasz trik:

W gorące dni, aby zwiększyć wrażenie niezwykłego orzeźwienia przechowuj mgiełkę w lodówce i stosuj schłodzoną bezpośrednio na skórę.

Jak stosować?

Do ciała – rozpyl mgiełkę po całym ciele i poczekaj aż się wchłonie

W pomieszczeniach – trzymając butelkę pionowo i z dala od twarzy, rozpyl mgiełkę 2-3 razy w kierunku środka pomieszczenia

Do pościeli/prześcieradeł – trzymając butelkę 20-30 cm od pościeli, rozpyl mgiełkę 2-3 razy"


Moja opinia:

Produkt otrzymujemy w plastikowej poręcznej butelce o pojemności 210 ml, cena produktu to około 15 złotych co czyni produkt przyjaznym portfelowi. Warto dodać że zapach mgiełki naprawdę długo sie utrzymuje. Ja zważywszy na sporą pojemność spryskuję ubranie, ciało zapachem, nie jakoś przesadnie ale popsikam się i przyznam że spryskane ubrania potrafią kilka dni zapach trzymać, co jest bardzo pozytywne.
Sam zapach, no właśnie mamy tutaj wanilię która według mnie króluje w tej kompozycji czyniąc całość słodką zdecydowanie. Dla mnie mgiełka  do ciała  Body Mist Sunny Passion Sweet Vanilla & Coconut pachnie jak takie ciacho. Jak dla mnie mgiełka była za ciężka na lato więc "nabierała mocy urzędowej" i teraz jesienią, zwłaszcza gdy  są słoneczne promyki ale nie jest przesadnie ciepło to właśnie w tych momentach zapach "Sweet Vanilla & Coconut" cieszy mnie najbardziej. Kompozycja słodka otulająca, jest przyjemna dla kogoś kto lubuje sie w słodkich pachnidłach.
Ja woń dobieram do pory roku, okazji oraz nastroju, używam na dzień ale można by i na wieczór także ten zapach użyć. Gdzieś czytałam że zapach wanilii to afrodyzjak....

Za upominek dziękuję marce reverscosmetics.pl


A Ty lubisz słodkie zapachy jesienią?

26 komentarzy:

  1. Ciekawa mgiełka w atrakcyjnej cenie. Mogłabym wypróbować. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że jesteś zadowolona :) Pogoda jest niezdecydowana, bo w sobotę myłam okna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pachnie jak ciacho? To coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka mgiełka faktycznie idealnie sprawdziłaby sie latem. Zwłaszcza schłodzona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że jesteś zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię słodkie otulające zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te nutę zapachów. Latem używam o podobnej nucie żeli pod prysznic, więc kojarzy mi się z chillem. Ale marki, przyznam, że nie znam. Muszę przejrzeć ofertę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię słodkie zapachy, ale takie średnio śłodkie, że tak powiem, a tydzień mija ok bez fajerwerków, ale nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń
  9. W zapachu bez dwóch zdań bym się zakochała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie zapachy to jedne z moich ulubionych :) i już wiem co muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, tydzień mam ciężki, szczególnie w pracy. 😉 Pocieszyłabym się jakim zakupem kosmetycznym. Tej mgiełki nie znam. Ciekawa jestem zapachu. Kto wie, może przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam 2 zapachy - niebieski i różowe i zapachy są ok, ale niestety są chwilowe, a mgiełka jak dla mnie za bardzo alkoholowa ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem zapachu tej mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety, mgiełka nie dla mnie. Nie lubię słodkiego zapachu i wanilii :)

    Pozdrawiam
    https://rebellek.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ich mgiełeczkę, używam do odświeżania.... wc xd

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie dziś lało.
    Leczę przeziębienie wygrzewając się w domu pod kocem. Jest lepiej, ale w ciągu ostatnich tygodni już mi było tyle razy lepiej, a potem znów gorzej, że jeszcze się nie cieszę.
    Lubie zapach wanilii. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię mgiełki do ciała latem, fajnie odświeżają skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam jeszcze tej marki, choć ostatnio często trafiam na jej recenzje

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena kusi! Duży plus za to, że zapach długo się utrzymuje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł na trzymanie mgiełki w lodowce

    OdpowiedzUsuń
  21. Ma wanilię w składzie, więc już mnie kusi;).

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi dostała się truskawka z szampanem- i to był idealny duet na wakacje:D Co do trwałości mgiełki, u mnie wypadła średnio, ale...i tak bardzo miło ją wspominam:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!