środa, 22 stycznia 2020

Nietypowe sypialnie...

Cześć Kochani! Jak tam mija tydzień? Mam nadzieje że wszystko u Ciebie ok:) Jako że dziś środa to tydzień z górki pójdzie ku "piąteczkowi". W dniach wolnych lubimy, no przynajmniej większość to że można sie wyspać. Dni wolne fajnie też spędzić na wypadzie, oj tak weekend gdzieś po za domem to fajna sprawa. A co byś powiedziała, powiedział na sypialnie nietypową... 
Poniżej zobaczysz miejsca do spania które wydały mi się bardziej lub mniej nietypowymi miejscami do spania. Jeśli jesteś ciekawa zapraszam do dalszej części;) 





 To powyższe skojarzyło mi się z pułapką na gryzonie, jaką moja ciocia na wsi miała...



Jak ktoś nie może spać to zamiast baranów, może rybki i inne stworzonka liczyć ;)

 
Kiczowate?

 Kiedyś pisałam... Nocleg w beczce.... no ale to chyba coś innego;)

 No tu pościel, taka nietypowa...

 To chyba dla dorosłych sypialnia... A może miejsce pracy;)


Ciekawe czy ktoś tak śpi... a może to z jakiegoś filmu...



Dla małej syrenki;)


 Na lato fajne no ale jak deszcz pokropi... choć może z góry zabezpieczone jakąś folią...





Która najfajniejsza sypialnia? A która najdziwniejsza?

33 komentarze:

  1. Na stałe, nie chciałabym mieć żadnej z tych sypialni, ale jesli uusiałabym przespać w którejś kilka nocy, to wybrałabym tę pierwszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy w innych kształtach też mają w ofercie;)

      Usuń
  3. Pomysłowe, jednak ja stawiam na prostotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta w formie szałasu jest bardzo fajna. Do trumny jeszcze zdążę się położyć, w domu wolę tradycyjną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozbawiłaś mnie z tą trumną hahaha. Szałas fajny zwłaszcza na lato.

      Usuń
  5. Najlepsza jest ta futurystyczna, ostatnio bardzo podobają mi się takie właśnie wnętrza...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w żadnej z nich nie czułabym się dobrze po za tą na końcu, przeszkloną z pięknym widokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wątpię, abym się czuła komfortowo w którejkolwiek z nich :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Najróżniejsze te łóżka i sypialnie, nie ma to jednak jak swój własny skromny tapczanik:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To z przezroczystą kopułą fajne, ale tak na co dzień zupełnie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie źle... naprawdę niektóre to istne marzenie :D najlepiej bym czuła się w tych "naturalnych" gdzie widać zieleń lub niebo :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta siódma mnie zaciekawiła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszla fajna.
    Beczka też, ale pewnie bym dostała ataku klaustrofobii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. KIedyś Kossakowski był w takich miejscach i nawet spał ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże chce mieć tą 4 od końca a zwłaszcza ten niesamowity widok się z nią wiążący !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne! Ja poproszę tę królewską!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba ta sypialnia z dziura w suficie, aby móc oglądać niebo i drzewo to mój favoryt. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  17. W tej sypialni pułapce balabym się spać 😁.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahaha dzięki za poprawienie humoru z rana :D przy niektórych się nawet uśmiałam! Nie wiem, czy zasnęłabym w trumnie, ale na bujanym łóżku z trampoliny, już tak. Jednak i tak nie zamieniłabym tych wszystkich miejsc na moją sypialnię drewnianą :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!