wtorek, 4 lutego 2020

Szczeniaczek Slow szuka domku stałego

Fajnie, cieszę się bo dowiedziałam się że wygrałam na Instagramie koszyczek bawełniany handmade. Cieszę się bo dawno nic nie wygrałam a tu taka miła niespodzianka. Nie wyrywam bo też nie biore często udziału w zabawach. Tak myślę że sama dawno nic nie robiłam, no może.... może...
A teraz do rzeczy, tematem i celem moich wpisów ze zwierzakami jest pomoc w znalezieniu domków dla psiaków, które są różne, dziś szczeniak:)
Czarne psie dziecię szuka domku  stałego, uroczy piesek potrzebuje stanowczego aczkolwiek kochającego odpowiedzialnego opiekuna. Napewno zgłoszeń dużo więc jeśli komuś Slow wpadnie w oko to kontakt podam poniżej. Warto poczytać opis. Tekst jak i zdjecia ze strony fundacyjnej, link podam na koniec wpisu więc można tam będzie śledzić co i jak. Z tego co kontaktowałam sie z Fundacją to bywa różnie więc najbezpieczniej mailowo i telefonicznie sie kontaktować. Można naturalnie też na FB łapać kontakt.
A teraz zapraszam do opisu:

Slow to 4-miesięczny szczeniak pitbull, który szuka mądrego i aktywnego opiekuna. Psiak został kupiony w Niemczech, jednak jego pierwsi właściciele nie radząc sobie z nim, przekazali go do nas celem adopcji. Obecnie młodzieniec przebywa w domu tymczasowym w woj. mazowieckim (ok. miejscowości Prażmów). Mieszka w towarzystwie dwóch suczek TTB, które, mamy nadzieję, pomogą mu w lepszym starcie w przyszłość. Jego opiekunka uczy go podstaw komunikacji, wychowania i pomaga zrozumieć, że człowiek to partner, a nie duża zabawka.
Slow jest fajnym psem, z lekkimi brakami w socjalizacji, do wychowania przez kogoś, kto ma pojęcie, chęci i czas na pracę z nim. Zapowiada się na psa sportowego, aktywnego i popędliwego. Z pewnością wymaga nauczenia zasad komunikacji, zarówno z człowiekiem jak i z psami. Ale nie jest to pies bardzo trudny. Jest w fajnym momencie, w którym można wypracować wiele i wyprostować popełnione błędy. Aktualnie jego dwoma największymi problemami są mocne podgryzanie i wymuszanie. Jest dość bystry, ma silnie zakorzenione dokuczanie, używanie zębów, szczekanie dla zwrócenia uwagi, dlatego bardzo nam zależy aby trafił do rodziny, która wie dokładnie jak z nim postępować od pierwszych minut. My jako doświadczeni przewodnicy po 15 min nie mamy większego problemu z gryzieniem. Jednak osoby niepewne, szczególnie dzieci mają ogromną trudność w panowaniu nad nim. Jednak jeśli ktoś przepracuje przez pierwsze dni problem podgryzania, zyska mega fajnego szczeniaka!
Slow jest nauczony zasad czystości przy zapewnionych częstych spacerach. Zna rytm zostawania w domu. Obecnie jest przyuczany do kennel klatki. Psiak nie ma problemu z bronieniem zasobów, agresją itp. w kierunku człowieka. Przed psami próbuje bronić zasobów typu gryzaki, miski, ale pracujemy nad tym, bo dotąd był psim jedynakiem i nie poznał żadnych strategii. Jakiego domu szukamy dla niego? Nowa rodzina musi być świadoma tego, że bierze pod swój dach psa aktywnego i sporotowego. Jemu nie wystarczą spacery wokół bloku i raz w tygodniu wypad do lasu. To psiak do długich wędrówek, biegania po polach, szkolenia. Zwykła rodzina może być rozczarowana jego poziomem energii. Na dziś szukamy zdecydowanie domu bez dzieci! Prosimy, uszanujcie naszą decyzję. Poznaliśmy tego psa, jego poziom emocji, bystrości i to ostatnia chwila, aby Slow trafił do rodziny umiejącej od pierwszej chwili zapanować nad nim i go wyciszyć. Dzieciom, nawet w wieku 12 lat jest przychodzi to trudno. Nie mamy możliwości "testowania" czy komuś się uda go przyzwyczaić do dziecka, bo ten pies zaliczył zbyt wiele zmian, aby się przeprowadzać co chwila. Dlatego zależy nam na mądrym doborze domu. Slow może mieszkać ze stabilną, mądrą, komunikacyjną suczką średnich lub dużych rozmiarów. Tu nowy opiekun musi być świadom pracy nad relacją, z uwagi na tendencję do bronienia zasobów.
Warunkiem adopcji jest pozytywne przejście procedury adopcyjnej, kastracja po osiągnięciu dojrzałości, przejście szkolenia z posłuszeństwa w profesjonalnym ośrodku szkoleniowym. Osoby chętne podarować mu dom i podjąć wyzwanie na kolejnych 15 lat, prosimy o kontakt z fundacją pod nr tel: 501 797 018 lub adopcje@fundacja-ast.pl


źródło

28 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, ostatnio też rzadko biorę udział w konkursach. Życzę pieskowi szybkiego znalezienia kochającej i odpowiedzialnej rodziny. Serce się kraje na widok tylu psich i kocich sierot.

    OdpowiedzUsuń
  2. Psiak jest naprawdę piękny i trzymam kciuki, aby trafił do właściwych, dobrych ludzi :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak piękna psia istotka, niech jak najszybciej znajdzie dom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołek, niech znajdzie miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki slodki kochany piesek. Bardzo liczę na to że znajdzie dobry dom

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesek sympatyczny, na zdjecjach wyglada na spokojnego. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że szybko znajdzie nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodki. Miejmy nadzieję, że bardzo szybko znajdzie kochajacy dom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje ze uda mu sie znalezc kochajacy dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest taki śliczny. Oby szybko ktoś go pokochał i przytulił do serca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. oj uszy u tych psów uwielbiam, są takie urocze, śmieszna i takie milutkie w dotyku <3

      Usuń
  12. Oby ktoś się znalazł. Słodziak.
    Ja mam już jednego pieska ze schroniska :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!