środa, 29 kwietnia 2020

Kilka fajnych kanałów, medyczne ale nie tylko.



Siemanko:) Wczoraj pierwszy raz dostałam receptę na... telefon. Czyli e-receptę. Na temat e-recept pisałam dawno temu, weszły później niż przewidywano ale mamy je już w wielu miejscach. W obecnej sytuacji gdzie kontakty międzyludzkie wymagają ostrożności postęp w procedurach dostępów do lekarstw jest plusem, minusy zapewne też są. Słyszałam wywiad na kanale Pani Moniki Jaruzelskiej która zaprosiła starszego wiekiem Pana doktora psychiatrę który mówił że nie podoba mu się że informacje o pacjencie są w internecie. Ale to temat szerszy zapewne.
Jak wiecie lubię zamiast radia czy Tv posłuchać, pooglądać:) Treści dla mnie ciekawe są dość rozległe więc może i ktoś tutaj znajdzie coś dla siebie. Pewnie poniższe kanały będą sie gdzieś powtarzały ale są tu i takie które po raz pierwszy pokażę, może ktoś coś tu odkryje, było by mi miło:)




1) Katiusza PL Sympatyczna dziewczyna imieniem Katiusza, emigrantka mieszkająca i pracująca w Trójmieście prowadzi kanał w którym dzieli sie swoimi spostrzeżeniami na tematy życiowe.


2) Pod Mikroskopem. Tematyka medyczna, a humor prowadzącego uwielbiam.


3) Mama i stetoskop. Pani Kasia w sposób przystępny dzieli sie swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami, uświadamia i edukuje widzów. Robi to w sposób tak przystępny że mamy tu przyjemne z pożytecznym:)


4) Adam Czapla student medycyny piątego roku jak o sobie mówi opowiada o swojej edukacji. Myślę że można wiele skorzystać na słuchaniu jego wypowiedzi.


5) DrSura_SkinPro


6) PICTURRESQUE I Regina tematyka beauty.


A Ty polecisz mi jakiś fajny kanał?

21 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kanał Mamy stetoskop. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam żadnego z tych kanałów, ale być może na któryś zerknę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaglądam do mama i stetoskop, fajny kanał ale polecam też okiem chemika

    OdpowiedzUsuń
  4. Medycznych nie znam. Za to polecam Historię bez cenzury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie oglądam filmów na youtube, jeszcze nie trafiłam na osoby które zainteresowały by mnie na tyle aby regularnie do nich zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Patryk pod mikroskopem rządzi:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Medycznych jeszcze nie oglądałam... Na pewno co niektóre są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam i bardzo lubię kanał Adama Czapli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecę: przede wszystkim Okiem chemika. Naprawdę wartościowe miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już tyle recept elektronicznych zrealizowałam, że przestało na mnie to działać, ale pierwsza była totalnym wow. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe linki, dziękuję. A ja Ci polecam Brzuchomechanika na Facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie śledzę żadnych kanałów, nie starcza mi już na to czasu, a szkoda, bo pewnie kilka z nich spodobałyby mi się.

    OdpowiedzUsuń
  13. I haven't come across this channel before, but I will definitely check them out as it sounds like something I'd enjoy xo

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio po e-konsultacji z alergologiem dostałam kod do podania w aptece, ale ... wyrzuciłam kartkę :D No nic, musze przetrwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat polskich nie oglądam,więc nic nie polecę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mama i stetoskop - uwielbiam czasem pooglądać. Przesympatyczna kobietka i ciekawie mówi o wielu różnych rzeczach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Medyczne znam, ale nie oglądam; medycyny mam na co dzień pod dostatkiem. Jeśli już, to czasem się "szlajam" po zagranicznych jutubach, żeby spojrzeć na niektóre zabiegi. Na YT, jeśli w ogóle mam czas - zwykle wchodzę po to, aby pooglądać filmy o kosmosie, albo takie o tematyce bushcraftowej. Oooo, albo takie totalnie odmóżdżające. Te ostatnie, są zdecydowanie najlepsze, zanim człowiek padnie na twarz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych kanałów, posłucham je. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam tylko "Mama i stetoskop" i bardzo lubię :) Pozostałe kanały do nadrobienia :) Ja medycznych żadnych innych niestety nie znam, więc nic nie polecę :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!