piątek, 22 maja 2020

Przesyłka od Vobro - bombonierki Cherry Passion. Wyróżnienie dla 2 osób:)

Cześć Kochani! Dziś krótko i przyjemnie. Mam nadzieje sprawić dziś radość, ale o tym za chwilę.
Wczoraj otrzymałam paczkę od marki Vobro - bombonierki Cherry Passion. 
Każde pudełko kryje w sobie dziewięć sztuk czekoladek. Mamy tu deserową czekoladę, w środku znajduje sie likier i wiśnia. 
Bombonierek otrzymałam sześć. Postanowiłam jedną podarować mamie, która uwielbia wiśnie w czekoladzie, ale o wrażeniach napiszę niebawem


Mam nadzieje że posmakują także dwom czytelniczkom moim, którym to chciałabym wysłać po pudełeczku. Prześlę tak szybko jak to będzie możliwe:)
Bombonierka to taki elegancki upominek wręczany komuś komu sie chce powiedzieć: dziękuję, dobrze że jesteś, można wyrazić wiele pięknych słów. Dwie osoby które chcę obdarować mam nadzieje że się ucieszą, a są to:



Zapraszam Was do kontaktu na mojego maila: czerwonafilizanka@gmail.com . Jeszcze raz dziękuję ze jesteście <3
Cieszę się że mogę obdarować:)


Miłego dnia <3

Za przesyłkę dziękuję marce vobro.pl

28 komentarzy:

  1. Jakieś nlogerki się ucieszą. Smacznego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, nie wiem, co powiedzieć kochana. Jestem bardzo mile zaskoczona. Dziękuję serdecznie. 💕 Uwielbiam słodycze, więc to prezent trafiony w dziesiątkę. 😊 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadam słodyczy, jak już to bardzo rzadko. Ale chętnie skusiłabym się na jedną :) zapowiada się uczta dla podniebienia :) Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie jem słodyczy,ale wiele osób je kocha..

    OdpowiedzUsuń
  5. Te czekoladki często dostaję od męża.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tym nagrodzeniem czytelniczek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, że obdarujesz czytelniczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Kocham słodycze i to po mnie widać niestety

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodycze zawsze sprawiają radość :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam słodkości! 😉😃 nie słyszałam o nich!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, dziękuję! :) Nie spodziewałam się, naprawdę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś się zajadałam takim czekoladkami, teraz nie specjalnie mi podchodzą - sama nie wiem dlaczego. Ale wam życzę smaczego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodka przesyłka, lecz szczerze – nie przepadam za wiśniami czy śliwkami w czekoladzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombonierki to akurat dobry pomysł na prezent ;) Byleby dotarły całe

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne opakowanie, dla mojego męża na prezent, lubi takie czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodkoooo chociaż ja osobiście nie jem słodyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno są przepyszne :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Miła niespodzianka, a widok słodyczy dla większości ludzi wywołuje uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba każdy lubi czasami coś słodkiego 🙂

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!