wtorek, 19 maja 2020

Rozmaitości










12 komentarzy:

  1. Fajny ten obrazek z koniem, ale najbardziej spodobał mi się ten obrazek z kotem
    " Masz kawę, mam ciasteczka..." dobre :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka zmiana pozycji jest bardzo wskazana. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Kot z ciasteczkami wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawa i ciasteczka he he dobre to.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uśmiałam się przy tych obrazkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śmieszny koń :D Jak on to zrobił haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrazek z kotem wygrał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie rozbawiły te "schody" na ścianach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre 🤣🤣🤣🤣🤣 na tych schodach na scianach zobaczyłam swoje koty 🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!