poniedziałek, 15 czerwca 2020

Rozmaitości



















27 komentarzy:

  1. Zabawne i fajnie. Mnie najbardziej przypadł do gustu botox i marynowane rączki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha genialne! Botox i z alkoholem z płynu najlepsze :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się czyta to uśmiech pojawia się na twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ten mem z nivea najlepszy :) sporo już widziałam na FB , miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre :D Pies udający żółwia super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha ha .. Śmiałem się, widząc karykaturalne zdjęcie osoby jadącej Harleyem, najwyraźniej była to rękojeść trymera do trawy 😅

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za dawkę dobrego humoru. Była mi teraz bardzo potrzebna.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym psem-żółwie się uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh świetne obrazki :D Obrazek z szarym ptakiem najbardziej mi się spodobał :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!