niedziela, 14 czerwca 2020

Woodwick White Tea & Jasmine- wosk. Biała herbata z dodatkiem jaśminu otulona delikatnym aromatem czerwonego drewna cedrowego i róży.

Dzień dobry w ten piękny niedielny czas:) Słońce, piękna pogoda nastraja bardzo pozytywnie. Jak wiecie ja bardzo lubię ładne zapachy, jednym z nich jest wosk marki WoodWick o zapachu: "White tea & Jasmine", do tej wersji wracam od lat. Panowałam nawet zakup dużej świecy w tej wersji. 
Moim zdaniem chyba nie ma większego uznania dla wersji zapachowej jak zakup dużej świecy. Są ładne i piękne zapachy, jest i sentyment....
Wosk zamknięty jest w wygodnym plastikowym pudełeczku które gwarantuje lepsze przechowanie zapachu jak i estetykę i utrzymanie porządku.





Pudełeczko jest szczelne, łatwe do otwarcia i zamknięcia, a samo sie nie otwiera, wszystko tu mamy pod kontrolą.

Wosk w pudełeczku ma jednolity kształt klepsydry. Nie ma tu podziałek ani żadnych "podpowiedzi" producenta jaką ilość oddzielić. Ja do kominka wkładam 1/4. 

Teraz o samym zapachu:

"Nuty górne: bergamotka, biała herbata
Nuty dolne: róża, fiołek, jaśmin
Nuty dolne: drzewo cedrowe, ambra, piżmo
Małe świece zapachowe WoodWick® posiadają specjalnie zaprojektowany naturalny, drewniany knot. Dzięki temu, wydają one kojący dźwięk przypominający skwierczenie drewna w domowym kominku. paląc się przy tym długo, równo i czysto do 40 godzin !
Wysokość świecy to 9 cm, drewniana pokrywka może służyć jako podstawka świecy podczas jej używania.
Zdjęcie poglądowe. Wzór etykiety jak i odcień produktu na zdjęciu mogą się nieznacznie różnić od wyglądu rzeczywistego, natomiast receptura i zapach zawsze bez zmian.
nuta zapachowa: 
ambra, bergamotka, biała herbata, drzewo cedrowe, fiołek, jaśmin, piżmo, róża, wanilia
źródło



Estetyczne minimalistyczne opakowanie które pozwala na dobre przechowywanie produktu, nic sie nie wysypuje, wszystko mamy pod kontrolą. Sama odkrawam sobie ćwierć wosku i wkładam do kominka, podczas gdy reszta grzecznie czeka na swoją kolej:)
Wosk uwalnia sie stopniowo, woń jest delikatna lekuchno rześka i przyjemna co czyni: "White tea & Jasmine" od WoodWick zapachem który chętnie odpalę nawet w gorący dzień. Biała herbata z jaśminem to piękny subtelny taniec herbaciano- kwiatowo drzewnych akordów któremu trudno mi sie oprzeć. Co powstrzymuje mnie przed częstszym radowaniem się z tego zapachu? Otóż mam wrażenie że mój nos przyzwyczaja się... 
Pan Rafał Olszak kiedyś w jednym ze swoich podcastów użył terminu: "habituacja bodźca". Tutaj mi sie ono przypomniało.... a cóż to takiego?
"Habituacja – jedna z form nieasocjacyjnego uczenia się; proces poznawczy, polegający na stopniowym zanikaniu reakcji na powtarzający się bodziec, jeżeli nie niesie on żadnych istotnych zmian (informacji)." cytat za wikipedia
W moim przypadku sprowadza sie to do tego że po pewnym czasie radości z obecności tego zapachu... po prostu go nie czuję ;( pocieszające jest to że... i tu cytat kolejny: miłość jest niczym masło, nieco chłodu pomaga utrzymać ją w świeżości. No tak jakoś to było;)
Wracając do woska: śliczny, nienachalny zapach który bardzo mnie cieszy. Cena to 9,90

A Ty masz ulubiony zapach?

44 komentarze:

  1. Bardzo lubię te woski, ale nie przepadam za jaśminem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam ani za zapachem herbaty, ani za jaśminem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ja uwielbiam jaśmin e zielonej herbatce

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię piękne zapachy. Zarówno na sobie, jak i we wnętrzach. Jaśmin uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuję tego zapachu, przyznam, że składniki obiecują kuszące nuty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie zapach tego wosku :)
    fajnie, że poznałam znaczenie nowego słowa - habituacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystkie białe herbaty (własnie jedna piję) i uwielbiam też jaśmin. Wniosek z tego, że ten wosk idealny dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli to 100% naturalny wosk, to również z chęcia wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja głównie piję zieloną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja preferuję zapachy słodkie-wanilia, kokos, kakao. Ale świeca mnie zaciekawiła choć nie stosuję takich rzeczy, czas to zmieniC.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie spotkałam się wcześniej z tym produktem. Może warto mu sie bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mógłby mi się spodobać :). Ja na ogół wybieram kwiatowe/owocowe i rześkie woski czy świece, ale niektóre inne mieszanki mi się też podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię różne świece, ale u mnie w domu robią głównie za dekoracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś okazję spróbować herbaty białej z jaśminem i smakowała mi, także mam nadzieję, że wosk również się sprawdzi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna cena za taką świecę do kominka. Ja lubie się otaczać zapachwymi świecami, więc i na tą znajdę miejsce w domu

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam herbaty wszelkie - ta a chęcia napiłabym sie w ogrodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście nie przywiązuję dużej wagi do tego typu rzeczy, jednak zbliżają się urodziny mojej mamy, która w takich gustuje - kocha wszelkiego rodzaju świece i woski - więc mam inspirację prezentową :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe jak to pachnie w realu, lubię dobre zapachy,
    szkoda,że Internet jeszcze tego nie umie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczona jestem, że tak długo się pali, 40 godzin? To bardzo długo...

      Usuń
    2. Szczerze to nie sprawdzałam. Wyczuwanie zapachu może być kwestia indywidualną: czułości nosa, specyfiki pomieszczenia.

      Usuń
  19. uwielbiam to połączenie zapachowe, z WW miałam świece ze strzelającym knotem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dawna chcę już wypróbować woski zapachowe, tylko cały czas zbieram się na zakup kominka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapach może mi się spodobać bo lubię zarówno białą herbatę jak i jaśmin jeśli nie jest przesadzony.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię woski z tej firmy, ale tego jeszcze nie miałam. Myślę, że ten zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio dostałam mały wosk w prezencie, ale jeszcze nie miałam okazji go zapalić. Wcześniej kupowałam tylko świece, muszę w końcu ten wosk odpalić :)
    Zapach Twojego wosku przypadłby mi do gustu :) moimi ulubionymi zapachami są albo takie słodkie albo orzeźwiające :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno nie używałam takich pachnących cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!