sobota, 25 lipca 2020

Jogurt do ciała Juicy Watermelon Body Jogurt

Sezon letni to okres w którym czuję większą potrzebę zadbania o nawilżenie mojej skóry. Należę do grupy osób które unikają słonecznych kąpieli. Upały w tym roku nam nie doskwierają jakoś szczególnie mocno, zobaczymy co przyniesie sierpień. Nawilżenie szczególnie ważne jest dla mnie właśnie latem. Podczas zakupów w sklepie należącym do znanej dużej sieci na "R" znalazłam serię owocowych produktów do ciała, wersji chyba były trzy. Ja wybrałam arbuzową:



O produkcie:

Juicy Watermelon Body Jogurt – balsam do ciała z ekstraktem z arbuza

Orzeźwiający zapach lata będzie z Tobą za każdym razem, kiedy użyjesz balsamu do ciała Juicy Watermelon Body Jogurt. Jego najważniejszym składnikiem jest ekstrakt z arbuza – ulubionego letniego owocu. Dzięki Juicy Watermelon Body Jogurt Twoja skóra też będzie taka jak lato – promienna i rozświetlona, a dodatkowo nawilżona, jędrna i odżywiona. Przekonaj się o tym sama!

– poprawia jędrność

– natychmiastowo nawilża

– skóra aksamitna w dotyku

– aż 96% składników pochodzenia naturalnego

– lekka konsystencja

– DUŻA POJEMNOŚĆ - 200ml

Linia jogurtów do ciała Body Food powstała przy współpracy z Elfa Pharm.

Elfa Pharm X Noble Health – eksperci w swoich dziedzinach razem mogą jeszcze więcej!
źródło

Wyczytałam że produkt można używać podczas karmienia piersią, nie koliduje z problemami hormonalnymi, nadaje się na prezent.


Mazidło należy nanieść na osuszoną skórę i wmasowywać do wchłonięcia.



 INCI: Aqua*, Isopropyl Palmitate*, Glycerin*, Glyceryl Stearate Citrate*, Ethylhexyl Stearate*, Glyceryl Stearate*, Butyrospermum Parkii Butter*, Helianthus Annuus Seed Oil*, Citrullus Lanatus Fruit Extract*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Cetearyl Alcohol*, Xanthan Gum*, PEG-8, Tocopherol,  Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Parfum, Hexyl Cinnamal

*składniki pochodzenia naturalnego

konsystencja:


Moja opinia:

Mazidło dostajemy w plastikowym dobrze opisanym słoiczku. Niestety skład jest "zaklejony" aby go poznać trzeba odlepić nalepkę. Niestety informacja nie jest czytelna co widać na zdjęciu powyżej. Producent nie zadbał o bezpieczeństwo w kwestii "testerek sklepowych". Na dobrą sprawę nie do końca wiemy kto i czy macał w tym palce. Aby dobrać sie do zawartości należy odkręcić słoiczek i już. To zbyt proste. Uważam że powinno być jakieś zabezpieczenie, tym bardziej teraz gdy większą wagę przywiązuje sie do higieny.
Zapach orzeźwiający, kremowy, dobrze wyczuwalny zarówno podczas aplikacji jak i po niej przez jakiś czas. 
Konsystencja kremowa, lekka. Produkt szybko sie wchłania nie pozostawiając warstwy, jest tylko przyjemny odświeżający zapach. 
Nawilżenie jest ale szału nie ma. Jakiegoś wielkiego progresu w ujędrnieniu nie zauważyłam, może dla tego że nie regularnie sie smaruję tym mazidłem. Konsystencja lekka i szybkość wchłaniania, oraz fakt że nei pozostawia filmu to dla mnie spore plusy, świetny na lato zapach, przyjemne choć nie długotrwałe nawilżenie. 
Cena około dyszki, to nie wiele za 200 ml.

30 komentarzy:

  1. Szkoda że słabo zabezpieczone, i że za mało nawilża, bo moja skóra potrzebuje ogromnej dawki nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety to poważne minusy, ale sporo plusów też jest:)

      Usuń
  2. Na początku zabrzmiało dobrze, potem już niekoniecznie...Nie sięgnę po ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co widzę to nic specjalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie jestem ciekawa zapachu. Ja czasami kupuje kosmetyki tylko dla zapachu nawet jak działanie nie powala na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jednak zdecyduję się na inny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam wersję z mango i był w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego zapachu. Też mnie denerwuje jak produkt są słabo zabezpieczone i nie wiem czy ktoś tam już przypadkiem łapy nie wkładal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To istotne zwłaszcza w czasach gdy higiena jest szczególnie ważna.

      Usuń
  8. A już myślałam, że go kupię, ale jednak nie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze takiego jogurtu do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam jogurt do ciała TBS, najlepszy, chociaż miałam wiele.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w sumie takie kosmetyki używam mało regularnie, raczej po to by sprawic sobie przyjemność niż skupiac się na nawilżeniu ;) a arbuzowy zapach uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Noo, bardzo szkoda, że nie ma zabezpieczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwłaszcza teraz gdy higiena jest szczególnie ważna.

      Usuń
  13. Nie znam tego kosmetyku, prezentuje się ciekawie. Szkoda że nie ma szału z nawilżaniem

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę na pierwszy rzut oka produkt ten prezentował się bardzo ciekawie, szkoda że ma takie wady

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam ten marki wcześniej. Też nie lubię gdy takie słoiczki nie mają żadnego zabezpieczającego "pazłotka" czy folijki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zabezpieczenia to powinien być standard i testery oczywiście.

      Usuń
  16. Skład jest kiepski, więc nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!