wtorek, 8 września 2020

Trufel pięciolatek w typie staffika szuka domu

 Siemka! Zauważyłyście że zarówno FB jak i blogger narzucają swoje zmiany... jest możliwość zmiany na starą wersje ale tymczasowo po czym wchodzi nowa z informacją że tylkonowa będzie wersja. Jasne ich produkt ich... ale myślę że lepiej by było gdyby można było wybrać.... a może zabezpieczają się przed tym by nie było jak z google plus czy coś w ten deseń... sama nie wiem.

Ja starym zwyczajem przedstawiam psiaka z nadzieją że może mu coś pomoże, zapraszam:


"Trufel ok 5 letni kawaler szuka domu. Wesoły, towarzyski, lekko nieokrzesany ale pełen miłości. Przy wyprowadzaniu z boksu ekscytacja jest na tyle duża, że zdarza mu się skakać i łapać za smycz nejlepszym sposobem na odwrócenie uwagi jest smaczek - dla którego zrobi wszystko. * na smyczy ciągnie - wymaga to dopracowania, * w boksie nie niszczy, jedak zdarza mu się nie wytrzymać między spacerami, * pozostawiony sam gdy nie widzi człowieka zachowuje spokój, jednak gdy jesteśmy w pobliżu płaczę, próbując zwrócić na siebie uwagę, * lub szaleć z zabawkami, szczególnie pluszaki którym można wyrwać coś są atrakcyjne, *potrafi przejść obok psów obojętnie, akceptuje suczki jednak w domu powinien być jedynakiem, * nie ma problemu z pilnowaniem zabawek, lecz oddawanie wymaga dopracowania. 10.03 - przeszedł zabieg kastracji oraz usunięcie guza z klatki piersiowej. Guz został wysłany do badań histopatologicznego i stwierdzono uwidocznione utkanie nowotworu niezłośliwego pochodzenia mezenchymalnego. Chłopak jest bardzo fajny ale przyszły dom musi włożyć w niego trochę pracy - otrzyma w zamian najlepszego przyjaciela do końca jego dni. Stosunek do innych zwierząt nie jest nam obecnie znany, dzieci większe z uwagi na jego brak okrzesania i skakanie z radości (czasem). Ps.!! Prosimy czytajcie uważnie opisy, jeżeli nie jesteście gotowi na adopcje psa po przejściach, nie macie doświadczenia w wprowadzaniu psa do stada, nie macie środków finansowych na psa u którego w każdej chwili mogą pojawić się jakieś problemy zdrowotne wymagające czasem i dożywotniego leczenia, problemy behawioralne wymagające konsultacji i wydatków z tym związanych - odpuścicie, zastanówcie się 4 a nawet i 10 razy. Oddając psa robicie krzywdę jemu!! Są różne sytuacje w życiu oczywiście, których się przewidzieć nie da ale połowie można zapobiec. Przebywa w okolicy Bełchatowa. Obowiązuje procedura adopcyjna: 1. Warunkiem adopcji jest wypełnienie ankiety i jej pozytywna weryfikacja (samo wypełnienie nie jest jednoznaczne z adopcja). 2. Wizyta w domu starającego się o adopcje. 3. Min. Jeden spacer z psem w miejscu jego pobytu (każdy pies jest inny I może wymagać większej ilości spotkań niż raz). 4. Podpisanie umowy adopcyjnej z wyrażeniem zgody na wizyty po adopcji (zapowiedziane i niezapowiedziane) oraz w razie powrotu z adopcji - opłaty za utrzymanie psa w hotelu przez miesiąc. Uwaga !! Każdy pies po adopcji może się zmienić. Jeden potrzebuje tygodnia za zaaklimatyzowanie się a inny nawet i kilku miesięcy. Mogą coś zniszczyć, nie trzymać potrzeb w domu, płakać gdy zostaną same. To przyszły opiekun powinien od początku pracować z psem żeby w nowym domu został dobrze wprowadzony. Opisujemy znane nam zachowania zwierząt z domu tymczasowego, od poprzedniego właściciela, z hotelu !! Jeżeli nie jesteś w stanie znieść myśli o tym ze pies może Ci coś zniszczyć w domu lub się zesikać lepiej od razu sobie odpuść.. to są psy po przejściach już wystarczająco dużo doświadczyły więc nie dokładajmy im dodatkowego stresu związanego z powrotem z adopcji. Kontakt w sprawie adopcji *E-mail; podajlapebullom@gmail.com *Wiadomość priv *792-308-789 - Iza *794-700-649 - Monika Jeżeli uważasz, że działamy w słusznej sprawie i chcesz wspomóc nasze psiaki, możesz to zrobić wpłacając grosik na nasze konto: Stowarzyszenie Podaj Łapę Bullom z siedzibą w Bełchatowie Santander PL: 07 1090 2705 0000 0001 3586 7722 tytułem: darowizna Dziękujemy, każdy grosik to ogromna pomoc !!!!!"


12 komentarzy:

  1. Biedne są te psy i w ogóle zwierzęta w schronisku. Jutro wybieram się do naszego, znów będzie zepsuty nastrój a więcej już zabrać nie mogę :( Denerwują mnie ludzie. Wczoraj dzwoniła do mnie znajoma, że oddała persa, bo jej niszczył meble. Najchętniej wybiłabym jej resztę zębów, ale udało mi się zaledwie powiedzieć, co myślę. Jak ja nie lubię takich ludzi :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby, jak najszybciej znalazł dom pełen miłości. ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ta nowa wersja bloggera nie pasuje ale cóż. Trzeba się dostosować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez bym chciała żeby została stara wersja bloggera bo ta nowa kompletnie do mnie nie przemawia. Mam nadzieje, ze piesek szybko znajdzie dobry dom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym tylko nie mieszkała w bloku. Takie psy trzeba kochać <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny, trzymam kciuki za kochajacy domek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowa wersja bloggera nawet mi odpowiada, jest czytelna i ciekawa, niestety musi być jakiś problem... przy publikacji posta nie wyświetla się zwiastun na bocznym pasku. Muszę kasować i od nowa wklejać w starej wersji, wtedy jest wszystko widoczne. Mam nadzieję, że to przejściowe kłopoty.
    Pies przepiękny, mam nadzieję, że szybko znajdzie kochający dom i rodzinę.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale smakowity trufel. :D
    Tak, FB zwariował, zwłaszcza w komentarzach na grupach robił cyrk przez parę dni, teraz już ok.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam adoptowanego Pieska i jest cudowny ! Moja Babcia tez ma uratowanego pieska ,a mój Tata już 4 psa wziął ze schroniska. Ja nie mogę się doczekać jak wrócimy do Polski to siostrzyczkę wezme ze schroniska dla naszego Boba :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!