środa, 3 marca 2021

Nowości




Siemaneczko! Dziś garść nowości trochę kosmetyków i innych miłych rzeczy które mnie cieszą. Zakupy to przyjemność, zastanawiam się nad zakupem pewnej paletki cieni do makijażu, jakby było mi mało ich ;) Jednak marka już przetestowana, te cienie które mam z Bikoru są naprawdę fajnie napigmentowane i trwałe, jak sie malowałam to najchętniej wybieram tą. Tak się zastanawiam nad kolejną... ale to zobaczymy za jakiś czas:) 
 A oto co mi przybyło ostatnio:


YR przypomniało sobie o mnie jakoś magicznie, wysłali maila z życzeniami i obiecali prezent. Upominkiem był ten olejek pod prysznic za zakup dowolny. Kupiłam... żel pod prysznic o zapachu szarlotki, pachnie obłędnie ale czeka na swoją kolej.
Pianka do mycia rąk waniliowa, z Natury była tak fajna że postanowiłam kupić inne wersje i tak "Rajski Kokos" i "Owoce Leśne". Pianka fajna waniliowa była dbała o skórę dłoni, nie wysuszała i pachniała cudnie, więc kupiłam uzupełniacz ale z Palmolive, no i nie było tak fajnie bo wysuszała dłonie, teraz mam z jeszcze innej firmy mi się kończy to zacznę pewniaczki, mam nadzieje że nie rozczarują.


Oj naszukałam się bransoletek i przyznam ze ciężko coś ładnego uświadczyć, ostatecznie zdecydowałam się na tą, dołożyła mi do niej koleżanka. Bransoletka to urodzinowy prezent:) 

A to wczoraj przechodziłam koło jubilera (ten sam co bransoletkę kupiłam) i wpadła mi w oko zawieszka będąca na wystawie. 
Zapakowano ładnie w takie czerwone pudełeczko:

 
Srebro 925 i markazyty. Zawieszka była przeceniona. Zostało tam jeszcze sporo cudeniek... a ja zdecydowałam sie na tą:





Feel Free odświeżający tonik do twarzy, 200 ml. Opis: "Feel Free to odświeżający tonik nawilżający, zawierający w swoim składzie aloes, cytrynę, rumianek i tymianek. Tonik zawiera 98,42% naturalnych składników, a 7,82% to składniki rolnictwa ekologicznego."

Feel Free pianka, opis: "Płyn który zmienia się w gęstą piankę. Dokładnie usuwa brud, sebum, zanieczyszczenia ze środowiska oraz makijaż.

Bandi Boost Care. Opis: "Silnie nawilżający, lekki krem na bazie kwasu hialuronowego w czystej postaci, którego działanie jest wzmocnione jego morskim aktywatorem. Zawiera m.in. olej arganowy i estry masła shea, które zmiękczają, wygładzają naskórek oraz pozwalają zatrzymać nawilżenie na dłużej. Jednocześnie nawilża i przeciwdziała przesuszaniu naskórka. Wzbogacony o kojący wyciąg z kudzu."

bandi Pro Care. Opis: "Linia kremów Bandi ProCare ma delikatne działanie złuszczające w stopniu bezpiecznym dla skóry naczynkowej. Dzięki kremowi z kwasem migdałowym Twoje zaskórniki i inne niedoskonałości pozostaną tylko wspomnieniem. Rozszerzone pory i drobne zmarszczki już nie będą Cię irytować podczas nakładania podkładu i pudru, bo zostaną zmniejszone i spłycone. Kwas migdałowy zastopuje nadmierną produkcję sebum, dzięki czemu Twój makijaż będzie trwalszy." 



Od koleżanki dostałam pudełko czekoladę, te są cudowne, mniam!

Herbata "jabłka w cynamonie" czy jakoś tak. Herbata czarna ma sporo smakowitych dodatków, jest pyszna. 


Kolejny mój powrót do produktów, szkoda że nie zauważyłam informacji o krótkiej dacie do zużycia. 

24 komentarze:

  1. Bardzo ładna ta zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna biżuteria i sporo ciekawych nowości: )
    Pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka i cudna zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości. Bardzo podoba mi się bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości dziś u Ciebie, piękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś nie za bardzo przepadałam za pistacjami w czekoladzie, a teraz jakże chętnie się na nie kuszę, do porannej kawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te Twoje recenzje, jak z zwykłych prostych rzeczy można się cieszyć i stworzyć ciekawy artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, Rajski kokos - już się zaśliniłam :D uwielbiam ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak ta bransoletka wygląda na ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aleś zaszalała...ale ja w sumie też w tym miesiącu...w sumie z ksiązkami, no ale :D te sukierki lubiem bardzo, ale prócz pistacji jest jeszcze jeden smak, ciężko go dostać. Cudna zawieszka...ja kocham broszki :D Kinga

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowe rzeczy w domu, czy zakupy zdecydowanie potrafią poprawić humor.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno przyjemnie dostawać prezenty i poprawiać sobie humor od samego rana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te czekoladki pistacjowe :) Ten odświeżający tonik kiedyś miałam i był bardzo fajny :) Musze skusić sie na ten rajski kokos :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem sporo ciekawych nowości i ciekawa biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super. Ja zaczynam nowy balsam do ciała, dostałam w prezencie i będe sprawdzać, jak mi on podpasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawieszka ładnie się prezentuje, nawet wiem, jakim strojem podkreśliłabym jej urodę, gdyby należała do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!