środa, 5 maja 2021

Nowości

 



Siemaneczko! Jak tam po majóweczce? Mam nadzieje że wszystko ok:) Ja dziś chcę pokazać co też ostatnio sobie kupiłam a są to rzeczy z różnych kategorii znajdą sie kosmetyki ale nie tylko, zapraszam.


Krem do cery wrażliwj i suchej z Douglasa. Fajny przyjemny kremik za 35 złotych - to nie majatek a jest całkiem spoko wiec powtórzyłam zakup. Ten krem jest w wyprzedaży stąd przyjaźniejsza cena, normalnie musiałabym 89 złotych za niego zapłacić.

Maseczka chłodząca do twarzy.
Maseczka glinkowa z peelingiem do twarzy taka dwuetapowa.
No i maseczka bąblująca witaminowa.

Skarpetki, nie wiem jak to jest że gdzieś znikają wiec kupuję kolejne, bez uciskowe, zdrowe, - że zacytuję klasyka. 


Niestety jeden ze sklepów z chemią gospodarczą nie utrzymał się. Ryzykowne było otwarcie w pandemii jakoś zimą pani otworzyła a teraz niestety wyprzedaje, więc postanowiłam skorzystać i zrobiłam zapas płynów do płukania. 


Rose & Co, Patisserie de Bain, Crème Patissiere Shower Gel (Kremowy żel pod prysznic`Wanilia`) a to upominek który dostałam, miła rzecz. Była jeszcze czekolada ale już jej nie ma;))

Aquatic Maska rewitalizująca do włosów suchych, moje włosy ją piją jak wodę....

Mexx żele pod prysznic perfumowany, kończy mi się więc zrobiłam mały zapasik, teraz pora an zużywanie:)

No i to wsio co mi przybyło, miłego dnia:***

Na koniec coś dla miłośniczek czytania:



19 komentarzy:

  1. Bardzo niefajnie z tym sklepem... :( super zakupy, dobrze że wspomogłaś kogoś, kupując płyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mieszane uczucia bo taka likwidacja sklepu to czyjaś tragedia, niepowodzenie al i okazja do tego by kupić taniej.

      Usuń
  2. Fajne nowości, niech Ci dobrze służą. Niefajnie, że sklep zamykają. Szkoda mi tych wszystkich ludzi, którzy tracą na tym lockdownie, nie szkoda mi idiotów, którzy to popierają.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne nowości, dziś przyjdzie moje zamówienie z notino więc to szczęśliwy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przypomniałaś mi, że powinnam zapewnić sobie nową dostawę bezuciskowych skarpetek, bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze warto korzystać z wyprzedaży bo to zawsze są spor oszczędności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja równiez ostatnio uzupełniałam zapasy chemii domowej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykre,że tyle sklepów i inbych biznesów się pozamykało :( Ale z drugiej strony zrobiłaś tej pani przysługę - bo na pewno jej zależy na tym,by pozbyć się reszty towaru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam z Mexxa ten zapach, tyle, że w postaci perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety pandemia to wielka próba dla wielu biznesów, nawet wielkie firmy mają spore kłopoty finansowe, tym bardziej małe sklepiki sobie nie radzą. Widzę sporo nowości , zdecydowanie najbardziej zainteresowały mnie kosmetyki do pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda sklepu. Sporo takich drogerii przeniosło się online.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic w sumie nie miałam, a skarpetki i u mnie jakoś dziwnie giną. Co do sklepu, szkoda, u mnie w okolicy sporo się zamknęło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super haul . Większości marek nie znam .

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety pandemia pokonała wielu przedsiębiorców. To smutne. A haul całkiem ciekawy ;) dla mnie to same nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak to jest, że przez pandemię niestety sporo miejsc upada.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety wiele takich małych sklepów teraz upada. Ciężko nam wszystkim będzie stanąć na nogi i wrócić do normalności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pandemia jak widać dała wielu małym firmom popalić :(

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!