poniedziałek, 19 lipca 2021

Rozmaitości

 









18 komentarzy:

  1. Pierwsze rozczulające, natomiast nowa zabawka dla psa mnie ubawiła. Dokładnie taki jest pies moich przyjaciół. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 obrazek z cytatem nie odmiennie od dłuższego czasu mnie rozczula

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne memy. Od razu humor się poprawia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tegoroczne wakacje w Polsce rzeczywiście nie są za suche.

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, wakacje w PL i mumia planująca outfit naprawdę mnie rozbawiły xD

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku w Polsce mamy pełną różnorodność. Jak nie upal to ulewy.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!