wtorek, 10 sierpnia 2021

Welon wkrótce będzie do adopcji

Pies jest pod opieką Amstaffy Niczyje, chciałam wspomnieć że warto zwrócić uwagę, może to będzie początek wspólnej przygody...



 opis:

Mamy info sprawdzone, że Welonek żył w domu z haskim ( podporządkował go) oraz 2 kotami, które miał w "nosie"


Welon to cudowny bardzo stabilny pies. jest w wielu ok 5 lat. W ostatnim czasie przeszedł chorobę odkleszczową, miał bardzo słabe wyniki krwi. Szybka interwencja uratowała mu życie. Zgłoszony jako pies przetrzymywany w komórce bez jedzenia i picia przez konkubentkę właściciela, w okresie, kiedy właściciel nie mógł z przyczyn niezależnych dalej sprawować opieki.

W najbliższych 2 tygodniach czeka Go kastracja i korekta 3 powieki.

Welonek jest mega grzeczny i przytulaśny. Pięknie podróżuje autem. jest czyściochem na smyczy maszeruje zgodnie z wymogami opiekuna, ( wolno, szybko - zawsze przy nodze).

Psiak przebywa w okolicach Szczytna na Mazurach i niebawem będzie do adopcji. Kontakt w sprawie psa po 16.00 - pracujemy . Adam 661037223 lub Aga 503305077

Pamietajcie pierwszym krokiem w procesie adopcji jest wypełnienie ankiety przedadopcyjnej która jest do pobrania w poście " adopcja krok po kroku"


źródło

18 komentarzy:

  1. Biedny Welon, babsko samo tak samo zamknęłabym bez wody i jedzenia, co za wredne pudło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczny. Trzymam kciuki za jego szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki pies to skarb. Wstrętny babsztyl. Trzymam kciuki za szybkie znalezienie stałego domu przez Welonka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że dość szybko znajdzie nowy kochający dom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałoby się, aby wszystkie psy miały kochający dom, a jednak tak wiele z nich wciąż go poszukuje.

      Usuń
  5. Nie rozumiem takich ludzi, którzy decydują się na opiekę nad psem a później je traktują tak.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę pieskowi wszystkiego co najlepsze, niech szybko znajdzie dom:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, ze pokocha go ktoś odpowiedni <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że znajdzie kochający dom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki ten psiak i mam nadzieję, że szybko znajdzie ciepły dom

    OdpowiedzUsuń
  10. Całe szczęście, że interwencja do niego dotarła, trzeba mieć nadzieję, że szybko znajdzie dom, w którym nie zabraknie mu pełnych misek wody i jedzenia, a przede wszystkim każdego dnia będzie czuł ludzką miłość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwierzęca tragedia także zawsze martwi, mam nadzieję, że znajdzie nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj biedny piesek, mam nadzieję ze najdzie nowy dom oraz wspaniałych i kochających właścicielów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie zrozumiem jak można w ten sposób traktować zwierzęta. Trzymam kciuki za Welonka (piękne imię).

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby jak najszybciej znalazł swój nowy dom :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!