poniedziałek, 1 listopada 2021

Fajne kanały na YT

Siemaneczko! Z czasem u mnie krucho ale słuchać lubię, bo z oglądaniem to już za bardzo czasu brak... a posłuchać można do innej czynności:) kanały które subskrybuję na yt są różne i jest ich sporo. Dziś pokażę te które w większości na nowo odkryłam w jakiś sposób. Zapraszam:


1) Czas Gentlemanów kanał dla mężczyzn, ciekawe zagadnienia porusza związane z dobrymi manierami. Uważam że jest miejsce i potrzeba by takie treści były jak najbardziej powszechne, oraz brakuje mi takiego kanału właśnie dla kobiet.
 

2) Instytut Etykiety - Aleksandra Pakuła, tym razem kanał dla kobiet. Fajnie że jest miejsce w podobnym kontencie jak powyżej, jednak brakuje mi tutaj takich treści bardziej relacyjnych, obyczajowych tematów. Oczywiście fajnie że jest!


3) Beth Hart - wokalistka którą uwielbiam.


4) Globstory. Kanał podróżniczy. Przyznam że z braku czasu nie oglądam go zbyt często, ale bardzo polecam za zdjęcia, muzykę, za osobowość Kaji. 


5) ksdobrodobro - specyficzny satyryczny kontent. 


6) Na chwilę - oficjalny kanał Katarzyny Miller - jeśli ktoś nie zna to polecam zapoznać się z twórczością tej polskiej psycholożki, psychoterapeutki, felietonistki, filozofki, nauczycielki akademickiej, piosenkarki... 

Na kanale porusza tematy życiowe z pozycji psycholożki, terapeutki sama przyjemność słuchania Pani Kasi, ja sie zawsze uśmiecham:) 

7) Healthy Omnomnom



8) OcalSiebie. Pan Psycholog, Rafał Olszak z hasłem: "Wasz psycholog ale swój chłop" prowadzi kanał psychologiczny, treści okraszone specyficznym humorem, ale treści wartościowe:) 


9) 7 metrów pod ziemią. Rafała Gębury nie trzeba przedstawiać. Bardzo lubię jego ciekawe wywiady z osobami pracującymi w różnych zawodach, z różnymi doświadczeniami. Co ciekawe nie są to gwiazdy a zwykli - niezwykli ludzie opowiadający swoje doświadczenia, realia o których lubię słuchać:)


10) Mind Wellness, kolejny kanał na temat rozwoju osobistego, psychologii i duchowości. 


11) Projektowanie Szczęścia kanał o toksycznych relacjach. 


No i to chyba na tyle, może Ty polecisz mi jakiś fajny kanał?

21 komentarzy:

  1. Wow, sporo tych propozycji. Żadnego z tych kanałów nie znam, ale może zajrzę w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo 😉 oprócz 7 metrów nie znam żadnego, a i o nim tylko słyszałam. Za to chętnie zmienię ten stan rzeczy 😉

      Usuń
  2. Oglądam kilka z nich regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z tych kanałów, ale chętnie je odwiedzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak powyżej, nie znam żadnego. Oglądam często Makłowicza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam ich, dzięki za polecenia❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ani jednego kanału, który polecasz, może warto to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  7. W wolnej chwili sobie poprzeglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam żadnego z tych kanałów - mam sporo do nadrobienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie juz nie starcza mi na takie rozrywki czasu, ale może w jakiś weekend uda mi się choć część nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdarzało mi się zaglądać na kanały dotyczące książek, ale jakoś szybko to porzuciłam, po prostu brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe kanały, muszę poznać je bliżej

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za polecenie. W wolnej chwili z przyjemnością przejrzę je dokładnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dynię, więc może skuszę się na burgery dyniowe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko zaglądam na YouTube, ale podsunęła mi kilka ciekawych kanałów, wiec jest szansa, że to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam żadnego z tych kanałów. Muszę nadrobić zaległości, może któryś mnie zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam żadnego z tych kanałów. Ja na YouTube śledzę np. Codziennie Fit, uwielbiam jej treści

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię Katarzyne Miller i chętnie zobaczę sobie jej kanał na YT.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w sumie to mam kilka ulubionych kanałów na YT dotyczących zwierząt:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś tak nie przepadam na YT to chyba nie mój przekaz. Wolę słowo czytane niż mówienie i skakanie obrazem

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!