niedziela, 12 grudnia 2021

Lepszy rok 2022 z Katarzyną Miller, moja opinia.

Pani  Kasia Miller to autorka wielu tekstów psyhologicznych, związana z magazynem Zwierciadło, polska psycholożka, psychoterapeutka, felietonistka, filozofka, nauczycielka akademicka, piosenkarka, kompozytorka i autorka tekstów. 

Pierwszy raz z twórczością Pani Kasi Miller zetknęłam się wiele lat temu... otóż podczas zakupów spożywczych trafiłam na kosz z wyprzedażą w którym znalazłam książkę o niezwykłym tytule: "Kup Kochance Męża Kwiaty". Książkę kupiłam i przeczytałam, autorka otworzyła mi oczy i wzbogaciła. Szperałam w poszukiwaniu wywiadów, przyznam że do teraz jak trafiam na materiał gdzie można usłyszeć Panią Kasie Miller oglądam chętnie, Jej słowa są dla mnie jak ciepły kocyk zimą, szczere ale też kojące, bardzo miło sie słucha Jej wypowiedzi. Pani Kasia w swoich wypowiedziach ma wiele ciepła i serdeczności do ludzi, zwłaszcza kobiet. 

"Na chwilę" to oficjalny kanał Katarzyny Miller mający 24,7 tys. subskrybentów, do tej grupy i ja sie zaliczam. Gry w jednym z filmików psyholożka pokazała wydany swój kalendarz, wiedziałam że muszę go mieć. 



Wydany bardzo ładnie: sztywna kolorowa okładka, kolorystyka barwna, przyciągająca wzrok, dodająca energii pozytywnej, gumka zapobiega wypadnięciu czegoś co można sobie schować do kalendarza.
Wewnątrz znajdziemy kalendarz na cały rok, tekst powitalny, bardzo miły:


Miejsca do pisania na każdy dzień jest mniej, grafika barwna umila korzystanie z kalendarza. 


Znajdziemy także cytaty w niektórych miejscach, fajnie że są ćwiczenia i teksty psychologiczne. Co do minusów bo takie też zauważyłam: brak konsekwencji w pisaniu zaimków... czasem są z wielkiej czasem z małej litery, akurat na to zwracam uwagę, zwłaszcza przy takiej formie gdzie mam poczucie że autorka wybrała wielką literę a odbiorca jest ważną osobą. Druga sprawa to brak miejsca z tyłu na notatki, te kilka kartek mogłoby sie znaleźć, zdecydowanie.
Cena - tutaj zróżnicowanie spore. Sugerowana cena detaliczna jest kosmiczna: 59,90 pln. Taką cenę ma Empik. Ja najtaniej i bez kosztów wysyłki znalazłam w księgarni Świat Książki, niestety nie mieli stacjonarnie w ofercie za to skorzystałam z możliwości wysyłki z odbiorem w  księgarni. Zamówienie przyszło na następny dzień a zapłaciłam 33,50 pln.
Generalnie jestem zadowolona z zakupu: wizualnie przyjemna publikacja w której znajdziemy coś więcej niż zwykły książkowy kalendarz. 



37 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie prezentuje się ten kalendarz :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła cenowa różnica w porównaniu z Empikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to niestety bywa, że jeden produkt może mieć różnicę w cenie o kilkadziesiąt złotych.

      Usuń
  3. O super, chętnie sobie zamówię. Uwielbiam słuchać Kasię Miller :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna cena nawet :D Ja bardzo lubię tego typu rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To właściwa pora, żeby pomyśleć o kalendarzu! Super, że są też takie, które cieszą oczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie kalendarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czytać artykuły K. Miller. Faktycznie umie spojrzeć pod ciekawym kątem na wiele spraw.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały czas szukam swojego idealnego kalendarza. Może to ten?

    OdpowiedzUsuń
  9. najczęściej właśnie w kalendarzu korzystam z tych paru kartek z tyłu...bez nich kalendarz by u mnie się nie sprawdził. Jest wiele rzeczy które trzeba odnotować a jednak nie są to rzeczy które można przypisać do daty.
    Trochę mnie nie było w blogosferze....ciekawe czy jeszcze mnie pamiętasz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fsjny, ja planuje scienny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ścienny też mam na lodówce, do lokalnej darmowej gazety co rok dodają.

      Usuń
  11. Śliczny kalendarz. Osobiście kupowałam co roku Czaromarownik, ale w tym roku postawie na najmniejszy kalendarz, jaki znajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny ale cena moim zdaniem wygórowana jak na kalendarz . Przeszło by u mnie jakby był to kalendarz połączony z plannerem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę że za to wszystko co tam jest cena którą zapłaciłam jest ok.

      Usuń
  13. Wygląda fajnie :) ale już kupiłam wcześniej - koci, bo jakiż by inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przestaję inwestować w kupne kalendarze, za często z nich nie korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kalendarze. Jednak ostatnio u mnie te związane z kwiatami i roślinami. Zresztą zapraszam Cię do mnie. Po prawej stronie znajduje się zakładka kalendarz. Tam dowiesz się więcej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny kalendarz, choć nie ze wszystkimi poglądami Pani Katarzyny się zgadzam. Tak czy siak, właśnie jestem na etapie poszukuwań kalendarza lub planera na 2022 rok i przyjrzę mu się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  17. kupiłam sobie planner na ten rok i mało z niego korzystałam, jestem jednak zwolenniczką karteluszek wszędzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł z tymi zadaniami czy dodatkowym tekstem, myślę że tak pięknie wydany kalendarz to może być dobry prezent.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią przygarnęłabym taki kalendarz. Uwielbiam takie gadżety, coś dla codzienności coś dla ducha

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie kalendarze, z przesłaniem i złotymi myślami. Bardzo chętnie zajrzę też na kanał i posłucham. Fajnie, że o tym napisałaś. Są momenty, kiedy człowiek potrzebuje właśnie tego.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!